Тема: «Задачі на знаходження третього числа за сумою двох даних чисел» (с.60)
Мета: формувати в учнів предметні компетентності:
формування ключових компетентностей:
Обладнання: презентація до уроку, підручник В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва Математика, робочий зошит, зошит з друкованою основою, схеми задач, завдання для каліграфічної хвилинки, математичного диктанту, геометричні фігури.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Вже дзвінок нам дав сигнал.
Працювати час настав.
Тож і ви часу не гайте,
Працювати починайте.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
Виконання вправи підручника № 1, с.60.
Робота в групах
Виконання вправи №2, с.60.
Хвилинка каліграфії.
Зошит свій я відкриваю,
Навскоси його кладу.
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно, не зігнусь.
Буду я писати вправно,
До роботи я берусь.
3 грудня
Класна робота
(77, 5, 99,88)
Фізкультхвилинка
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.
IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.
1. Підготовка до введення задач на знаходження третього числа за сумою двох даних чисел. Практична робота з математичними матеріалами (геометричні фігури).
них покладіть великий зелений круг. Що можна сказати про кількості зелених та синіх кругів? (Зелених кругів стільки ж, скільки й великих і маленьких синіх кругів разом.) Визначте, скільки великих і маленьких синіх кругів разом. (Їх 9.) Отже, і зелених кругів також 9.
- Покладіть на парту 6 великих червоних трикутників і 4 великі зелені трикутники. Покладіть зелених кругів стільки, скільки червоних і зелених трикутників разом. Скільки разом червоних і зелених трикутників? Скільки зелених кругів? (Зелених кругів стільки ж, скільки й червоних і зелених трикутників разом, тобто 10.)
2. Колективна робота над задачею № 3, с.60.
- Прочитайте умову задачі. Про що йдеться в умові?
- Скільки було зелених груш? (14)
- Скільки червонобоких? (8)
- Що сказано про жовті груші? Скільки їх було? Як нам знайти? (14+8=22)
- Тепер ми можемо знайти скільки всього груш було в кошику? (14+8+22=44 (гр.)
3.Математика самостійно. Вправа № 4, с.60.
- Перевірку зробимо, обмінюючись зошитами з другом.
Фізкультхвилинка для очей
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.
1. Колективне виконання вправи №5, с.60.
2. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою, с.48.
3. Практичне завдання. Вправа № 6,с.60.
- Діти, потрібно накреслити у рядок стільки квадратів, скільки на малюнку трикутників і кругів разом (квадрати креслимо на 1 клітинку).
- Скільки квадратів ми накреслимо? (12)
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.
Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення”
- Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?
- Діти, ви добре попрацювали на уроці. Давайте разом скажемо: «Ми великі молодці!» Поаплодуйте собі та одне одному.