Урок "Дія додавання. Закони додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання."

Про матеріал
Узагальнити уявлення учнів про дію додавання та її закони, вдосконалювати обчислювальні вміння і навички, продовжувати формувати навички розв’язування задач на додавання; формувати вміння дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися; раціонально використовувати час, поважати думку інших; попередити стомлюваність очей, сприяти формуванню правильної постави; переносити набутий життєвий досвід у нову ситуацію.
Перегляд файлу

До підручника «Математика» частина – 1, Наталії Листопад

Тема. Дія додавання. Закони додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання.

Мета. Узагальнити уявлення учнів про дію додавання та її закони, вдосконалювати обчислювальні вміння і навички, продовжувати формувати навички розв’язування задач на додавання; формувати вміння дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися; раціонально використовувати час, поважати думку інших; попередити стомлюваність очей, сприяти формуванню правильної постави; переносити набутий життєвий досвід у нову ситуацію.

Тип уроку. Комбінований

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання (фронтально)

ІІІ. Відтворення опорних знань учнів.

-         Я називаються компоненти дії додавання?

-         Назвати способи прочитання дії додавання.

-         Які властивості дії додавання нам відомі?

Математичний диктант

Зменшуване 6000, від’ємник 4000. Знайти різницю.

Запиши всі чотиризначні числа, які менші від числа 1004.

Скільки центнерів у 14т?

Скільки хвилин у 3 год?

Скільки сантиметрів у 16 м?

Найбільше двозначне число збільши у 10 разів.

(Самоперевірка)

ІV. Мотивація навчальної діяльності. Вивчення нового матеріалу.

-         Всі ви знаєте, що нові знання  допоможуть нам краще розбиратися в життєвих ситуаціях та долати труднощі.

Завдання 535 – самостійне опрацювання.

Завдання 536 – самостійне опрацювання.

-         Що нового ви дізналися з прочитаного?

-         Що виявилося незрозумілим?

-         Як сполучний закон додавання допоможе нам обчислити вираз

70 + 160+40+125+5? (Обчислити зручним способом)

Завдання 537 – первинне закріплення. Учні пояснюють для кожного випадку, який закон дії додавання застосовують для зручності обчислень.

Фізкультхвилинка для очей

Сплять маленькі совенята (очі заплющені)

Раз – розкрили оченята,

Подивилися навколо (кругові рухи очима),

Потім вгору і додолу (рухи очима вгору, вниз).

Оченята блим-блим-блим!

Відпочити треба їм.

Вліво, вправо оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будем працювати.

Вправи виконувати стоячи або сидячи.

V. Узагальнення і систематизація знань.

Завдання 539 – письмово, один учень (за бажанням) біля дошки.

Завдання 540 – які з поданих задач розв’язуються дією додавання? Обгрунтуйте свою відповідь. Задачі на додавання - записати обчислення.

Завдання 541 – коментовано.

Самостійне виконання завдань. Якщо учневі необхідна допомога – сигналізує червоною цеглинкою.

  1. Обчисли вирази (запиши всі дії стовпиками).

745 : 5       988 : 4          594 : 2     

 

589 – 387 + 495 =

  1. Запиши в стовпчик та обчисли.

745 : 5       988 : 4          594 : 2     

 

  1. – 489 + 398 =

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

Технологія «Мікрофон»

-         З якими законами додавання ознайомились?

-         Що вам було цікавим на уроці?

-         Які завдання викликали труднощі?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
27 лютого
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку