Урок для учнів 5-х класів модуль "Баскетбол"

Про матеріал

План-конспект

уроку з фізичної культури

для учнів 5-А класу

Модуль: « Баскетбол»

Перший урок з модуля "Баскетбол" розроблений з метою: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. Повторити правила гри у баскетбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисний стійки з м'ячем і без м'яча, ведення м'яча, в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Перегляд файлу

 

 

MCj04324690000[1]

План-конспект

відкритого уроку з фізичної культури

для учнів 5-А класу

 

Модуль: « Баскетбол» 

                                Розробила:

                                                               Учитель фізичної культури

                                          Янковська  О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Дата: 11.11.2016 рік

           Місце проведення: спортивний зал.

Тема: «Баскетбол» ( 12 г.).

Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. Повторити правила гри у баскетбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисний стійки з м’ячем і без м’яча, ведення м’яча, з в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Завдання уроку:

  1. Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу.
  2. Повторити правила гри у баскетбол.
  3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри у баскетбол.
  4. Формування в учнів навичок здорового способу життя.
  5. Виховування морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивної естафети.

Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, гімнастичні лавки, комп’ютер, презентація

Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах.

Тип уроку: комбінований.

 

 

 

 

 

 

 

 

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

                                                             1. Підготовча частина. 15-20 хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за рівнем фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці.

Учитель: «Діти! Сьогодні  ми продовжуємо вивчати  тему: «Баскетбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру. Сьогодні ми згадаємо як з’явилася на світ та розвивалася ця цікава гра. Повторимо правила гри у баскетбол.

  1. Теоретична частина уроку.

Діти сидячи на гімнастичних лавах, слухають уважно історію розвитку баскетболу.

 

 

30 сек..

 

30 сек.

1 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

Фронтальний метод

 

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентація

                                                                              2.Основна частина. 65 хв.

 

  1. Практична частина уроку.

А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи. Вимірювання ЧСС

1. Різновиди ходьби:

  • на шпиньках;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  • у напівприсіді,
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  • Перекатами з п’ятки на носок.

2. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):

  •      зміна положення рук;
  •      ривки руками;
  •      повороти тулуба у сторони;
  •      випади уперед;
  •      махи ногами

3.Біг легкому темпі:

- прискорення за звуковим сигналом;

- стрибками з діставанням щита;

 4. Різновиди бігу:

 

  • з високим підняттям стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • схресний біг;
  • біг з прямими ногами вперед,
  • прискорення;

6.Різновиди стрибків:

  • На двох ногах в сторони;
  • Класиками;
  • Стрибки у повному присяді;

Вимірювання ЧСС.

7.Комплекс загально розвивальних вправ на місці;

8.Передачі м’яча у четвірках:

- із-за голови,

- від грудей двома руками,

- однією рукою;

- від грудей двома руками з ударом об підлогу;

9.Передачі м’яча в парах двома руками від грудей рухаючись приставним кроком.

10.Ведення м’яча:

- по прямій,

- з об веденням предметів,

11.Передачі м’яча двома руками від грудей у русі.

 

12.Спортивна естафета з баскетбольними м’ячами:

  •      Ведення м’яча правою рукою по прямий  до стіни, розворот, м’яч у руки не брати, ведення м’яча назад.
  •      Ведення м’яча між фішками: 1 гравець веде м’яч до стіни, м’яч залишає біля лінії, назад рухається звичайним бігом. Другий гравець уперед біжить звичайним бігом, а назад веде м’яч між фішками.
  •      Ведення м’яча по прямій та назад м’яч передається над головою останній гравець вибігає веде м’яч до фішки та назад і знову передає м’яч над головою, перемагає та команда чий в якій капітан знову стане на своє місце і підніме м’яч у гору.

Підбиття підсумків баскетбольної естафети.

 

13.Відпрацьвування штрафного кидка.

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

4-5 хв

 

 

 

 

 

 

 

4-5 хв.

 

5-6 хв

 

 

4-5 хв

 

 

5-7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 хв

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні розташовуються у 3 ширенгах.

 

 

Слідкувати за чітким виконанням, виправляти помилки.

 

 

 

Техніка виконання.

 

Учні діляться на пари та розташовуються один напроти одного.

 

Учні діляться на 4 групи (2 групи хлопців і 2 дівчат та стають хлопці напроти хлопців, і дівчата так само)

Учитель говорить завдання, заздалегідь підготовлений учень показує, як правильно виконувати завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За кожну естафету переможці отримують 2 бали, а програвші 1.

Учні діляться на 2 групи і розташовуються біля кільця,виконують кидки з лінії штрафного по черзі.

 

 

1.Шикування. Вимірювання ЧСС.

2. Спокійна ходьба зі змахами рук.

Рефлексія

Я дізнався…

Зрозумів…

Навчився…

Найбільші труднощі відчував…

Я не вмів, а тепер умію…

3. Виставлення оцінок за урок:

4. Домашнє завдання.

6. Відхід із спортивного залу.

5-7 хв

Вправи на відновлення дихання

 

 

 

 

docx
Додано
27 травня 2018
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку