Урок зматематики в 1 класі.Лічба в межах 20.

Про матеріал
Урок насичений різними видами роботи.Цікавий,складений по програмі НУШ .формувати навички додавання і віднімання в межах 20, вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати в межах 10; закріпити знання нумерації двоцифрових чисел, навички порівняння чисел та величин; складати та розв`язувати прості задачі на додавання, віднімання та порівняння природознавчого змісту; узагальнити знання з теми «Природа навколо нас»; формувати уміння виділяти головне, порівнювати, працювати в парах та групах, розвивати мовленнєві навички школярів, допитливість, вміння аналізувати, виховувати колективізм, взаємодопомогу, бережливе ставлення до природи, прагнення охороняти її, бути їй другом.
Перегляд файлу

Інтегрований урок у 1 клас

Тема. Лічба в межах 20.                                                                                                                      Тип уроку: урок «Подорож Капітошки».                                                                                         Мета: формувати навички додавання і віднімання в межах 20, вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати в межах 10; закріпити знання нумерації двоцифрових чисел, навички порівняння чисел та величин; складати та розв`язувати прості задачі на додавання, віднімання та порівняння природознавчого змісту; узагальнити знання з теми «Природа навколо нас»; формувати уміння виділяти головне, порівнювати, працювати в парах та групах, розвивати мовленнєві навички школярів, допитливість, вміння аналізувати, виховувати колективізм, взаємодопомогу, бережливе ставлення до природи, прагнення охороняти її, бути їй другом.

Хід уроку

І Організований початок 

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Ми сьогодні не самі,

Гості на урок прийшли.

До гостей ви поверніться,

Привітайтесь як годиться.

Діти:

–Добрий день!

Ми вам раді, люди добрі,

і вітаєм щиро вас

запрошуємо ласкаво

На урок у 1 клас.

Тепло своїх долоньок

Я дітям віддаю

Урок новий цікавий

Я з радістю почну!

Уявіть, що у ваших долоньках - краплинка гарного настрою. Поділіться ним, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.

(Діти діляться  настроєм під веселу мелодію)

1.Психологічне настроювання. 

Налаштуємося на роботу.

Очі дивляться-(діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? – (діти) найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

2. Слово вчителя

Урок математики розпочинаємо з вами,

А займемося сьогодні важливими справами.

Розкриємо віконце у чудовий світ природи.

Тож часу не втрачаємо, зручненько всі сідаємо

Й роботу починаємо.

3.Спостерігання за погодою, живою і неживою природою.

- Діти, а погляньте у віконце

Там яскраво сяє сонце

Верба брунечки пускає

І травичка виростає.

-  Дітки, що за пора року настала? Підкажіть будь ласка (Весна). Так, це настала весна.

Вона завітала до нас на урок.

( Звучить легенька музика. До класу заходить дівчина-Весна і звертається до учнів)      

Цілу зиму я спала, на тепло чекала.

А тепер прокинулась, до вас бігти кинулась.

Я завітала до вас на урок, щоб побачити, чи добре ви рахуєте, чи багато знаєте , чи вмієте малювати.

ІІ Мотивація навчальної діяльності.

Весна — прекрасна пора року. Її неповторну красу зображають у своїх картинах художники, описують письменники, поети. Створено багато пісень, музичних композицій про весну. І зараз ми з вами послухаємо прекрасну мелодію «Пори року. Весна».       (Діти слухають запис мелодії).

Ми відчули з вами і дзюрчання весняних струмочків, і щебетання пташок. Слухаєш цю мелодію і ніби вдихаєш свіжий аромат весни.  

  1.Усна лічба

     Весна принесла до нашого класу чарівні квіти на яких записані приклади. Нам потрібно їх правильно розвязати. (Із кошика роздаю квіти)

- Кожен день у житті людини розпочинається із новин про погоду. Ось і ми почнемо наш урок з прогнозу погоди -каліграфічної хвилинки.

-  Сьогодні роль синоптика готувався виконувати Андрійко.

День за днем, за тижнем тижні

Непомітно лине час

Різні зміни дивовижні

Відбуваються круг нас

Глянь навколо оком пильним

І побачиш зміни ці

Ось повільно, неухильно йдуть по черзі місяці.

2. Каліграфічна хвилинка.

-  Які весняні місяці ви знаєте? (Березень, квітень, травень)

Перший місяць весни — березень. В календарі позначається цифрою 3. Запишіть цілий рядок цифри  3. (на листочках записують цифри)

 3.Знайомство з казковим героєм.

Математичний  диктант

Діти, сьогодні на наш урок завітав веселий казковий герой. Щоб дізнатися ім'я нашого гостя, ми напишемо математичний диктант. Ви повинні будете записати усі цифри, які почуєте у характеристиці нашого героя. Будьте уважними, записуйте тільки цифри!

             Я один (1) із багатьох крапельок великого Світового океану, який об`єднує у собі  чотири (4) океани. У нас в Україні два (2) моря – Чорне і Азовське. Близько шести (6) літрів води за один (1) день може випити сім`я із чотирьох (4) чоловік. Людина випиває за один(1) день приблизно 2 л води (2) і у два десятки (20) разів більше використовує води для миття посуду і приготування їжі.

Перевіримо наш «цифровий струмочок», звіривши його із цифрами, закріпленими на магнітній дошці. Підставимо під цифри відповідні літери таблиці – і ви дізнаєтесь ім’я нашого гостя.

1

4

2

6

1

4

1

2

20

К

А

П

І

Т

О

ш

к

А

(Відкрити дошку із планом-схемою уроку)

Ви готові дізнатися його ім`я? (Капітошка) Давайте привітаємось з Капітошкою.

Привіт, Капітошко!

Капітошка я весела,

Хоч не маю я оселі,

Та росла я на хмаринці,

Дощик я ношу в торбинці.

І сьогодні на урок

Я прийшла, звичайно, в срок.

Розкажу про чарівничку,

Мою родичку водичку.

ІІІ Повідомлення теми та мети уроку.

-  Звідки прийшла до нас ця краплинка? (З хмарки)

Робота з 3D-моделю хмаринки.(показ моделі випадання дощу)

Ця краплинка принесла нам завдання, яке ми повинні розвязати. (вставлення пропущених чисел за допомогою лего)

- Наш Капітошка народився із чистого джерельця і за допомогою цифр потрапив у цифровий струмочок, де дізнався, що йому надійшов лист із дуже важливим повідомленням. Але вітер-жартівник відніс конверт далеко-далеко до Підсумкового океа­ну. Ми повинні допомогти Капітошці знайти лист. Будемо разом із ним розв'язувати приклади та задачі.  Хто працюватиме старанно, отримає від Капітошки краплинки. Отож, до справи, рушаймо в путь!

ІV  Основна частина .

1. Робота в парах

 Щоб допомогти Капітошці , нам потрібно переплисти річку Парну, через яку перебратися  ми зуміємо лише в парі з другом, тож давайте попрацюємо з другом в парі. озв’язування  прикладів на хмаринці. Перевірка роботи в парах. Роздача краплинок учням, які правильно виконали завдання.)

2. Робота з підручником (с.85).

1.Знайдіть групу монет, що відповідає кожному числу. (4 завдання)

2. У гаманці було 4 білі та 5 жовтих монет. (6 завдання)

3. Робота з програмою "Розумники".

На нашому шляху трапилась зупинка "Розумники".

(Частина 7, розділ 4, завдання 1-3)

4.Фізкультхвилинка .

 - Давайте ми з вами трохи відпочинемо.

Відпочили? Як настрій? Покажіть свій настрій.

5. Робота над задачами. Робота в зошитах.

А зараз ми вирушимо у небезпечну подорож Задачним морем, щоб здолати його високі хвилі, нам потрібно розв'язати задачу.

                    У лісі жило 4 білки. Коли до них у гості прийшло ще декілька, усіх білок стало 7. Скільки білок прийшло у гості?

6.Робота з геометричним матеріалом (танграм).

Щоб дістатись до Підсумкового океану, нам потрібно зробити ще декілька завдань.

7.Робота в групах з природними матеріалами.

І група (18) – викладає із квасолі число 18.

ІІ група (11) викладає із арахісу число 11.

ІІІ група (16) викладає із ліщина число 16.

IV група (12) викладає із квасолі число 12.

V група (15) — викладає із арахісу число 15. 

(Перевірка виконаних завдань. Роздача краплинок учням, які впорались із завданням).

V Заключна частина уроку.

Ось ми і дістались до Підсумкового океану. З яким настроєм ви завершуєте урок?                                        (Учні показують свій настрій, пояснюють свій вибір.)

Отже, відкриймо лист. Що тут? А тут у конверті зашифровані слова. Прочитати ми їх зможемо, якщо відгадаємо загадки.

1. У садок до годівниці прилетіли три синиці, потім ще три птиці. Скільки птиць на годівниці? (6слово нема)

2. Каже мати-квочка: «В мене 3 синочка і чотири дочки». Скільки діточок у квочки? (7 — слово «життя»)

3. По дорозі зайчик біг, ніс п'ять яблук на пиріг. Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось? (4слово води)

4. Сидів хлопчик біля річки і піймав аж три плотвички. Кошенятко одну вкрало. Скільки рибки в хлопця стало? (2 слово «без»)

 (Утворення речення «Без води нема життя». Роздача краплинок.)

 VІ Підсумок уроку.

- Що сподобалося на уроці?

-  Чого навчилися?

-   Що дізналися нового?.

   ( Роздача краплинок)

Капітошка дарує кожному з вас своє фото, а разом з ним і гарний настрій, але для цього нам потрібно його розмалювати. (розфарбовування розмальовки Капітошка)

- Давайте скажемо Капітошці: - До побачення, Капітошко, приходь до нас іще!

 - Діти, ви  були  сьогодні  молодці!

Усі  завдання  розв’язали,

Багато  перешкод  ви  подолали.

Дуже  вдячна  вам,

Добрим, дружнім – школярам!

-         Дякую  вам!

Ось і пролунав дзвінок. Закінчився наш урок. За работу по заслузі. Щиро дякую вам друзі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Конспект відкритого уроку з    

    математики у 1 класі

     на тему: Лічба в межах 20.

 

                                Підготувала: Божагора Г.А.

                                           Вчитель початкових класів

                                           Білівської ЗОШ І-ІІІ ст.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 березня 2019
Переглядів
1326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку