Урок " Ділимо складену задачу на прості"

Про матеріал
У розробці уроку використано ТНЗ, ігри, матеріал до математичного диктанту, різні форми роботи з учнями.
Перегляд файлу

 
Тема:     Ділимо складену задачу на прості

 Мета: формувати поняття складеної задачі, загальне вміння розв’язувати складені задачі.

Дидактична задача: актуалізувати поняття складеної задачі; формувати вміння здійснювати аналітичний пошук розв’язування задачі (від запитання до числових даних), знаходити значення виразів за діями; закріпити знання залежності результату арифметичних дій додавання або віднімання від зміни одного з компонентів, вміння креслити відрізки

Розвивальна задача:  формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби.

Виховна задача: виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

 

Обладнання:  навчальний посібник   С.О. Скворцова та О.В. Онопрієнко,
девіз уроку, мультимедійний комплект, картки,  зошит, блокнот, ручка.

Хід уроку

І. Організація класу.  Слайд №2

Створення позитивного психологічного клімату класу. 

 «Крапелька тепла».

  • Подумайте про щось добре, посміхніться, «подихайте» посмішкою в долоньки. Здмухніть з долоньок крапельки тепла і подаруйте їх, разом із посмішкою, своїм однокласникам.

ІІ. Актуалізація та коригування опорних знань

  1. Усна лічба.
  2. -Як називаються числа при додаванні? При відніманні?
  3. -Як обчислити невідомий доданок?зменшуване?від` ємник?
  4. -Пригадайте переставний закон додавання.
  5. -На які дві групи розподілити числа до 100?

 Слайд №3,4   

 

  1. Слайд №5    Каліграфічна хвилинка.
  • Записати  рядок найбільшого одноцифрового числа     (9)
  • Записати  рядок найбільшого двоцифрового числа     (99)

     3. Слайд №6      Математичний диктант 

-Запишіть число, у якому : 3 дес.5од., 6 дес.1 од.,  2дес. 9 од., 7од., 4 дес..

-Запишіть «сусідів» 59, 23

-Обчисліть значення суми 8 і 5 ,7 і 9,

Обчисліть різницю чисел 15 і 8, 18 і 9,

Обчисліть другий доданок , якщо перший доданок 20,а значення суми 42. 

 Обчисліть зменшуване ,якщо від’ємник 7, а значення різниці 5.

4 Гра «Істинне - хибне» 

  • Усі задачі є простими.
  • Задача має умову, питання, розв'язок. відповідь
  • Усі двоцифрові числа круглі
  • Кожне наступне число менше , ніж попереднє.

ІV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація пізнавальної діяльності

  • З якими задачами ми познайомилися на попередньому уроці?
  • У чому їх відмінність від простих?
  • Чи добре ви вмієте розв’язувати прості задачі?
  •      Шукати шляхи розв'язування  складеної задачі ви будете вчитися протягом вивчення всієї теми. Тож будьте уважними, працюйте сумлінно, щоб досягти успіху в розв’язуванні складених задач!

 

VІ.  Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

 Щоденні 3.  Математика письмово.     

  1. Робота над задачами.  

Слайд 10.  Читання задачі вчителем.

  • Зістав тексти задач.
  • Яка з поданих задач є простою?
  • Як впізнати складену задачу?

Складання виразів до задачі.

5+20=25                                         25+4=29

Слайд 11. Фізкультхвилинка.

VІ.  Узагальнення та систематизація знань

V. Перевірка знань та вмінь учнів. Контроль за самостійністю виконання завдань

Щоденні 3.  Математика самостійно. (додаткове завдання)

1. Самостійна робота.    Підручник С. 51 №3

 

3. Розв’язування логічних задач.

В автосалоні 2 машини і 4 мотоцикли. Скільки всього коліс мали транспортні засоби? (Можна додавати частинами)

Кришка парти має 4 кути. Один із них відрізали. Скільки кутів стало в кришки парти? (5)

 

VІІ. Підсумок уроку

 

Вправа «Інтерв'ю»

Що ми робили на уроці?

- Яке завдання найбільше сподобалось

Для кого завдання були складними?

Для кого завдання були складними?

Для кого завдання не викликали

труднощі?

VІІІ.  Рефлексія

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шестакова Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Мутаф Лілія
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 грудня 2020
Переглядів
1583
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку