Тема тижня. Навіщо їсти?
Тема дня. Навіщо харчуватися правильно?
Мета: розширити знання учнів про складові компоненти їжі, про її користь та позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих та дітей; дати уявлення про основи культури і традиції харчування; розвивати вміння висловлювати власну думку, взаємодіяти один з одним; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Обладнання: аркуші паперу, клей, ножиці, предметні малюнки (овочі, фрукти, продукти), декоративні елементи, емблеми з назвами груп.
1.Вітання.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь до гостей,
Скажіть дружно: «Добрий день!»
2.Організаційний момент.
- Дорогі гості, сьогодні ми вас познайомимо із лепбуком та навчимо його виготовляти.
Лепбук – це тематична папка, створена своїми руками. Лепбук дає змогу бачити поняття, що розгортається в системі.
Виготовлення Лепбука ми розпочали в понеділок в рамках тематичного тижня «Навіщо їсти?». Тема сьогоднішнього дня «Навіщо харчуватися правильно?»
Сьогодні у нас працює 5 груп: Яблучка, Грушки, Персики, Абрикоски та п’ята група - наші гості. Ми вам також пропонуємо виготовити свій лепбук.
3. Обмін інформацією.
- Діти, давайте пограємо в гру та пригадаємо, що таке «шкідлива їжа»?
Гра «Так чи ні?»
- Корисно об’їдатися цукерками та тістечками. Так чи ні?
- Ви повинні їсти 16 разів на день. Так чи ні?
- Ви повинні вживати свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров’я. Так чи ні?
- Ви повинні їсти різноманітні продукти – м’ясо, рибу, молоко. Так чи ні?
- Вам корисно їсти тільки макарони. Так чи ні?
- Ви повинні їсти більше овочів та фруктів. Так чи ні?
- Корисно їсти багато солодкого. Так чи ні?
- Міцне здоров’я значною мірою залежить від правильного харчування, а воно повинне бути природнім та різноманітним. Щоб бути здоровим, мати енергію для навчання і відпочинку, необхідно добре харчуватися. Дехто вважає, що це означає їсти все, що заманеться і коли заманеться. Але це не так.
4. Робота в групах з лепбуком.
- Давайте пригадаємо правила роботи у групі.
(На дошці прикріплені правила роботи у групі)
1) Завдання «Зустрічаємо гостей». Складання корисного меню.
- Харчування потрібне людям, щоб повноцінно жити, розвиватися, працювати, виконувати роботу. Дуже важливим аспектом є різноманітність харчування. Зараз я пропоную вам побувати в ролі кухарів і спробувати скласти корисне меню школяра.
1-ша група – сніданок;
2-га група – обід;
3-тя група – вечеря;
4-та група – полуденок (перекуси);
5-та група (гості) - святкове меню.
«Сніданок з’їж сам, обідом поділися з другом, вечерю віддай ворогові».
- Що означає ця приповідка і чого навчає?
- З комплекту малюнків оберіть ті, які найбільше відповідають сніданкові, обіду, полуденку чи вечері. А гості обирають страви, які смакують на святковому столі.
2) Завдання «Два кошики»
- Я роздам вам казкових персонажів.
- Із яких казок ці малюнки?
- Як звуть казкових персонажів?
- Хто з них має надмірну вагу?
- Як ви вважаєте, вони люблять однакові страви?
- Покладіть кожному з них у кошик ті продукти, які вони полюбляють їсти.
- Висловіть свої думки спочатку у групі, а потім на рівні всього класу.
(Групи по черзі показують свої лепбуки).
- Діти, про що ми сьогодні дізнались? Чого навчились?