Тема: Для чого ми проводимо досліди. Дослід «Навчи яйце плавати».
Мета: ознайомити дітей з властивостями води, за допомогою досліду, з’ясувати чим прісна вода відрізняється від солоної; формувати поняття дітей для чого ми проводимо досліди, розвивати старанність, уважність, спостережливість; формувати ціннісне ставлення до природи; формувати ключові компетентності: компетентності у галузі природничих наук; інформаційно-комунікаційну; навчання впродовж життя.
Обладнання: зошит, ручка, матеріали для досліду (яйця сирі, сіль, ємності з прісною водою, ложки, розноси, серветки), технічні засоби, відеоролики, роздатковий матеріал (елемент географічної карти), картки з назвами груп.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу
Хід уроку
І. Організація класу
Встали всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько
Поверніться до гостей
Привітайтесь (Добрий день)
Тепер дружно повернулись
Одне одному всміхнулись
Сіли всі рівненько
Попрацюємо гарненько
ІІ. Актуалізація знань.
ІІІ. Проблемне запитання
Чи знаєте ви якою ж буває вода у природі?
ІV. Повідомлення теми та завдань уроку.
Тема нашого уроку: Для чого ми проводимо досліди. Дослід «навчи яйце плавати».
На уроці ми дізнаємося якою буває вода у природі, дізнаємося, за допомогою досліду,які властивості має прісна вода, та з’ясуємо чим прісна вода відрізняється від солоної.
V. Вивчення нового матеріалу. Способи вирішення проблемного запитання.
1. Практична робота. Визначення властивостей води
Зараз підійдіть всі до мене( на килимок), станьте в коло. Об’єднаємося в групи за трьома станами в яких може перебувати вода. (рідкий, твердий та газоподібний).
Перша група – рідкий стан
Друга група – твердий
Третя група – газоподібний
Кожна група підійдіть до свого столу
Пригадаємо правила поведінки під час проведення досліду.
Зараз ми з вами з’ясуємо яка це прісна вода. Перед вами знаходиться ємність з водою
(вчитель обережно витягає яйце)
(під час проведення досліду створюємо ментальну карту)
»»»фізкультхвилинка
VІ. Підсумок уроку .