Урок "Ділення раціональних чисел"

Про матеріал
Урок "Ділення раціональних чисел" Мета: навчальна: формулювати з учнями правила ділення раціональних чисел, відпрацювати вміння застосовувати ці правила під час розв’язання вправ, які передбачають ділення раціональних чисел розвивальна: розвивати логічне мислення виховна: виховувати охайність та інтерес до предмету.
Перегляд файлу

Урок

Тема. Ділення раціональних чисел

Мета: навчальна: формулювати з учнями правила ділення раціональних чисел, відпрацювати вміння застосовувати ці правила під час розв’язання вправ, які передбачають ділення раціональних чисел

 розвивальна: розвивати логічне мислення

 виховна: виховувати охайність та інтерес до предмету.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Обладнання:  підручник,  картки

 

Хід уроку

Організаційний етап

Перевірка присутніх, перевірка готовності до уроку

Перевірка домашнього завдання

Зібрати  зошити  на  перевірку.

 

 Актуалізація опорних знань

Як називаються компоненти дії множення (множник*множник= добуток)

Як знайти невідомий компонент?

Як називаються компоненти дії ділення (ділене: дільник = частка)

Як знайти невідоме ділене? (треба частку помножити на дільник)

Як знайти невідомий дільник? (треба ділене поділити на частку)

 

Мотивація  навчальної  діяльності.

Ми вже з вами вміємо додавати, віднімати і множити раціональні числа. На  цьому  уроці  ми   вивчимо  ще  одну  дію  з  раціональними  числами – ділення. І протягом уроку будемо відповідати на питання, який знак повинен мати дільник, ділене та частка.

Оголошення теми уроку

 

Засвоєння нових знань

Формулюємо правило ділення двох від’ємних чисел:

Частка від ділення двох від’ємних чисел є числом додатним, щоб знайти модуль частки, треба модуль діленого поділити на модуль дільника.

Приклади:

-10: (-5)=2

-20: (-4)=5

Формулюємо правило ділення двох чисел з різними знаками:

  • Частка від ділення двох  чисел  з різними знаками є числом від’ємним; щоб знайти модуль частки треба модуль діленого поділити на модуль дільника. 

Приклади:

100: (-2)=-50

-45: 5=-9

 

 

Первинне закріплення знань

№ 1285-1288 (у),

-10

13

-19

1

-1

0

-137

19

л

ц

0

е

о

д

м

ь

Давайте виконаємо завдання, до кожної відповіді є буква. Поставите відповіді у порядку зростання і прочитайте отримане слово.

 

-0,4

-4,128

6,5

-5

3

-4/15

-21

2/17

 

Фізкульхвилинка 

  • Раз – підняти  руки  вгору,
  • Два – нагнутися  додолу.
  • Не  згинайте,  діти,  ноги,
  • Як  торкнулися  підлоги.
  • Три,  чотири – прямо  встати,
  • Будем  знову  починати.
  • Хто  зуміє  присідати
  • І  ногам  роботу  дати?
  • Раз – піднялись, два – присіли
  • Хай  мужніє  наше  тіло.
  • Хто  втомився  присідати
  • Може  вже  відпочивати.
  • Руки  в боки,  руки  так,
  • Руки  вгору,  як  вітряк.
  • Раз  піднялись,  два  присіли
  • І за  парти  тихо  сіли.

№ 1296,1298

Підсумки уроку

Запитання до класу:

  • Як виконати ділення двох чисел з однаковими знаками?
  • Як виконати ділення двох чисел з різними знаками?
  • Вправа на дошці (із презентації)

Домашнє завдання

Вивчити:§ 47 Виконати:№ 1297, 1299

 

 

 

-10

Л

13

Ц

-19

О

1

Е

-1

О

0

Д

-137

М

19

ь

 

1

 

doc
Додано
6 березня 2021
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку