Урок №20
Дата проведення: Клас: 3АБ
ТЕМА: Шкільне життя.
ПІДТЕМА: Дні тижня. Навчальні предмети.
МЕТА:
Практична мета:
удосконалювати навичку вживання вивченої лексики в мовленні на рівні фрази;
навчати ставити питання типу Which lesson do you like? Which day …?
навчати називати улюблені предмети;
продовжувати формувати навички читання;
навчати діалогічного мовлення на основі діалогу-зразка.
навчати писемного мовлення на основі тексту-зразка.
Освітня мета:
формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою
і потребу користуватися нею як засобом спілкування;
Розвиваюча мета:
розвивати комунікативні здібності учнів;
розвивати готовність до іншомовного спілкування;
розвивати уяву учнів.
Виховна мета:
виховувати культуру спілкування;
виховувати доброзичливість, активність, самостійність.
ТИП УРОКУ: комбінований.
МЕТОДИ і ПРИЙОМИ: бесіда, читання, аудіювання, гра, тренувальні вправи.
ОБЛАДНАННЯ: підручник О. Карп’юк для 3-го класу, персональний комп’ютер, відео, презентації (Microsoft Power Point) з ілюстраціями за темою уроку, картки для самостійної роботи.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення:
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Оголошення теми, мети, завдань уроку.
Warming –up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Phonetic drill (Слайд №2)
[a:] – farm, party, car, Art
[æ] – fat, rabbit, Maths
[ju:] – new, Music, computer, Tuesday
[3:] – bird, thirteen, birthday, Thursday
(Діти повторюють за вчителем і читають разом.)
III.Основна частина
Vocabulary Practice. 1. Активізація ЛО теми «Дні тижня».
1). Учні згадують пісню про дні тижня. (Слайд №3)
T: Listen and sing the song.
(Учні співають пісню)
2). Бесіда з учнями:
T: Look at the blackboard.
How many days are there in a week?
What day is it today?
What is your favourite day?
Vocabulary Practice. 2.Введення нових ЛО. (аркуші з назвами предметів)
Т: Look at the screen and try to repeat. (слайд №4)
timetable |
[taımteıbl] |
розклад |
lesson |
[lesәn] |
урок |
English |
[ıŋglıʃ] |
англійська мова |
Maths |
[mæs] |
математика |
Art |
[:t] |
мистецтво |
Sport |
[spɒt] |
фізкультура |
Music |
[mju:zık] |
музика |
Reading |
[ri:dıŋ] |
читання |
Ukrainian |
[ju: kreınıәn] |
українська мова |
Т: Look at the screen. Answer my questions: (слайд №5)
1. Which lesson do you like? I like _______.
2. When is Sport? It is on ______.
3. When is Art? It is on ______.
3. Physical activity (слайд №6)
Reading. 4. Подання тексту для читання, впр.2, с.9 (cлайд №7)
T: Please open your books at page 49. You are pupils and Bill is a pupil too. Look at his timetable. When is English? (It is on ….)
T: Let’s read about Bill’s timetable in your books. Ex.2 p.49
T: So, how many days do the children go to school? (They go to school five days a week.) When don’t they go to school? (They don’t go to school on Saturday and Sunday.)
Listening. 5. Аудіювання. (слайд №8)
Т: Зараз я вам буду розповідати про один із днів тижня, а ви повинні позначити на картках цей день.
You have English, Reading and Sport on this day. (Monday) Check.
Writing. 6. Письмо. (слайд №9)
Робота з індивідуальною карткою:
T: Look at the card and write down the lessons you have every day.
- Заповніть пропуски у реченнях.
On Monday we have got Maths and _______________________.
On Tuesday we have got ________________________________.
On Friday we have got ________________________________.
Учні перевіряють правильність виконання свого завдання.
IV. Заключна частина (слайд №10)
1. Home task
Ex.3 p.49 write.
2. Summarizing
T: What new have we learnt today? What did you liked best of all?
Thanks a lot for the lesson. You’ve worked hard today. Your marks…
Goodbye, children!
Name __________________________
Form 3
On Monday we have got Maths and ____________________________.
On Tuesday we have got _____________________________________.
On Friday we have got ______________________________________.
Name __________________________
Form 3
On Monday we have got Maths and ____________________________.
On Tuesday we have got _____________________________________.
On Friday we have got ______________________________________.