Урок "Додавання і віднімання десяткових дробів"

Про матеріал
Сприяти свідомому засвоєнню додавання і віднімання десяткових дробів, повторити і закріпити вивчений матеріал, удосконалити обчислювальні навички; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати дисциплінованість, самостійність.
Перегляд файлу

Додавання і віднімання десяткових дробів

Мета уроку: сприяти свідомому засвоєнню додавання і віднімання десяткових дробів, повторити і закріпити вивчений матеріал, удосконалити обчислювальні навички; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати дисциплінованість, самостійність.

Обладнання: таблиця, картки-жолуді, зображення козака, записи на дошці.

Хід уроку

Сьогодні ми узагальнимо теоретичні знання, у цьому нам допоможе казка.

За синіми морями, за темними лісами жив собі козак. Був він сміливий і відважний, завжди допомагав друзям, виручати їх із біди. Одного разу він вирушив у місто. У місті жили дуже сумні діти, бо лютий Змій Горинич налетів на місто і викрав у дітей гарні оцінки. Допоможемо повернути їх, якщо розв’яжете завдання.

Головна зброя скрізь – це увага і знання!

Завдання

  1. Подати у вигляді звичайного дробу:

а) 0,05;  б) 117,7;  в) 0, 68.

Відлетіла одна голова змія.

  1. Порівняти дроби:

а) 7, 655 і 7, 665; б) 36, 23 і 36,2104; в) 4,6 і 5,7.

Відлетіла друга голова Змія.

  1. Округлити:

а) до сотих: 10, 967;  12, 972

б) до десятих: 0,75; 0, 61

в) до одиниць: 15,25.

     4. Обчислити:

          а) 5,5 – 2,6;  б) 1,7 + 0, 3;  в) 6,8 – 1,7.

Відлетіла третя голова Змія.

Пішов козак далі. Підійшов до хатини. Щоб знайти туди, потрібно знайти периметр прямокутника, одна сторона дорівнює 5,6м., а друга на 1,5 м. менша.

Розв’язання. 1) 5,6- 1,5=4,1м. 2) 5,6+4,1=9,7м.  3) 9,7+9,7 =19,4м. Р=19,4м.

Відпочив козак у хатині, а потім пішов далі. Дивиться, дідусь біля каменя сидить. Дідусь сказав йому: «Ти підеш далі, якщо зрушиш з місця цей камінь. А для цього необхідно зробити  так, щоб суми чисел кожного рядка, стовпця і діагоналі були рівними».

1,6

3,6

3,2

 4,4

2,8

1,2

2,4

2

4

  (8,4)

Молодці, знову ви допомогли козакові. Дідусь дав козакові коня і чарівний клубочок, який довів його до перехрестя доріг. Задумався козак: «Якою дорогою йти?».

Допоможемо йому, якщо знайти числа а, в, с.

29,04       -4,154 а         + 0,72 в      - 7,34 с

Якщо с=18, 728, то йти наліво

           с=18, 266, то іти прямо

           с=25, 006, то іти направо.

Тож поїхав козак прямо. Під’їхав до дуба і чує: «Зірви жолоді».

Розв’яжіть ці рівняння самостійно.

  1. х – 0,21=0,12          2) 28 –х=13,4

х=0,12+0,21                х=28-13,4

х=0,33                         х=14,6

І козак розв’язав рівняння. Тоді дуб каже: « Я подарую тобі листочок, куди він полетить, туди і йди». Листочок привів його до озера, а човна немає. Виринає з озера золота рибка: «Я подарую тобі човен, якщо розв’яжеш задачу №1269 з підручника».

Переплив козак озеро і пішов далі. І треба йому знайти суму.

1м 5дм 6см + 16см 9мм = 15,6дм +1,69дм=17,29дм.

І ви знайдіть цю суму.

От і закінчився наш урок-казка.

Підсумок уроку.

Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
1298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку