Збірник тестів та завдань "Work on the carpet"

Про матеріал
У збірнику вміщено тексти для читання та післятекстові завдання, які в нетрадиційній формі допоможуть організувати діяльність учнів на уроці. Збірник адресовано вчителям та учням початкових класів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Ksena\Desktop\Новая папка\asap-kovrik.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор:

 

Тетяна Сергіївна Саган - вчитель англійської мови Закупнянської  ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

Назва:  Work on the carpet : збірник текстів та завдань  для учнів початкових класів – Закупнянська ЗОШ І-ІІІ ст., 2013р. - 50 с.

 

 

 

 

Місце видання: Закупнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

Рік видання: 2013

 

Кількість сторінок: 50

 

       У збірнику вміщено тексти для читання та післятекстові завдання, які в нетрадиційній формі допоможуть організувати діяльність учнів на уроці.

        Збірник адресовано вчителям та учням початкових класів.

 

 

 

 

Рецензент: Слівська І. В., голова методоб’єднання вчителів англійської мови

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

Передмова................................................................................................... 5

Поради для вчителя………………………………………………….…. 6

Text 1. I LOVE MY FAMILY

Task 1……………………………………………………………………… 8

Task 2……………………………………………………………………… 9

Task 3 ……………………………………………………………………...10

Task 4………………………………………………………………………11

Text 2. TASTY ROOM

Task 1…………………………………………………………………….. .12

Task 2………………………………………………………………………13

Task 3 ……………………………………………………………………...14

Task 4……………………………………………………………………. ..15

Text 3. COME TO MY HOUSE

Task 1……………………………………………………………………... 17

Task 2……………………………………………………………………... 18

Task 3 …………………………………………………………………..… 19

Task 4…………………………………………………………………….. .20

Text 4. THE DOG AND THE BONE

Task 1……………………………………………………………………... 21

Task 2……………………………………………………………………... 22

Task 3 …………………………………………………………………..… 23

Task 4…………………………………………………………………..…. 24

 

Text 5. JACK GOES TO THE MARKET

Task 1……………………………………………………………………..26

Task 2…………………………………………………………………..... 27

Task 3 …………………………………………………………………… 28

Task 4……………………………………………………………………  29

Text 6. THE BALL IN THE TREE

Task 1…………………………………………………………………….31

Task 2…………………………………………………………………… 32

Task 3 .………………………………………………………………….. 33

Task 4…………………………………………………………………… 34

Text 7. THE BEST TIME FOR APPLES

Task 1…………………………………………………………………… 36

Task 2…………………………………………………………………… 37

Task 3 ………………………………………………………………….. .38

Task 4…………………………………………………………………... .39

Text 8. MOTHER HEN, SPOT, AND THE CHICKENS

Task 1…………………………………………………………………… 41

Task 2…………………………………………………………………… 42

Task 3 ………………………………………………………………….. .43

Task 4…………………………………………………………………... .44

Keys ………………………………………………………….....46

Висновки...............................................................................................49

Використана література........................................................ 50

Передмова

 

            Пошук нових форм і прийомів навчання в наш час - явище не тільки закономірне, але й необхідне. І це зрозуміло: у вільній школі, до якої ми йдемо, кожен не тільки зможе, але і повинен працювати так, щоб використовувати всі можливості власної особистості.

 Даний посібник містить тексти казок та історій, читати які учні можуть сидячи на коврику чи в іншому зручному для них місці. А післятекстові завдання розроблені у вигляді гри. Адже ми розуміємо, що гра — це потужний стимул до оволодіння мовою. Розвиваюче значення гри закладено самою природою, так як гра — це завжди емоції, а там, де емоції, там активність, уява, працює творче мислення.
           За допомогою слайдів тести немов оживають, а учні стають учасниками цікавих пригод. Це сприяє зростанню активності  школярів на  уроках,  якості знань, формуванню позитивних мотивів навчання. У грі особливо повно і часом несподівано проявляються здібності дитини. Для дітей гра — захоплююче заняття. У грі всі рівні. Вона посильна навіть слабким учням. Непомітно засвоюється мовний матеріал, стає легше навчатися. Гра завжди передбачає прийняття рішень — як вчинити, що зробити, як виграти. Бажання вирішити ці питання загострюють розумову діяльність молодших школярів. А якщо дитина при цьому говорить іноземною мовою, то тут приховуються багаті навчальні можливості.

          Понад дві тисячі років тому видатний китайський філософ Конфуцій сказав: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Ці три прості твердження обґрунтовують необхідність використання ігрових методів навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поради для вчителя

    

         Для зацікавлення учнів під час роботи з текстами автори збірника пропонують відео додаток “Magic Travel”. Він носить універсальний характер і може бути використаний для презентації наборів завдань до кожного тексту, поданого в збірнику.

        Автори залишають за вчителями право вносити до відео додатка зміни в залежності від віку, рівня розвитку та підготовленості учнів.

                                     Бажаємо успіху!

 

Зразок розповіді учителя до кожного із текстів:

 

        Сьогодні ми з вами вирушимо в казкову подорож. (Слайд 1) Ось погляньте! Хто це до нас завітав? Це баба Яга. Вона зла та підступна. (Слайд 2)Злодійка викрала та ув’язнила принцесу в своєму палаці, який знаходиться в тридев’ятому царстві. Принцеса благає нас допомогти їй. (Слайд 3) Наше завдання знайти ключі від дверей палацу та звільнити бідну принцесу. Але треба бути дуже уважними, бо деякі ключі не підходять до замків. Ну що,  готові до пригод, допоможемо принцесі?

       Отож перше завдання. (Слайд 4)Вам потрібно поставити картинки з словами на місці пропусків у тексті.

(Діти виконують завдання і колективно перевіряють правильність його виконання)

       Молодці! Ось ваш перший ключ.

       Ми мандруємо далі і бачимо… дракончика. (Слайд 5)Він потребує вашої допомоги. Бідолаха щось проковтнув, а ми зараз виконаємо завдання і знайдемо цю річ. Читайте слова та шукайте до них картинки, а та картинка, яка не буде мати пари, буде тією річчю, яку проковтнув наш дракоша.

      Ви впорались! Тримайте ваш другий ключ і ми можемо продовжити подорож.

       (Слайд 6) Подивіться! Хто це? Та це ж гномики з казки «Білосніжка». Вони люблять гратися і не помітили, як розгубили всі кубики з літерами. А з цих літер були складені важливі слова. Тож давайте наведемо лад в кімнаті і розставимо всі літери на місця, щоб у нас утворилися  слова.

       Молодці! Хороші ви помічники. А за це вам нагорода – ключ.

       І залишилось пройти найважче випробування. (Слайд 7) Павуки перегородили нам дорогу. І щоб зруйнувати цю стіну, нам потрібно виконати їх завдання. Вони переплутали усі слова в реченнях, а ми маємо поміркувати і поставити ці слова в правильному порядку.

(Діти працюють над завданням  в групах)

  (Слайд 8) Ось і все! Стіна зруйнована. І ви здобули останній ключ.

Тепер ви впевнено можете відчинити усі двері і звільнити принцесу.

 (Слайд9) Подивіться, яка вона красуня. Вона вам дякує, що ви такі сміливі та вправні. Ви пройшли всі випробування і врятували принцесу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

 

Hello! My name is Willie. I am 4 years old. I do not go to                yet. I have got               . They are the best! This is my mother. She is very kind. This is my father. He is very strong. I have got a                  .        . She is very pretty. I have got an elder                  .            . He plays in rock-band.

I love my                 .

 

----------------------------------------------------------            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 1. I LOVE MY FAMILY

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

                         

1)          

 

 

 

 

 

 

 

2) 

 

 

3) 

 

 

4)

 

 

5)

 

 

 

Text 1. I LOVE MY FAMILY.

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер).

 

1.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 1. I LOVE MY FAMILY.

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення).

 

 

1.

 

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

 

 

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

 

My name is Click. I am from small              Bon Appetite. I like to eat very much. I live in a big          .          . from cheese. My room is nice and tasty. This is my             . It is from               . This is my              .        .   It is from               . My favourite computer             it is from apples and oranges. This is my pizza carpet. My               likes it.

 

-----------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Text 2. TASTY ROOM

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

http://www.lenagold.ru/fon/clipart/p/pomid/pomid21.jpg 

 

  1.  

 

 

http://voprosiki.com/wp-content/uploads/2010/10/Cheese1205477643.png 

 

  1.  

 

 

изображение компьютера 

  1.  

 

http://wowerk.ru/wp-content/uploads/2012/08/CP-140.jpg 

   4)

 

 

 

http://kartcent.ru/wp-content/uploads/2012/01/kot1.jpg5)

 

 

 

 

 

 

Text 2. TASTY ROOM

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер)

 

1.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 2. TASTY ROOM

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення)

 

1.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

4.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                 

 

 

 

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

A little cat and a little               live in a little

          . The cat lives in the kitchen; and the mouse lives under the floor of the kitchen.

The little mouse says, “I have no              . I have no house.” The little              says to the little mouse, “Little mouse, little mouse, you may come to my house. It is very nice in the    !”

     The little mouse says to the little cat, “Little cat, little cat, I cannot do that! You want to eat me! ”

-----------------------------------------------------------

 

 

 

 

Text 3. COME TO MY HOUSE

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

 

http://zone-anime.ru/uploads/posts/2010-12/1291299984_09.jpg 

 

  1)

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

3)

 

 

4)

 

 

http://www.decoplus.ru/tinymce/uploaded/image/design_kuhni1.jpg 

5)

 

 

Text 3. COME TO MY HOUSE.

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер)

 

1.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 3. COME TO MY HOUSE

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення).

 

1.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

One day a dog finds a             . “I am very glad to have a bone. I must take it to my                       home”, says the dog. He takes the bone and runs home. His home is on the other side of the              .

On the way across the river, the dog looks down into the water. He sees another              in the river. The dog has a bone.

“I see another dog. He has a bone, too. I must take his bone. I want to have two bones,” says he. The dog opens his         , and his bone fall the water. Now the dog has no bone.                                                            

--------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 4. THE DOG AND THE BONE

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

 

Мой щенок 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

http://geographyofrussia.ru/wp-content/uploads/2009/04/1267024427.jpg 

3)

 

http://ru.all.biz/img/ru/catalog/small/1380022.png 

4)

 

 

5)

Text 4. THE DOG AND THE BONE

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер)

 

1.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 4. THE DOG AND THE BONE.

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення).

 

1.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

On Sunday Jack’s Granny says, “Jack, go to the market to sell a goose”. She gives              a basket and a goose. The goose is very fat and heavy. It is in the              now. Jack tries to lift it. He cannot carry the basket in his hands. Jack tries again. Then he thinks a little. He takes a             . It is sharp. Then the boy makes holes in the bottom of the basket. They are big. The              puts the legs into the holes. Jack takes the basket and the goose goes to the market with its own             . It is not heavy for Jack now.

-----------------------------------------------------------

 

 

 

Text 5. JACK GOES TO THE MARKET

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

http://www.microstocker.com.ua/upload/image/fotos/big/6f8df9ad636df9c596a8373c9acf9bc4.jpg 

1)

 

http://www.esector.ru/res/projects/4.jpg 

2)

 

 

http://knifepuukko.com/wp-content/uploads/2009/09/65.jpg3)

 

 

http://dasha-sadik.ru/images/stories/img/babushka.jpg4)

 

 

http://img-fotki.yandex.ru/get/3310/jvv1972.7/0_1c76d_45a09356_L.jpg 

5)

 

Text 5. JACK GOES TO THE MARKET

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер)

 

1.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 5. JACK GOES TO THE MARKET

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення)

 

1.

           -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

One day the children play football under the tree. Jack has got a           . He throws the ball very high and it is in the tree now. The boys want to get it back but they can’t. The ball is high in the              .           .  

Then they see an old man. He has got an        

in his hand. Jack runs to the old man and says, “Mister, help us to get the ball back, please”. The man looks at the ball in the tree    and thinks a little. Then he throws the umbrella into the ball.

Hurray! The ball is on the ground now! The boys are happy. They run away to play football. But the man     is under the tree.

He looks at his umbrella in the tree!

-----------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 6. THE BALL IN THE TREE

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

 

 

1)

 

 

 

http://stegki.ru/wp-content/uploads/2011/04/image056.jpg 

2)

 

 

 

http://vmeste-rastem.ru/wp-content/uploads/2012/11/rezinovyiy-myach.jpg 

 

 

3)

 

 

http://www.esector.ru/res/projects/4.jpg 

4) 

 

http://moja-skazka.ru/wp-content/uploads/2010/03/Carl_Up.jpg 

5)

 

Text 6. THE BALL IN THE TREE

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер)

 

 

1.

             -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 6. THE BALL IN THE TREE

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення)

 

1.

             ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

It is a lesson at a small school. The lesson is about the seasons of the year. There are 4 seasons in the year, says the            , they are spring, summer, autumn and winter.

In spring it is warm and the                are green.

In summer it is hot and there are a lot of flowers in the fields, in the parks and in the gardens.

In winter it is cold, and it usually snows.

Here she stops and looks at one of the pupils. “Stop talking, Ben!” she says. “Now answer my question. Can you tell us when is the best time for apples   ?”

“Yes, I can”, answer Ben, “it is when the farmer is not at home and there is no dog in the garden.”

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Text 7. THE BEST TIME FOR APPLES

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will  find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

 

 

 1)

 

 

 

  2)

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYGnB9NAN0gfQ97LxSawfhkcKbvCBM3c9Jp6I0TVZZs1cssURSPqKNIdQkPQ  3)

 

http://im5-tub-ua.yandex.net/i?id=240734268-26-72&n=21 

  4)

 

http://im4-tub-ua.yandex.net/i?id=107327638-31-72&n=21 

  5)

 

Text 7. THE BEST TIME FOR APPLES

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер)

 

1.

           -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 7. THE BEST TIME FOR APPLES

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення)

 

1.

             -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 1. Read the text and put the pictures in the text.

 

Mother             is sitting on the eggs. Crack! – One egg breaks and a little             hops out, all round and yellow. He says, ”Here I am!”

There are now only three           under Mother Hen. Crack! A second chick hops out and says, ”Here I am!” Crack! Crack! Crack! All chickens hop out and begin to say, “Peep, peep, peep.”

Spot is a little             . He is black and white. Spot likes to play. He sees five little yellow chickens. He wants to play with them. Spot runs after the chickens. They run away from Spot and say, “Peep, peep, peep.”

Spot runs and jumps, but the chickens don’t want to play with Spot. Mother Hen sees Spot. She runs up to Spot and pecks him on his             . Little Spot says, “Bow-wow-wow!”

Now Spot doesn’t want to play with the chickens.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Text 8. MOTHER HEN, SPOT AND THE CHICKENS

 

Task 2. Match the picture with the word . And you will find the thing which the dragon ate. (З’єднай картинку з відповідним словом. І ти знайдеш річ, яку з’їв дракон)

 

1)

 

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ3TmZX6hS2Ppolv8GZuxBXpTeYuV1ZPHPrLFTqNdO_6SK04BAr 

 

2)

 

 

3)

 

http://www.k1.ua/uploads/news/2010/07/16/79a0b9213e1c99b70f82926ab4dc9fcb6d988240.jpg 

4)

 

 

5)

 

Text 8. MOTHER HEN, SPORT AND THE CHICKENS

 

Task 3. Make up the words from the jumbled letters. (Утвори слова з переплутаних літер)

 

1.

           -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Text 8. MOTHER HEN, SPORT AND THE CHICKENS

 

Task 4. Put the words in the correct order to make a sentence. (Поставте слова у правильному порядку, щоб утворити речення)

 

1.

             ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

4

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keys

Text 1. I LOVE MY FAMILY

Task 1.

       School, parents, sister, brother, family.

Task 2.

      1.- b;     2.- a;     3. - d;     4. -  c;     5)  – .

Task 3.

  1. Family;   2. Parents;   3. Band;    4.Strong.

Task 4.

  1. My name is Willie.
  2. This is my parents.
  3. I have got an elder brother.
  4. I love my family.

Text 2. TASTY ROOM

Task 1.

     Planet, house, bed, tomatoes, table, nuts, cat.

Task 2.

      1. -  b;   2.  - a;   3. -  d;   4. –;    5. -  c.

Task 3.

  1. Small;   2. Tasty;     3. House;      4. Tomatoes.

Task 4.

  1. I am from small planet.
  2. I live in a big house from cheese.
  3. My room is nice and tasty.
  4. My cat Mars likes it.

 

Text 3. COME TO MY HOUSE

Task 1.

      Mouse, house, flat, cat, kitchen.

Task 2

  1.      – d;   2. – a;   3. – ;   4. – b;    5. – c.

Task 3

  1. Mouse ;   2. Kitchen;     3. Little;    4. House.

Task 4

  1. The cat lives in the kitchen.
  2. I have no flat.
  3. I cannot do that.
  4. You want to eat me!

 

Text 4. THE DOG AND THE BONE

Task 1.

    Bone, river, dog, mouth.

Task 2

 1.– c;    2. –;    3. – a;   4. – b;    5. – d.

Task 3

  1. Bone;   2. House;   3.River;   4.Water.

Task 4

  1. One day a dog finds a bone.
  2. He takes the bone and runs home.
  3. I see another dog.
  4. His bone fall into the water.

Text 5. JACK GOES TO THE MARKET

Task 1.

      Jack, basket, knife, goose, legs.

Task 2

     1. c;   2. – d;   3. – b;   4. –;    5. –  a.

Task 3

  1. Sunday;   2. Basket;    3. Sharp;   4.Heavy.

Task 4

  1. Granny gives Jack a basket and a goose.
  2. The goose is very fat and heavy.
  3. The knife is sharp.
  4. It is not heavy for Jack now.

 

Text 6. THE BALL IN THE TREE

Task 1.

      Ball, tree, umbrella, man, boys.

Task 2

  1. – c;   2. – a;    3. – d;    4. – ;  5. – b.

Task 3

  1. Football.;  2. Umbrella;   3. Mister;   4. Think.

 

Task 4

  1. It is a lesson at a small school.
  2. There four seasons in the year.
  3. In winter it is cold and snows.
  4. When is the best time for apples?

 

 

 

 

Text 7. THE BEST TIME FOR APPLES

Task 1.

        Teacher, trees, flowers, apples, farmer.

 Task 2

  1. – ;  2. – d;    3. –a;   4. – b;   5. – c.

Task 3

  1. Lesson;    2. Apple;   3. Season;    4. Garden.

Task 4

  1. It is a lesson at a small school.
  2. There four seasons in the year.
  3. In winter it is cold and snows.
  4. When is the best time for apples?

 

Text 8. MOTHER HEN, SPOT, AND THE CHICKENS

Task 1.

      Hen, chicken, eggs, dog, nose.

Task 2

      1.– d;    2 ;    3.c;   4. a;   5. b.

Task 3

  1. Mother;   2. Chickens;   3. Yellow;    4. Jump.

Task 4

  1. Mother Hen is sitting on the eggs.
  2. There are now only three eggs under Mother Hen.
  3. Spot is a little dog.
  4. Mother Hen pecks dog on his nose.

 

 

 

 

 

Висновки

 

         Даний посібник стане хорошим помічником учителю, який прагне створити атмосферу активності, взаємної довіри, розкутості на уроках англійської мови.

        Цікаві й кольорові завдання дозволяють маленьким учням швидко збагатити їх словниковий запас, а ігри  - зламати мовний бар’єр.

       Створена таким чином атмосфера релаксації і довіри знімає перешкоди, забезпечує безпосередній контакт з неусвідомленою психічною діяльністю. Це, у свою чергу, дає можливість ширше використовувати резервні можливості мозку. О. І. Вишневський вважає, що активність учня виражається не мускульними зусиллями, а виключно ставленням до навчального процесу. І якщо сприятливі умови створено, то до вивчення іноземної мови учня спонукатиме не потреба знати мову, а саме задоволення від процесу навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

 

  1. Posnayko № 3, 2007
  2. Posnayko № 9, 2007
  3. Гандзя І.В, Grammar in comics: Рівень А1 – Х.: Вид. група «Основа», 2007
  4. http://www.google.com.ua/
  5. http://teacher.at.ua/publ/igrovi_tekhnologiji_na_urokakh_inozemnoji_movi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку