віднімання десяткових дробів Мета уроку:
формувати вміння та навички учнів додавати та віднімати десяткові дроби;
розвивати логічне мислення учнів, пізнавальну активність, навички самоконтролю; виховувати уважність, самостійність,
наполегливість, працьовитість, акуратність, самокритичність, любов до свого краю.
Тип уроку:комбінований.
Обладнання: мультимедійне обладнання, сигнальні картки.
І. Організаційний момент.
Привітання. Налаштування учнів до уроку.
На минулому уроці ми з вами вивчили як додавати та віднімати десяткові дроби.
Сьогодні перед нами стоїть завдання:
Давайте запишемо число, класна робота.
Але перш, ніж ми почнемо урок, я прошу звернути увагу на „Пам`ятку для учнів”. Ознайомтесь із запропонованими рекомендаціями, якщо ви будете слідувати їм, то я впевнена, що на уроці ви обов`язково виконаєте всі завдання тільки на високому рівні.
Розпочинаючи роботу на уроці, я хочу запитати, чи є запитання з домашнього завдання? Які труднощі? Чи всі виконали домашнє завдання?
Якщо запитань немає,то продовжимо роботу.
дроби?
„Ключ до арифметики”.
Сьогодні урок ми проведемо в дещо незвичайній формі. А для того, щоб дізнатися, що нас чекає, попрацюємо усно.
Діти, подивіться, будь ласка, на екран. Чи знайоме вам містечко на фото?Так. Це наше селище Козелець. Той не має майбутнього, хто не знає минулого.
І хоча в нас урок математики, але сьогодні я б хотіла, щоб ви більше дізналися про історичні перлини Козельця.
Собор Різдва Богородиці у Козельці
- пам`ятка архітектури національного значення XVIII століття.
Собор споруджено у 1752-63 роках на замовлення графині Наталії Розумовської (Розумихи – матері Олексія та Кирила Розумовських) архітекторами Іваном Григорович-Барським та Андрієм Квасовим – на знак подяки Богові за щасливу долю синів замовниці.
Під час другої світової війни в Соборі знаходився табір для військовополонених та конюшня.
Собор двохярусний. На першому ярусі знаходиться „тепла” церква Андріана та Наталії-усипальниця Розумовських. Єлизавета Петрівна у 1744 році відвідала Козелець і подарувала храму 27-метровий п`ятиярусний іконостас.
Повертаємось до математичних вправ про наступну історичну пам`ятку. А для цього потрібно обчислити:
1) 6,67+24,793=31,463;
2) 88,17-8,345=79,825;
3) 12-6,256=5,744;
4) 10,4-(0,87+3,268)=6,262;
1)28,9-Х=5,347;
Х=28,9-5,347; Х=23,553
2) Х-23,427 =6,873 ; Х=6,873+23,427 Х=30,3
3) 81-Х=39,156-27,8 81-Х=11,356;
Х=81-11,356; Х=69,644.
проти течії.
Розв`язати задачу.
Власна швидкість човна дорівнює 19,7 км/год, а швидкість течії 1,4 км/год.
Знайти швидкість човна за течією і його швидкість проти течії.
Розв`язання 1)19,7+1,4=21,1(км/год) - швидкість човна за течією.
Відповідь: 21,1 км/год; 18,3 км/год.
Коли полковником став Юхим Дараган – зять Кирила і Олексія Розумовських, він запросив архітекторів Андрія Квасова та Івана Григоровича- Барського,які протягом 1740-1760р. втілили його ідею в життя.
Відпочити є хвилинка, то для нас усіх розминка, діти треба дружно нам всім встати, фізкультхвилинку розпочати!
з російською імператрицею Єлизаветою (Слайд 16.).
Садиба має форму прямокутника, довжина якого 40,25м, а ширина 20,75 м. Знайти периметр садиби.
Розв`язання P=(а+в)х2 а=40,25м в=20,75м
Р=(40,25+20,75)∙2=61∙2=122(м)
Відповідь:122м.
(нині територія селища) було споруджено маєток Дараганів. Його власницею стала Віра Григорівна Розумовська – сестра братів Розумовських, дружина Козелецького полковника Юхима Дарагана.
№1286. У трьох ящиках 109,6 кг помідорів. У першому і в другому ящиках разом 69,9кг, а в другому і третьому 72,1 кг. Скільки кілограмів помідорів у кожному ящику?
другому ящику.
Розв`язання
1)109,6-69,9=39,7(кг) помідорів у третьому ящику.
2)72,1-39,7=32,4(кг) помідорів у
11.Поблизу панського будинку знаходиться невелика за розміром, але міцна, зовні подібна на скриню двоповерхова кам`яниця-комора – одна з небагатьох на Лівобережній Україні господарських споруд козацької старшини, що збереглась у первісному вигляді.
№1261,№1265,№1274(1;2)
Дати оцінку роботи всьому класу та назвати конкретні оцінки учням, які відповідали.