Урок "Дія ділення. Знак ділення. Ділення на рівні частини. Розв’язування задач"

Про матеріал
Закріплювати таблицю множення на 2. Дати поняття дії ділення. Познайомити із знаком дії ділення. На основі практичних вправ, познайомити з діленням на рівні частини. Працювати над розв’язуванням задач на ділення. Розвивати логічне мислення, математичне мовлення, увагу, уважність, вміння робити аналіз. Виховувати математичну цікавість, бережне ставлення до іграшок, почуття дружби і товаришування.
Перегляд файлу

Урок математики 2 клас

 

 Тема: Дія ділення. Знак ділення. Ділення на рівні частини. Розв’язування задач.

 Мета: Закріплювати таблицю множення на 2. Дати поняття дії ділення. Познайомити із знаком дії ділення. На основі практичних вправ, познайомити з діленням на рівні частини. Працювати над розв’язуванням задач на ділення. Розвивати логічне мислення, математичне мовлення, увагу, уважність, вміння робити аналіз. Виховувати математичну цікавість, бережне ставлення до іграшок, почуття дружби і товаришування.

 Обладнання: друковані зошити, індивідуальний рахунковий матеріал, цеглинки лего, відео, підручники і робочий зошит.

 

Хід уроку

 

1 Організація класу

 

2 Активізація знань учнів

 

 1 Робота з віялом

 Повторення таблиці на 2.

 2 Каліграфічна хвилинка

 14, 3, 4, 7, 9, 8, 10, 13, 18, 12. Підкреслити ті числа, які є результатами в таблиці множення на 2.

 3 Усний рахунок за віночками підручника

  • Чисел величезна сім’я. Сьогодні вони створили нам математичні віночки. Прошу усно порахувати.
  • Які дії виконували? (+, - , *)

4 Порівнення виразів

2*7+2 □ 2*8

2*4 □ 2+2+2

12 □ 2*9-2

Перших дві нерівності порівнюємо на основі роздумів кількості двійок справа і зліва, останню – обчисленням.

5 Повідомлення теми уроку

  • Якими діями ми користувались при обчисленні? (+ - *)
  • Ви знаєте, що додавання дружить з додаванням.
  • А хто залишився без друга? (множення)
  • Сьогодні ми з вами знайдемо друга для множення

6 Фізкультхвилинка

3 Вивчення нового матеріалу

 

 1 Робота в парі з цеглинками Лего

  • Ви любите ділитись цукерками, печивом, яблуками між собою. А сьогодні кожен буде ділитися зі мною.
  • Поділіться зі мною своїми цеглинками (по 3 шт)
  • Поділіться з цеглинками з татом, мамою і собою (по 2 шт)
  • Поділіться з друзями цеглинками, а їх у вас 5 (по 1 шт)

2 Знайомство з знаком ділення

  • Ви молодці і гарно ділили цеглинки за моїм проханням. В математиці виконану вами роботу позначають знаком ділення, а дію називають діленням.

3 Робота з індивідуальним розрахунковим матеріалом

  • Десятьма грушами поділися з другом.
  • Вісім яблук розділи між чотирма дітьми.
  • Сім суничок роздай семи діткам.

В робочих зошитах і на дошці робляться записи виконаних завдань.

4 Перегляд відео про ділення.

5 Усна робота з підручником

Пояснення, як білки ділили горішки. Читання правила про ділення.

6 Робота в робочому зошиті

Намалювати дванадцять кольорових кружечків. Дужкою поділити по два кружечка. Виконується математичний запис.

7 Фізкультхвилинка

 

4 Закріплення матеріалу

 

 1 Самостійна робота

 За підручником читаємо задачу, аналізуємо і робимо короткий запис. Далі діти розв’язують задачу самостійно.

 2 Взаємоперевірка задачі з поясненнями

 3 Робота в друкованому зошиті

  • Додавання іменованих чисел. Взаємоперевірка в парах з поясненнями.
  • Розв’язування задачі самостійно.
  • Самостійне складання рівностей за схемою і їх обчислення.

 

5 Підсумок уроку

 

  • Оцініть свою роботу на уроці цеглинками Лего. Зелений колір – все вдавалось і було цікаво; жовтий – допускав помилки; червоний – було дуже важко.
docx
Додав(-ла)
YAKUSH
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
1617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку