Урок "Добирання прикметників для опису пір року"

Про матеріал
Тема уроку. Добирання прикметників для опису пір року. Мета : ознайомити учнів з терміном прикметники ;учити добирати прикметники для опису пір року; розвивати мовлення, увагу, самостійність в роботі; виховувати любов до рідної мови.
Перегляд файлу

Клас 2                                                                                     Дата_________

Тема уроку.  Добирання прикметників   для  опису  пір  року.

Мета :  ознайомити учнів з терміном прикметники  ;учити добирати прикметники для опису пір року; розвивати мовлення, увагу, самостійність в роботі; виховувати любов до рідної мови.

Обладнання: торбинка зі стрічками,картки з прикметниками для рефлексії мікрофон.

Тип уроку: комбінований  урок .

                                                              Хід уроку

1.Емоційне налаштування.                                                

Пролунав для нас дзвінок!                               

Кличе вподорож урок!

Вушка,прислухайтесь!

Очки,придивляйтесь!

Ротик,посміхнись!

Ручки , підіймайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

Гра "Загадкова торбинка"

- На які питання відповідають слова – назви ознак?

-Прочитайте такі слова і відгадайте,який предмет вони описують.

Діти по черзі виймають із торбинки  смужки із  записаними прикметниками , зачитують, називають відгадку.

Рідна,лагідна, найдорожча.(Мама.)

Запашний,білий,смачний.(Хліб.)

Блакитне,голубе,чисте.(Небо.)

Охайні,старанні,наполегливі.(Учні.)

Цікава,нова,улюблена.(Книга.)

Каліграфічна   хвилинка

-Прочитайте анаграму:ИАМЗ.(Зима.)

Звуко-буквений аналіз цього слова.

2. Основна частина

Робота за підручником (с.74-75)

Виконання вправи 1.

- Діти ,а яка ваша улюблена пора року?

- Відгадайте назву цієї пори,вставте у речення та запишіть.

(Біла,засніжена,морозна,холодна,сувора,крижана,зима.)

Проведи дослідження.

- На які питання відповідають слова- біла,засніжена,морозна,холодна,сувора,крижана.

- Що вони називають-ознаку чи предмет?

- Навіщо використовують такі слова - назви ознак?(Щоб краще описати предмет.)

Перевір себе за правилом.

Прикметники називають ознаки предметів і відповідають на питання який? яка? яке?які?

Складання асоціативного куща до теми "Прикметник"

Гра «Назви слово»

Пухнаста, руда, хитра -

Висока, білокора, струнка -

Прозора, джерельна, холодна -

Зелена, молода, соковита -

Продовження роботи за підручником.

Вправа 3.Випиши  прикметники. Визнач, який предмет вони описують,і запиши.

Фызкультхвилинка."Орел,слон,мавпа"

Робота в групах. Об'єднання учнів у 2 групи.

Група 1-виконує вправу5;

Група 2- виконує вправу 8;

Презентація робіт учнями.

Обговорення.

Запитання для учасників групи 1:

- Яка улюблена пора року в Родзинки?

- Доберіть слова   та запишіть.

Дощик(який?),листячко(яке?).

Пальчикова гімнастика.

Запитання для учасників групи 2:

- Як називається улюблена  пора року Гаджика?

- Якими словами він розповів про літо?

- Перетворіть ці слова на прикметники.

Сонце,тепло,барви,квіти,ласка.

Завдання для всіх учнів класу:

Складіть та запишіть два речення з цими словами.

Вправа 7.Побудуй звукову схему слова"Осінь"

3. Заключна  частина

Вправа 9."Інтерв'ю". Поцікався  в однокласників (однокласниць),яка пора року їм подобається найбільше. Чому?

Вправа 11.Гра"Хто більше?"

Дівчата Сонце(яке?).           Хлопці  Вітер (який?).

Рефлексія.

Опишіть наш урок, користуючись  прикметниками .

Важкий,цікавий,сумний,веселий,довгий,потрібний,нудний.

 

 

   

docx
Додав(-ла)
Бурлачко Ганна
Додано
9 жовтня 2020
Переглядів
1964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку