Урок для 9 класу. Тема "Професії"

Про матеріал

Урок для 9 класу на тему "Професії" за підручником Оксани Карпюк. Учні знайомляться з лексикою про професії, працюють із текстом, виконують завдання на аудіювання та обговорюють майбутні професійні плани. Урок завершується підведенням підсумків і письмовим домашнім завданням про професію мрії.

Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 9 класу на тему "Професії" (за підручником Оксани Карпюк)

Тема: Professions (Професії)
Мета уроку:

  1. Навчальна: Ознайомити учнів з лексикою на тему "Професії", навчити описувати професії та розуміти їх особливості.
  2. Розвивальна: Розвивати навички читання, говоріння, аудіювання та письма.
  3. Виховна: Виховувати інтерес до різних професій і розуміння важливості професійної орієнтації.

Очікувані результати: Після уроку учні зможуть:

  • Називати різні професії англійською мовою;
  • Описувати вимоги до професій, їх переваги та недоліки;
  • Обговорювати свої майбутні професійні плани.

Обладнання: Підручник Оксани Карпюк, картки з назвами професій, презентація з ілюстраціями професій, фліпчарт або дошка.

Структура уроку

1. Організаційний момент (2 хвилини)

  • Привітання, налаштування на роботу.

2. Актуалізація знань (5 хвилин)

  • Коротке обговорення: "What professions do you know in English?" (Які професії ви знаєте англійською?)
  • Повторення знайомих професій.

3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)

  • Введення нових слів: doctor, engineer, teacher, artist, scientist, lawyer, journalist, architect тощо.
  • Демонстрація карток або слайдів з зображенням професій і відповідними назвами.
  • Хорове та індивідуальне повторення слів.

4. Робота з підручником (10 хвилин)

  • Читання тексту про професії (розділ з підручника Оксани Карпюк).
  • Переклад і пояснення нових слів у тексті.
  • Обговорення змісту тексту: What does a doctor do? What skills are necessary for a journalist? і т.д.

5. Розвиток навичок говоріння: опис професій (8 хвилин)

  • Учні працюють в парах, описуючи професію, яку їм дає вчитель на картці. Вони повинні сказати, які навички та якості потрібні для цієї професії.
  • Декілька пар презентують свої описи перед класом.

6. Аудіювання (7 хвилин)

  • Учні прослуховують аудіозапис або переглядають відео, де люди розповідають про свої професії.
  • Обговорення після прослуховування: What professions were mentioned? What did the speakers say about their work?

7. Обговорення: Майбутні професійні плани (7 хвилин)

  • Дискусія з учнями: What profession would you like to choose? Why?
  • Учні висловлюють свої думки про бажані професії та причини вибору.

8. Закріплення матеріалу (5 хвилин)

  • Виконання вправи на закріплення лексики (наприклад, підбір професій до описів або визначення якостей, потрібних для певних професій).

9. Підсумок уроку (3 хвилини)

  • Підведення підсумків уроку, обговорення, що нового дізналися.

Домашнє завдання

  • Написати короткий текст (5-7 речень) про професію своєї мрії: які якості та навички для цього потрібні, чому обрали саме цю професію.

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 листопада
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку