Урок " Добір конструктивних матепіалів та інструментів для виготовлення декаративного совка". Для класів, які не мають поділу
Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення виробу.
навчальна: забезпечити засвоєння знань про матеріали й інструменти для виготовлення виробу
розвивальна: розвивати технологічне мислення, увагу;
виховна: виховувати відповідальність, бережливе ставлення до матеріалу й інструментів.
Обладнання: олівець, лінійка, циркуль, зошит, комп’ютер,
Тип уроку: комбінований.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку. Налаштування учнів на творчу співпрацю.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ УЧНІВ
Прийом «Інтерв’ю»
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й ЗАВДАНЬ УРОКУ
Завдання уроку:
ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Мотиваційні запитання:
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1 Конструктивні матеріали для виготовлення совків
Організація інформаційного міні-проекту
1. Запуск проекту
Визначення проблеми
Учні мають скласти перелік рекомендованих матеріалів для виготовлення совка.
2. Презентаційний етап
Учні презентують перелік матеріалів, рекомендованих для виготовлення сувенірів.
2. Інструменти для виготовлення сувенірів із деревини
Для виготовлення декоративного совочка ви добре оволодієте такими інструментами, як лінійка, ножиці, клей-пістолет.
3 Технологія виготовлення совочка із конструктивних матеріалів Спільна робота вчителя з учнями
Учитель з учнями обговорюють послідовність виготовлення совоска з конструктивних матеріалів:
Запитання для активізації роботи учнів
VІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА «Виконання креслення совочка» Обладнання й інструменти: олівець, лінійка, циркуль, аркуш, ластик
Дотримання правил техніки безпеки при роботі з ріжучими і колючими предметами
Послідовність виконання роботи
Контроль дотримання правил безпечної праці. Надання учням індивідуальних консультацій. Стимулювання самостійної діяльності учнів. Контроль творчої атмосфери в класі. Надання психологічної підтримки учням, які відчувають труднощі під час здійснення технологічних операцій.
Аналіз
Аналіз допущених помилок під час роботи. Демонстрування найкращих досягнень учнів. Емоційна підтримка учнів, які не виконали практичне завдання.
ІХ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
Х. МОТИВАЦІЯ ОЦІНОК ЗА УРОК, ВИСТАВЛЕННЯ ЇХ У ЖУРНАЛ, ЩОДЕННИКИ
Прийом «Самооцінювання та звернення до вчителя»
Учні оцінюють своє креслення й підготовлюють звернення до вчителя.
ХІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати конструктивні матеріали та інструменти для виготовлення декоративного совочка.
ХІІ. ПРИБИРАННЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ