Конспект уроку англійської мови для 9 класу на тему "Професії" (за підручником Оксани Карпюк)
Тема: Professions (Професії)
Мета уроку:
-
Навчальна: Ознайомити учнів з лексикою на тему "Професії", навчити описувати професії та розуміти їх особливості.
-
Розвивальна: Розвивати навички читання, говоріння, аудіювання та письма.
-
Виховна: Виховувати інтерес до різних професій і розуміння важливості професійної орієнтації.
Очікувані результати: Після уроку учні зможуть:
-
Називати різні професії англійською мовою;
-
Описувати вимоги до професій, їх переваги та недоліки;
-
Обговорювати свої майбутні професійні плани.
Обладнання: Підручник Оксани Карпюк, картки з назвами професій, презентація з ілюстраціями професій, фліпчарт або дошка.
Структура уроку
1. Організаційний момент (2 хвилини)
-
Привітання, налаштування на роботу.
2. Актуалізація знань (5 хвилин)
-
Коротке обговорення: "What professions do you know in English?" (Які професії ви знаєте англійською?)
-
Повторення знайомих професій.
3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)
-
Введення нових слів: doctor, engineer, teacher, artist, scientist, lawyer, journalist, architect тощо.
-
Демонстрація карток або слайдів з зображенням професій і відповідними назвами.
-
Хорове та індивідуальне повторення слів.
4. Робота з підручником (10 хвилин)
-
Читання тексту про професії (розділ з підручника Оксани Карпюк).
-
Переклад і пояснення нових слів у тексті.
-
Обговорення змісту тексту: What does a doctor do? What skills are necessary for a journalist? і т.д.
5. Розвиток навичок говоріння: опис професій (8 хвилин)
-
Учні працюють в парах, описуючи професію, яку їм дає вчитель на картці. Вони повинні сказати, які навички та якості потрібні для цієї професії.
-
Декілька пар презентують свої описи перед класом.
6. Аудіювання (7 хвилин)
-
Учні прослуховують аудіозапис або переглядають відео, де люди розповідають про свої професії.
-
Обговорення після прослуховування: What professions were mentioned? What did the speakers say about their work?
7. Обговорення: Майбутні професійні плани (7 хвилин)
-
Дискусія з учнями: What profession would you like to choose? Why?
-
Учні висловлюють свої думки про бажані професії та причини вибору.
8. Закріплення матеріалу (5 хвилин)
-
Виконання вправи на закріплення лексики (наприклад, підбір професій до описів або визначення якостей, потрібних для певних професій).
9. Підсумок уроку (3 хвилини)
-
Підведення підсумків уроку, обговорення, що нового дізналися.
Домашнє завдання
-
Написати короткий текст (5-7 речень) про професію своєї мрії: які якості та навички для цього потрібні, чому обрали саме цю професію.