Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.». ( с . 90, Математика 2 клас Ск

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.».( с . 90, Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О.В. ) Мета : актуалізувати поняття «стільки ж»; ознайомити учнів із задачами на знаходження числа за сумою двох даних чисел; формувати вміння розв'язувати задачі цього виду, обчислювальні навички додавання й віднімання чисел другої п'ятірки частинами в межах 20.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРТема. «Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.».( с . 90, Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. )

Номер слайду 2

Всі зібрались на урок. Тож пора нам поспішити —Кличе в подорож дзвінок.

Номер слайду 3

Приготуйте без мороки Все, що треба до уроку. Книжку, зошит, ручку, олівці. Приготувались? Молодці!

Номер слайду 4

•  Поспішаймо в ту країну, Ту що математикою всі звуть. Зараз, любі друзі, з вами. Вирушаємо в далеку путь.

Номер слайду 5

Математика – наука. Точна і серйозна.І прожить без неї нам. Навіть дня не можна.

Номер слайду 6

«Вивчення математики подібне до Нілу, що починається невеликим струмком, а закінчується великою річкою» (Ч. Л. Колтон)

Номер слайду 7

Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати. На уроці тему... «Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа засумою двох чисел.».будемо вивчати.

Номер слайду 8

ГРА « ОЧІКУВАННЯ»ЩО ВИ ОЧІКУЄТЕ ВІД УРОКУ? « ЗНАЮ - ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ»ЩО ВАМ ВІДОМО З ТЕМИ?ЩО Б ВИ ХОТІЛИ ДІЗНАТИСЯ?

Номер слайду 9

17 лютого 87…64 Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка. Робота у зошитах

Номер слайду 10

Математичний диктант 87 64 Класна робота. Каліграфічна хвилинка 17 лютого

Номер слайду 11

8 +49775928577564863943

Номер слайду 12

57, 85, 67, 36, 65, 83, 72, 94, 47, 51. Перевірка роботи

Номер слайду 13

Робота з підручником ( с . 90 )

Номер слайду 14

СТОРІНКА 90 Завдання 1. Задача1) У першій печері живе 9 кажанів, у другій — 14, а в тре­тій стільки, скільки в першій і другій разом. Скільки ка­жанів живе в третій печері?

Номер слайду 15

Цікаве про кажанівЄдиним ссавцем, що пристосувався до тривалого польоту є кажан. Він належить до родини рукокрилих, яка налічує аж 950 видів. В Україні існує понад 25 видів кажанів – підковоніс, нічниця, вухань, вечірниця, лилик, нетопир, широковух, довгокрил.

Номер слайду 16

ЗадачаІ печера — 9 к.ІІ печера — 14 к.ІІІ печера — ?, стільки ж, скільки в І і ІІ печерах разом

Номер слайду 17

Розв’язання9 + 14 = 23 (к.) Відповідь: у третій печері живе 23 кажани.

Номер слайду 18

Музична перерва « Дівчинка русява ».rrrrrr

Номер слайду 19

2) У першій печері живе 9 кажанів, а в другій — на 5 біль­ше. У третій печері живе кажанів стільки, скільки в пер­шій і другій разом. Скільки кажанів живе в третій печері?

Номер слайду 20

ЗадачаІ печера — 9 к.ІІ печера — ?, на 5 к. більше, ніж у І печеріІІІ печера — ?, стільки ж, скільки в І і ІІ печерах разом. Вираз    9 + (9 + 5)=

Номер слайду 21

Самостійне виконання завдання.

Номер слайду 22

План розв’язування1) Скільки кажанів живе в другій печері?2) Скільки кажанів живе в третій печері?

Номер слайду 23

Розв’язання1) 9 + 5 = 14 (к.) – кажанів живе в другій печері;2) 9 + 14 = 23 (к.) – кажанів живе в третій печері. Відповідь: у третій печері живе 23 кажани. 

Номер слайду 24

Завдання 2 Якщо р = 22, тоді 36 + 8 – р = 36 + 8 – 22 = = 36 – 22 + 8 = 22 Якщо k = 8, тоді k + 7 – 9 = 8 + 7 – 9 = =15 – 9 = 6

Номер слайду 25

Урок завершено! Чи  виникли в тебе якісь труднощі під час уроку? Які саме? Чи  вдалося їх подолати, як саме?

Номер слайду 26

Домашнє завдання Зошит № 3. «Працюю самостійно»: ( с. 42 )

Номер слайду 27

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.».( с . 90, Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. )Мета : актуалізувати поняття «стільки ж»; ознайомити учнів із задачами на знаходження числа за сумою двох даних чисел; формувати вміння розв'язувати задачі цього виду, обчислювальні навички додавання й віднімання чисел другої п'ятірки частинами в межах 20.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
4836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку