Урок доброти
2 клас
Підготувала учителька 2 класу: Токар О.В.
Тема: Поспішайте творити добро!
Обладнання: плакати про добро, мінусовки пісень «Даруй добро» та «Якщо добрий ти», прислів’я про добро, сюжетні малюнки, мультфільм «Дівчинка та Зайці».
Хід уроку
-
Привітання.
Треба дружно привітатись:
-
Добрий день! Добрий день!
Дружно й весело сказати:
-
Добрий день! Добрий день!
Вправо, вліво повернутись:
-
Добрий день! Добрий день!
Один одному всміхнутись:
-
Добрий день! Добрий день!
Рада всіх вас привітати
І найкраще побажати:
-
Чому люди саме так вітаються?
-
Асоціативний кущ.
-
Що виникає у вашій уяві, коли чуєте слово «добро»?
Добро
-
Вправа «Крісло автора».
-
Яку добру справу робили ви?
-
Складання діалогів по картині
-
У кожного на парті є половинка серця певного кольору. Знайдіть свою половинку і створіть пару. Складіть діалог за даною картиною і розіграйте його.
-
Виконання пісні «Даруй добро» з рухами.
-
Прислів’я про добро.
-
У кожного на парті є буква. Складіть, будь ласка слова.
(Добро, серце).
-
Скажіть, будь ласка, як пов’язані дані слова? (Добро живе у серці, добре серце і т. п) Ви поділились на дві групи. Складіть з двох частин прислів’я про добро.
Добре роби, ▪ ▪ всюди добре.
Від добра ▪ ▪ добре й буде.
Доброму ▪ ▪ добра не шукають.
Все добре, ▪ ▪ а зла уникай.
Все добре переймай, ▪ ▪ роби сміло.
Добре діло ▪ ▪ що добре кінчається.
-
Перегляд і обговорення мультфільму «Дівчинка та Зайці»
-
У яку пору року відбувалася подія?
-
Чому Дівчинка опинилася у лісі?
-
Кого зустрічала вона на своєму шляху?
-
Як почувалися Зайці?
-
Як Дівчинка їм допомогла?
-
Чи зігріла хусточка тваринок?
-
Чому Дівчинка повернулася у ліс?
-
Кого вона там побачила?
-
Яка загроза чекала Зайчиків?
-
Що збудувала Дівчинка для Зайчиків?
-
Що в цей час робила Лисичка?
-
Скільки разів дівчинка бігала додому?
-
Скільки пиріжків з’їла Лисичка?
-
Які добрі справи зробила Дівчинка?
-
Що могло статися з Зайчиками без її допомоги ?
-
Як би ви вчинили на місці героїні?
-
Робота в групах.
Завдання для групи «Добро»
-
Запишіть добрих казкових героїв.
Завдання для групи «Серце»
-
Запишіть злих казкових героїв.
-
Яких казкових героїв більше? Чому?
-
Вивчення пісні «Якщо добрий ти».
Якщо добрий ти.
(муз. Б.Савельєва, сл..М.Пляцковського,
Переклад з російської О.Лобової)
1) Дощик босоніж по землі пробіг,
Клени по плечах плескав.
Якщо день ясний – то лунає сміх, )
А коли все навпаки – кепсько. ) 2 р.
2) Чуєш, як дзвенять в небі промінці –
Сонячні ясні струни.
Якщо добрий ти – хороше усім, )
А коли все навпаки – сумно. ) 2 р.
3) Кожному свою усмішку лиши,
Радість – тим, кому тяжко,
Якщо заспівать – легко на душі, )
А коли все навпаки – важко. ) 2 р
-
Робота в щоденнику вражень.
-
Яку добру справу ти можеш зробити. Напиши.
-
Виготовлення серця з кольорового паперу.
Діти виготовляють за шаблоном серце з кольорового паперу, пишуть на ньому побажання та дарують друзям.