Урок для 3 класу на тему "Оригамі Піаніно"

Про матеріал
Тема: Оригамі «Піаніно» Мета: повторити базові форми складання оригамі; навчити конструювати об’ємні піаніно з паперу; розвивати увагу, творчі здібності, дрібну моторику пальців рук; виховувати акуратність ,любовь до природи.
Перегляд файлу

Тема: Оригамі «Піаніно»

Мета:

       повторити базові форми складання оригамі; навчити конструювати об’ємні піаніно з паперу;

       розвивати увагу, творчі здібності, дрібну моторику пальців рук;

       виховувати акуратність ,любовь до природи.

Дидактичні засоби: презентація, зразок-виробу

Матеріально технічне забезпечення: папір, ножиці, клей

Трудові дії, прийоми, операції: різання, складання, згинання, приклеювання

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітати учні,перевірити підготовку учнів до уроку.

папір, ножиці та клей

ІІ Актуалізація опорних знань

Провести з дітьми вправу « Що трапиться, якщо...?»

«Ми не будемо чути звуків?«Не буде весни?»

«Якщо люди будуть легшими за повітряні кульки?»

«Якщо тварини почнуть розмовляти?»


ІІІ Мотивація навчально - трудової діяльності учнів

Прослухати мелодію та задати питання:

Мелодія якої пісні звучить?

На якому музичному інструменті виконується музичний твір?

Гімн України на піаніно

Запропонувати дітям послухати розповідь.

Піані́но — музичний інструмент, різновид фортепіано, в якому струни, дека і механічна частина розташовані вертикально, а не горизонтально, внаслідок чого піаніно займає значно менше місця, ніж рояль.

ІV Повідомлення теми, мети і завдань уроку

4.1 Робота із загадкою

Запропонувати відгадати загадку, щоб дізнатися в якій техніці виконуватимемо роботу.

«Орі» - склад  в японській мові.

Значить слово щось складати.

А папір свій називають всі японці «гамі»

Коли з нього щось складають

Кажуть «орігамі».

Запитати:

Що таке орігамі?( Орига́мі— мистецтво складання паперу.)

4.2 Повідомлення теми та мети уроку

Повідомити дітям, що на уроці вони створять оригамі  «Піаніно».

V Вивчення нового матеріалу

5.1 Аналіз зразку роботи

Запропонувати розглянути зразок виробу:

Запитати:

       З яких матеріалів  виготовлений?

       Якого кольору?

       Якої форми виріб?

       Яка техніка використовується?

5.2 Повторення правил техніки безпеки



5.3Пояснення до виконання практичної роботи

Пояснення:

Основа:

˗         Виріжте з листка паперу квадрат.

˗         Зігніть квадрат навпіл та притисніть лінію згину.

˗         Зігніть квадрат через навпіл та притисніть лінію згину.

˗         Зігніть сторони прямокутника до центру.

˗         Відігнути верхні кути вліво та вправо,а потім поверніть їх у попереднє положення.

˗         Розгорніть верхні кути.

˗         Зігніть середню деталь до верху,а потім складіть навпіл;

˗         Загніть правий та лівий бік до середини;

˗         Опустіть середню частину до низу.

˗         Наше піаніно готове,зробимо до нього клавіатуру.

Клавіатура:

-         З чорного паперу виріжте невеликий прямокутник.

-         Розріжте його на плоски.

-         Приклейте на визначене місце, через невеликий проміжок.

5.4 Закріплення пояснення

˗         З чого розпочнемо роботу?

˗         В якій послідовності будемо виконувати роботу?

VІ Практична робота

4.1Фізкультхвилинка

Запропонувати  перед початком роботи провести фізкультхвилинку.

4.2 Самостійна робота учнів

Діти працюють самостійно за поданою інструкцією.

Слідкувати, у разі потреби допомогти їм.

Нагадувати, що виконувати завдання треба спритно, якісно і старанно.

VІІ Аналіз і підсумок уроку

Організувати виставку дитячих робіт.

Вказати на правильно виконані роботи, на допущені помилки та шляхи їх усунення.

Рефлексія

˗         Що нового дізналися на уроці?

˗         Що ми сьогодні виготовляли?

VІІ Прибирання робочих місць

docx
Додав(-ла)
Бойко Дарина
Додано
4 травня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку