КЗ «Вінницький ліцей «21»
Вчитель початкових класів
Кузьменко Тетяна
Тема : Я обираю чесність.
Очікувані результати
- учні розуміють поняття: сумлінно, наполегливо, чесно;
- пояснюють та обговорюють ситуації нечесної поведінки, аналізують та рефлексують;
- створюють «люстерко чесності» з підручних матеріалів, знайомлячись з історією виникнення дзеркал.
Знайдіть як пояснюється це поняття в словнику.
Допишіть слова в хмаринку (робота в групах). Кожна група презентує свою хмаринку.
Як зміняться слова коли пройдуть через чарівне люстерко, набуваючи протилежного значення:
Брехня Недбалий Байдужий
|
|
Поясни слова, які записали.
Пропонуємо створити «люстерко чесності» з підручних матеріалів. (папір, фольга, двосторонній скотч)
1)виріж з картону основу для зеркала. 2) Обведи на фользі, додаючи 1 см до ширини.
3) Загни залишки фольги. 4) прикріпи двостороннім скотчем «дзеркало» до основи.
6. Заховаємо наше люстерко в конверт цінностей. А якщо буде потреба нагадати або обговорити проблему, яка пов’язана з доброчесністю в нашому класі, достанемо і прикріпимо на видному місті.