Тема: Додавання і віднімання в межах 10.
Мета: Повторити і закріпити вміння додавати і віднімати числа в межах 10, порівнювати вирази, повторити склад чисел, розвивати логічне мислення, сприяти розвитку можливостей і здібностей кожної особистості, вчити працювати в групах, парах; прищеплювати інтерес до уроків математики. Закріплювати економічні терміни і поняття за допомогою знайомих казок; виховувати бережливе ставлення до грошей.
Обладнання:
Зміст уроку
І. Організаційний момент
Вірш – вітання
Раді ми гостей вітати
І урок наш розпочати.
Будемо навчатись гарно,
Швидко весело і вправно.
Настрій?
Погода?
ІІ. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів
Починаємо урок математики.
Математика – наука точна і серйозна.
Прожити нам без неї навіть дня не можна.
А що ми вивчаємо на уроках математики?
Метод «Мікрофон»
(Цифри, склад чисел, порівняння чисел, розв’язуємо задачі)
ІІІ. Повідомлення теми і мети
Урок сьогодні у нас буде трішечки незвичайний. Ми з вами завітаємо до магазину. Але ви звикли заходити до магазину за покупками. Але сьогодні до нас завітав гість: це казковий герой Скрудж МакДак. Він просить нас, щоб ми допомогли облаштувати новий магазин, який називається «Супермаркет». Що означає це слово? Тобто, магазин, який об’єднує в одне ціле багато магазинів. Ось такі відділи є тут:
ІV.
У цьому відділі ми з вами повинні розташувати іграшки в порядку зростання цифр.
1,2,3,4,5,6,7,8,9. (Діти по черзі виходять до дошки і розставляють іграшки в порядку зростання цифр).
Цей відділ ми зможемо впорядкувати тільки тоді, коли порівняємо числа.
5…7 4+1…5
9…1 7-1…2
7…7 2+5…3
8…4 3+2 8
Робота в парах
Пригадайте склад чисел і запишіть (на баночках із соком написане число. Потрібно написати його склад. Числа:6,7,5.
Робота в групах
Скласти букет.
Фізкультхвилинка
Кожному роздаю по два приклади, написані на фруктах. Розмістити їх у відповідні корзини).
Робота у групах.
Кожній групі роздаю відповідну кількість олівців, ручок і лінійок. Скласти задачу.
З поданих геометричних фігур скласти рибинку. Назвати, які фігури було використано.
3. Реклама.
Ось і облаштували ми «Супермаркет». Дядечко скрудж дуже задоволений вашою
плідною роботою. Адже, завдяки вам, діти, магазин наповнений товаром. Але ж
ніхто ще сюди із покупців не приходить. Що потрібно зробити, щоб прийшли перші
покупці? Дійсно, рекламу на товар. Отож давайте запропонуємо товар магазину
людям.
Реклама на товар
Сік «Садочок
Скільки нас торгових точок!
Продають там сік «Садочок».
Він смачний і апетитний,
Натуральний і доступний,
Для бюджету теж не згубний.
Гей ви, спонсори, почуйте,
Разом з нами посмакуйте,
І тоді ще не разочок
Привезуть вам сік «Садочок»,
Щоб здоров’я гарне мали
І Кличків перемагали!
Шоколад «Світоч»
Диво, диво в мене є
«Світоч» фабрика дає.
Це цукерки шоколадні,
Упаковки у них гарні.
А смачнючі! Просто клас!
Слинки котяться у вас?
Тата й маму ви беріть,
До крамниці їх ведіть,
Їм скажіть ви так тихенько:
«Ну купіть ви хоч маленьку
Шоколадку «Світоч»
Мінеральна вода
Щоб здорові і веселі
Ви були в своїй оселі,
Животи щоб не боліли,
Й біля вас батьки не мліли,
Щоб гастрити лікувати,
Воду треба вам вживати
«Вишнівецьку» і «Полтавську»,
Джерельну, мінеральну,
Газовану, лікувальну.
Води в нас на Тернопіллі
Найсмачніші в Україні