16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Лепбук "Навіщо харчуватися правильно?"

Про матеріал
Виготовлення Лепбука в рамках тематичного тижня «Навіщо їсти?». Тема лепбука «Навіщо харчуватися правильно?»Мета: розширити знання учнів про складові компоненти їжі, про її користь та позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих та дітей; дати уявлення про основи культури і традиції харчування; розвивати вміння висловлювати власну думку, взаємодіяти один з одним; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

Тема тижня. Навіщо їсти?

Тема дня. Навіщо харчуватися правильно?

Мета: розширити знання учнів про складові компоненти їжі, про її користь та позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих та дітей; дати уявлення про основи культури і традиції харчування; розвивати вміння висловлювати власну думку, взаємодіяти один з одним;   виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання:  аркуші паперу, клей, ножиці, предметні малюнки (овочі, фрукти, продукти), декоративні елементи, емблеми з назвами груп.

1.Вітання.

                              Встаньте, дітки, всі рівненько,

                              Посміхніться всі гарненько.

                              Посміхніться всі до мене,

                              Посміхніться і до себе.

                              Привітайтесь до гостей,

                              Скажіть дружно: «Добрий день!»

 

2.Організаційний момент.

  - Дорогі гості, сьогодні ми вас познайомимо із лепбуком та навчимо його виготовляти.

    Лепбук – це тематична папка, створена своїми руками. Лепбук дає змогу бачити поняття, що розгортається в системі.

    Виготовлення Лепбука ми  розпочали в понеділок в рамках тематичного тижня «Навіщо їсти?». Тема сьогоднішнього дня «Навіщо харчуватися правильно?»

      Сьогодні у нас працює 5 груп: Яблучка, Грушки, Персики, Абрикоски та п’ята група -  наші гості. Ми вам також пропонуємо виготовити свій лепбук. 

 

3. Обмін інформацією.

 - Діти, давайте пограємо в гру та пригадаємо, що таке «шкідлива їжа»?

   Гра  «Так чи ні?» 

- Корисно об’їдатися цукерками та тістечками. Так чи ні?

- Ви повинні їсти 16 разів на день. Так чи ні?

- Ви повинні вживати свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров’я. Так чи ні?

- Ви повинні їсти різноманітні продукти – м’ясо, рибу, молоко. Так чи ні?

- Вам корисно їсти тільки макарони. Так чи ні?

- Ви повинні їсти більше овочів та фруктів. Так чи ні?

- Корисно їсти багато солодкого. Так чи ні?

 

  - Міцне здоровя значною мірою залежить від правильного харчування, а воно повинне бути природнім та  різноманітним.  Щоб бути здоровим, мати енергію для навчання і відпочинку, необхідно добре харчуватися. Дехто вважає, що це означає їсти все, що заманеться і коли заманеться. Але це не так.

4. Робота в групах з лепбуком.

   - Давайте пригадаємо правила роботи у групі.

        (На дошці прикріплені правила роботи у групі)

  1) Завдання «Зустрічаємо гостей». Складання корисного меню.

   - Харчування потрібне людям, щоб повноцінно жити, розвиватися, працювати, виконувати роботу. Дуже важливим аспектом є різноманітність харчування. Зараз я пропоную вам побувати в ролі кухарів і спробувати скласти корисне меню школяра.

1-ша група – сніданок;

2-га група – обід;

3-тя група – вечеря;

4-та група – полуденок (перекуси);

5-та група (гості) - святкове меню.

  • Перед початком роботи нагадаю вам відому приповідку:

«Сніданок з’їж сам, обідом поділися з другом, вечерю віддай ворогові».

    - Що означає ця приповідка і чого навчає?

    - З комплекту малюнків оберіть ті, які найбільше відповідають сніданкові, обіду, полуденку чи вечері. А гості обирають страви, які смакують на святковому столі. 

 2) Завдання «Два кошики»

  - Я роздам вам казкових персонажів.

  - Із яких казок ці малюнки?

  - Як звуть казкових персонажів?

  - Хто з них має надмірну вагу?

  - Як ви вважаєте, вони люблять однакові страви?

 - Покладіть кожному з них у кошик ті продукти, які вони полюбляють їсти. 

 - Висловіть свої думки спочатку у групі, а потім на рівні  всього класу.

                           (Групи по черзі показують свої лепбуки).

   - Діти, про що ми сьогодні дізнались? Чого навчились?

docx
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку