Урок "Для чого нам зуби?"

Про матеріал
Розробка уроку "Я досліджую світ" для 1 класу НУШ, додається презентація, картина
Перегляд файлу

Тема. Для чого нам зуби?

Мета. Розказати про роль зубів для людини, повторити правила догляду за ротовою

 порожниною, правила чищення зубів, формувати звичку вживати продукти,

 корисні для зубів, розвивати творчу уяву, фантазію, виховувати дбайливе

 ставлення до власного здоров’я, бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання. Ілюстраційні слайди до теми, макет щелепи, зубна щітка, відео

 «Як правильно чистити зубки, разом з кроликом Лаккі»

    

 

І. Ранкова зустріч.

1.  Доброго ранку! Доброго дня!

  Доброго вечора, сьогодні, щодня!

  Миру бажаємо кожній родині,

 Щастя, здоров’я – кожній людині!

2.Обмін інформацією. «Чому здоровим бути модно?»

У всіх привітаннях ми щиро бажаємо один одному міцного здоров’я. Бо здоров’я – найдорожче, що у нас є. Зараз набуло популярності вживання корисної їжі, якісної води та дихання чистим повітрям. Усе це вважається модним. Бути здоровим – красиво, модно, стильно, класно.

 – А що означає бути здоровим?

 – Навіщо бути здоровим?

3.Слухання й обговорення казки «Секрети здоров’я».

 В одній далекій маленькій країні було місто із дивною назвою Здорове. Чи доводилось вам зустрічати у своєму житті міста з такою назвою?

 Гадаєте, місто отримало свою назву від того, що було великим і в ньому жило багато людей? Зовсім ні. Здоровим воно було тому, що всi його жителi мали добре здоров’я.

 Хіба може бути таке, скажете ви? Дійсно, важко в це повірити. Саме тому багато людей приїздило у місто Здорове, щоб на власні очі побачити його дивних жителів та розкрити секрети їхнього здоров’я.

 Пропоную подумки вирушити у це чудове місто й дізнатися його секрети.

4.Вправа «Незакінчене речення»

  • Берегти своє здоров’я – це…

5.Гра «Спіймай правильну пораду».

  • Вживай багато солодкого.
  • Не дотримуйся режиму дня.
  • Загартовуйся.
  • Чисть зуби.
  • Не роби зарядку.
  • Пізно лягай спати.
  • Одягайся відповідно до погоди.
  • Перевтомлюйся.
  • Бережи зір.
  • Вживай свiжi продукти.
  • Гуляй на свіжому повітрі.

 – Я знаю, що ви любите гратися на свіжому повітрі і вже давно чекаєте снігу, а його все немає. Я вирішила вам допомогти і принесла сніг.

ІІ. Входження в картину.

 

Похожее изображение

 

 – З якого боку ви хочете зайти в картину?

 – Як? (пішки, на лижах, на санчатах)

 – Послухайте, як рипить сніг.

 – Вдихніть морозне повітря. Що ви відчуваєте?

 – Доторкніться до снігу (викликаю декілька учнів). Що ви відчули?

 – Чи можна їсти сніг? Чому?

 – Подивіться, якого кольору найбільше на вулиці?

Руханка «Гра в сніжки»

ІІІ. Робота в групі. Складання інтелект-карти.

Кожна група отримує малюнки із зображенням органів чуття і конверти з малюнками різних предметів. Треба вибрати малюнки тих предметів, які можна пізнати за допомогою цього органу.

 

D:\Новая папка\IMG_20181211_130548.jpg

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Перегляд презентації.  https://drive.google.com/drive/my-drive

Слайд 1. Відгадайте загадку.

 

 

Слайд 2.

 

 

Слайд 3.

 

 

Робота за підручником ст. 48.

  • Колективна робота. Вправа «Що корисно для твоїх зубів».
  • Читання та обговорення вірша В. Ладижець «Хитрий зуб».

   Слайд 4. Догляд за зубами.

 

 

Перегляд відео «Як правильно чистити зубки, разом з кроликом Лаккі» .

Практична вправа з використанням зубної щітки і макета щелепи.

 

 

V. Рефлексія.

 

 

 – Що тобі сподобалося на уроці? Що ти тепер вмієш добре робити?

Гра «Опиши предмет» (за допомогою зору, слуху, нюху, дотику і смаку).

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку