Урок додавання і віднімання чисел 0,1,2,3,4

Про матеріал
Додавання і віднімання чисел 0,1,2,3,4. Мета: закріпити знання про числа у межах «0-4», розвивати дану лічбу, каліграфічний запис цифр, розв’язання прикладів задач, геометричний матеріал, виховувати уважність, старанність, інтерес до предмета.
Перегляд файлу

Тема. Додавання і віднімання 0,1,2,3,4

Мета: закріпити знання про числа у межах «0-4», розвивати дану лічбу, каліграфічний запис цифр, розв’язання прикладів задач, геометричний матеріал, виховувати уважність, старанність, інтерес до предмета.

Обладнання: ноутбук, проєктор, підручник С.О.Скворцова, О.В. Онопрієнко, дидактичний матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться

Настрій на урок взяли…

Працювати почали

 

2. Девіз уроку

Міркуємо – діти, швидко

Відповідаємо – точно

Рахуємо – вірно

Пишемо – гарно

 

ІІ. Актуалізація знань

  1. Передавання слова «Від щирого серця»(учні передають в групах «сердечко» з побажанням на урок: радості, успіхів, правильно відповідати, слухати вчителя та інше
  2. Перегляд уривку з мультфільма

(Хто буде разом з нами міркувати вже дізнаєтесь після перегляду мультфільму)

 

  • Ви впізнали героїв?
  • Скільки героїв побачили?
  • Вони вам передали загадкові конверти із завданнями. Допоможемо виконати завдання?

(учні виконують завдання)

ІІІ. Повідомлення теми і мети

  1. Слово вчителя

– Сьогодні на уроці ми підведемо підсумки того, чого навчилися на попередніх уроках. Отже, ви маєте бути уважними до себе, старанно, каліграфічно писати цифри, долати труднощі. Бажаю вам успіху1

  1.  Робота в групах

І завдання «Лічба 0-6»

(в групах учні називають числа)

  • Вставте числа 0, …, …,3
  • Наступне числу 4, 1
  • Сусіди чисел 0 ___2

             ІІ завдання «Геометрична хвилинка»

 

 

 

                                                                                                                                                          

 

 

  • Викладіть геометричну фігуру, яка називає число «3»
  • Викладіть геометричну фігуру, яка називає число «0»
  • Викладіть геометричну фігуру, яка називає число «4»
  • Викладіть геометричну фігуру, яка називає число «4»

 

Фіз.пауза

  • «Лікар – офтальмолог» (для очей)
  • Рухлива зарядка

ІІІ завдання Обчислити задачу, приклади

 

 

(завдання в робочому зошиті)

 

  • Каліграфічна хвилинка

Учні записують цифри на дошці по черзі та в зошитах з місця

 

0 1 2 3 4 0 12 34 0 1 2 3 4

 

  • Завдання за підручником (с.86)

А) «веселий експрес» №1

- Учні обчислюють і кінцеву відповідь показають цеглинами

 

 

Б) Розв’язання  задачі фронтально .

(схеми)

В) Приклади №5

(усно)

Хлопці

4+        = 9

(9-4=5)

Дівчата

       + 3 = 7

(7-3=4)

  • Яке правило використовуємо?

(Від перестановки доданків – сума не змінюється)

        Г) Приклади №6 (письмово)

(один учень біля дошки)

6+4-2=8

8+2-4=6

IV Підсумок уроку

  1. Гра «Журналіст»
  • Які завдання виконували на уроці?
  1. Гра-тест «Так чи ні»
  • 3+1=5 (ні)
  • Збільшити, це знак віднімання (ні)
  • 0+4=4 (так)
  • 2+0-2=2 (ні)
  • 1+2=3 (так)

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
1530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку