23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок для початкової школи(1 клас) "Вивчаємо кольори"

Про матеріал

Урок розрахований для учнів 1 класу, з вивченням французької мови, як профільної іноземної.

Мета урока

Практична

- вчити учнів комбінувати 2-3 речення у логічній послідовності

-вчити учнів описувати малюнок

-навчити учнів вести діалог за ситуацією без використання опор;

- розвивати уміння аудіювання автентичних текстів.

Освітня:

-розвивати кмітливість учнів

-розвивати вміння спілкуватися

  • - поглибити знання учнів за темою урока,
  • - розвити в учнів пізнавальний інтерес ,

Виховна:

-виховувати ввічливість у стосунках з людьми;

-виховувати дисципліну, взаємоповагу учнів,.

  • Розвиваюча:
  • - розвивати навички монологічного мовлення,
  • - розвивати в учнів вміння порівнювати явища,
  • - розвивати фонетичні навички
Перегляд файлу

 

        Урок за темою :        «         Les couleurs       »     

                     
                                                                                          

Мета  урока

Практична

                       - вчити учнів комбінувати 2-3 речення у логічній послідовності

 

                           -вчити учнів описувати малюнок

 

                          -навчити учнів вести діалог за ситуацією без використання опор;

                         - розвивати уміння аудіювання автентичних текстів.

Освітня:

              -розвивати кмітливість учнів

               -розвивати вміння спілкуватися

  •    - поглибити знання учнів  за темою урока,
  •     - розвити в учнів пізнавальний інтерес ,

Виховна:

                -виховувати ввічливість у стосунках з людьми;

 

              -виховувати дисципліну, взаємоповагу учнів,.

  •  Розвиваюча:
  •    - розвивати навички монологічного мовлення,
  •    - розвивати в учнів вміння порівнювати явища,
  •    - розвивати фонетичні навички,
  •   - Тип уроку: комбінований урок

Метод ведення уроку: свідомо-комунікативний

Наочність, обладнання та матеріали:

підручникиAlex et Zoé, роздавальні  картки,  текст для аудіювання ,наочність

ТЗН – магнітофон, ПК

                           Структура уроку:

  1. Початок уроку (2 хв).
  2.  Діалог Comment tu t’appelles ?(2 хв).
  3.  Фонетична хвилинка (вірш) Une pomme (5 хв).

4.  Аудіювання p .13 BD(8 хв).

5.   Диктант CD 22(7 хв).

  1.  Гра : Кольори(6 хв).

7.   Пісня: Кольори(2 хв).

8. Підсумки уроку ,дом.завдання(3 хв).


 

                                                                     Хід урок

1). Організація класу: Bonjour !

2). Повідомлення цілей і теми уроку: Le sujet de notre leçon estLes couleurs ”. Nous allons voir ce que vous avez appris d'après ce sujet. Vous allez répondre aux questions, écouter et comprendre le texte inconnu, chanter, jouer, faire des dialogues

ІІ. Основна частина.

1. Початок уроку

- Bonjour, mes amis! Asseyez-vous. Comment allez-vous? ( …) Très bien ! Qui est absent? Pe Aujourd’hui nous avons beaucoup de travail à faire: nous allons réciter la poésie, écouter  BD et finalement jouer  un peu

2.Dialogue : Comment tu t’appelles ? – Je m’appelle.... Et toi ? Comment ça va ? Super  Et toi ?  Au revoir

Мета: розвивати вміння діалогічного мовлення

3 .Les couleurs p .11 C           (les élèves  répètent les couleurs) Faites ouvrir le livre à la page 11 ;Demandez aux élèves de bien regarder Rodolphe en train de composer son tableau et de répéter le nom des couleurs qu’il utilise .

 Мета: розвивати вміння  говоріння, закріпити вивчені лексичні одиниці.

  1. Фонетична хвилинка:Poésie :Une pomme rouge  (les élèves font un cercle et récitent la poésie )

Une pomme rouge ;Une pomme verte ;Une pomme d’or ;C’est toi qui est dehors ;

Мета:учні розповідають вірш з опорою на наочність

5.Com .orale BD p .13  Regarde et écoute

                                        Ecoute et donne le bon numéro

 Мета: розвивати вміння аудіювання та вміння вилучати необхідну інфомацію з тексту,

6.Gymnastique : Nagez comme... Volez comme...

7.Dictée  de couleurs (script de la cassette )  Prenez du bleu ;Coloriez le crayon en bleu ;Prenez du vert ;Coloriez la trousse en vert ;Prenez du  jaune ;Coloriez la gomme en jaune ;Prenez du rouge ;Coloriez le livre en rouge ;Prenez du noir ;Coloriez le chat en noir .

 Les élèves colorient les objets 

 Мета: перевірка навичок письма

7.Jouons un peu : CD   Chez Alex Unité 3 Activité B

Мета:перевірка вивченого лексичного матеріалу за допомогою ПК

8. Gymnastique : Nagez comme... Volez comme.

9.Сhanson : La chanson des couleurs

Bleu ,jaune ,rouge et vert ,rouge et vert, Bleu ,jaune ,rouge et vert ,rouge et vert ;Des crayons pour créer un petit monde coloré.Gris ,marron,orange et rose, orange et rose . Gris ,marron,orange et rose, orange et rose .

Des crayons pour créer un petit monde coloré.

Завершеняя уроку.

Notre leçon est presque finie. Vous avez très bien travaillé aujourd’hui et vos notes sont … . Merci beaucoup pour votre travail. Notez encore votre devoir à domicile pour  la leçon suivante : Le coloriage. Au revoir. Bonne journée!



docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку