Урок розрахований для учнів 1 класу, з вивченням французької мови, як профільної іноземної.
Мета урока
Практична
- вчити учнів комбінувати 2-3 речення у логічній послідовності
-вчити учнів описувати малюнок
-навчити учнів вести діалог за ситуацією без використання опор;
- розвивати уміння аудіювання автентичних текстів.
Освітня:
-розвивати кмітливість учнів
-розвивати вміння спілкуватися
Виховна:
-виховувати ввічливість у стосунках з людьми;
-виховувати дисципліну, взаємоповагу учнів,.
Урок за темою : « Les couleurs »
Мета урока
Практична
- вчити учнів комбінувати 2-3 речення у логічній послідовності
-вчити учнів описувати малюнок
-навчити учнів вести діалог за ситуацією без використання опор;
- розвивати уміння аудіювання автентичних текстів.
Освітня:
-розвивати кмітливість учнів
-розвивати вміння спілкуватися
Виховна:
-виховувати ввічливість у стосунках з людьми;
-виховувати дисципліну, взаємоповагу учнів,.
Метод ведення уроку: свідомо-комунікативний
Наочність, обладнання та матеріали:
підручникиAlex et Zoé, роздавальні картки, текст для аудіювання ,наочність
ТЗН – магнітофон, ПК
Структура уроку:
4. Аудіювання p .13 BD(8 хв).
5. Диктант CD 22(7 хв).
7. Пісня: Кольори(2 хв).
8. Підсумки уроку ,дом.завдання(3 хв).
Хід урок
1). Організація класу: Bonjour !
2). Повідомлення цілей і теми уроку: Le sujet de notre leçon est “Les couleurs ”. Nous allons voir ce que vous avez appris d'après ce sujet. Vous allez répondre aux questions, écouter et comprendre le texte inconnu, chanter, jouer, faire des dialogues
ІІ. Основна частина.
1. Початок уроку
- Bonjour, mes amis! Asseyez-vous. Comment allez-vous? ( …) Très bien ! Qui est absent? Pe Aujourd’hui nous avons beaucoup de travail à faire: nous allons réciter la poésie, écouter BD et finalement jouer un peu
2.Dialogue : Comment tu t’appelles ? – Je m’appelle.... Et toi ? Comment ça va ? Super Et toi ? Au revoir
Мета: розвивати вміння діалогічного мовлення
3 .Les couleurs p .11 C (les élèves répètent les couleurs) Faites ouvrir le livre à la page 11 ;Demandez aux élèves de bien regarder Rodolphe en train de composer son tableau et de répéter le nom des couleurs qu’il utilise .
Мета: розвивати вміння говоріння, закріпити вивчені лексичні одиниці.
Une pomme rouge ;Une pomme verte ;Une pomme d’or ;C’est toi qui est dehors ;
Мета:учні розповідають вірш з опорою на наочність
5.Com .orale BD p .13 Regarde et écoute
Ecoute et donne le bon numéro
Мета: розвивати вміння аудіювання та вміння вилучати необхідну інфомацію з тексту,
6.Gymnastique : Nagez comme... Volez comme...
7.Dictée de couleurs (script de la cassette ) Prenez du bleu ;Coloriez le crayon en bleu ;Prenez du vert ;Coloriez la trousse en vert ;Prenez du jaune ;Coloriez la gomme en jaune ;Prenez du rouge ;Coloriez le livre en rouge ;Prenez du noir ;Coloriez le chat en noir .
Les élèves colorient les objets
Мета: перевірка навичок письма
7.Jouons un peu : CD Chez Alex Unité 3 Activité B
Мета:перевірка вивченого лексичного матеріалу за допомогою ПК
8. Gymnastique : Nagez comme... Volez comme.
9.Сhanson : La chanson des couleurs
Bleu ,jaune ,rouge et vert ,rouge et vert, Bleu ,jaune ,rouge et vert ,rouge et vert ;Des crayons pour créer un petit monde coloré.Gris ,marron,orange et rose, orange et rose . Gris ,marron,orange et rose, orange et rose .
Des crayons pour créer un petit monde coloré.
Завершеняя уроку.
Notre leçon est presque finie. Vous avez très bien travaillé aujourd’hui et vos notes sont … . Merci beaucoup pour votre travail. Notez encore votre devoir à domicile pour la leçon suivante : Le coloriage. Au revoir. Bonne journée!