План-конспект
уроку з фізичної культури
для учнів 5-А класу
Модуль: « Баскетбол»
Перший урок з модуля "Баскетбол" розроблений з метою: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. Повторити правила гри у баскетбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисний стійки з м'ячем і без м'яча, ведення м'яча, в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.
План-конспект
відкритого уроку з фізичної культури
для учнів 5-А класу
Модуль: « Баскетбол»
Розробила:
Учитель фізичної культури
Янковська О.В.
Дата: 11.11.2016 рік
Місце проведення: спортивний зал.
Тема: «Баскетбол» ( 12 г.).
Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. Повторити правила гри у баскетбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисний стійки з м’ячем і без м’яча, ведення м’яча, з в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.
Завдання уроку:
Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, гімнастичні лавки, комп’ютер, презентація
Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах.
Тип уроку: комбінований.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина. 15-20 хв. |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
Учитель: «Діти! Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему: «Баскетбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру. Сьогодні ми згадаємо як з’явилася на світ та розвивалася ця цікава гра. Повторимо правила гри у баскетбол.
Діти сидячи на гімнастичних лавах, слухають уважно історію розвитку баскетболу.
|
30 сек..
30 сек. 1 хв. 1 хв.
10 хв. |
Фронтальний метод
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття
Презентація |
2.Основна частина. 65 хв. |
|||
|
А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи. Вимірювання ЧСС 1. Різновиди ходьби:
2. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):
3.Біг легкому темпі: - прискорення за звуковим сигналом; - стрибками з діставанням щита; 4. Різновиди бігу:
6.Різновиди стрибків:
Вимірювання ЧСС. 7.Комплекс загально розвивальних вправ на місці; 8.Передачі м’яча у четвірках: - із-за голови, - від грудей двома руками, - однією рукою; - від грудей двома руками з ударом об підлогу; 9.Передачі м’яча в парах двома руками від грудей рухаючись приставним кроком. 10.Ведення м’яча: - по прямій, - з об веденням предметів, 11.Передачі м’яча двома руками від грудей у русі.
12.Спортивна естафета з баскетбольними м’ячами:
Підбиття підсумків баскетбольної естафети.
13.Відпрацьвування штрафного кидка. |
3-4 хв.
3-4 хв
3-4 хв.
2-3 хв.
4-5 хв
4-5 хв.
5-6 хв
4-5 хв
5-7 хв
4-5 хв |
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).
Учні розташовуються у 3 ширенгах.
Слідкувати за чітким виконанням, виправляти помилки.
Техніка виконання.
Учні діляться на пари та розташовуються один напроти одного.
Учні діляться на 4 групи (2 групи хлопців і 2 дівчат та стають хлопці напроти хлопців, і дівчата так само) Учитель говорить завдання, заздалегідь підготовлений учень показує, як правильно виконувати завдання.
За кожну естафету переможці отримують 2 бали, а програвші 1. Учні діляться на 2 групи і розташовуються біля кільця,виконують кидки з лінії штрафного по черзі. |
|
|||
|
1.Шикування. Вимірювання ЧСС. 2. Спокійна ходьба зі змахами рук.
Рефлексія 3. Виставлення оцінок за урок: 4. Домашнє завдання. 6. Відхід із спортивного залу. |
5-7 хв |
Вправи на відновлення дихання
|