Урок " Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел"

Про матеріал
Розробка уроку математики у 3 класі "Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел" для дитей з порушення слуху.. Урок на передодні свята Святого Миколая, «Усний рахунок» з цеглинками LEGO, математичний диктант, математичний тренажер «Сотні, десятки, одиниці».
Перегляд файлу

Урок математики ( 3 клас )

Тема: «Додавання і віднімання  круглих трицифрових чисел»

 Дидактичні і розвивальні цілі:

головні: вдосконалювати навичку усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; вправлятися у розв'язанні складених задач ; вчити учнів розв’язувати задачі; супровідні: розвивати вміння виконувати усні математичні обрахунки; розв’язувати практичні проблеми; застосовувати математичні техніки, правила, закони.

Обладнання: цеглинки LEGO, таблиці, ілюстрації, електронна презентація.

Хід уроку

  1. Організація класу. Привітання.Перевірка стану слуху.

     - Працюємо у розділі «Нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Прийоми усного додавання і віднімання у межах 1000». На уроці будемо обчислювати приклади, вправлятися у розв’язанні задач

ІІ. Актуалізація опорних знань.      

1. Усний рахунок.

Презентація «Я чекаю Миколая»

Підсумок етапу уроку. - Вправлялися в усних обрахунках, знаходили значення виразів зі змінною, пригадали, які числа називаємо круглими.

     3. Робота в зошитах.

* Формуємо політкультурну математичну компетентність: вчимося передавати інформацію, повідомлення у письмовій формі, дотримуємося культури оформлення письмових робіт.

2.Математичний диктант. Презентація

- Як називаються числа, що закінчуються нулями?

-   Каліграфічна вправа (Нагадати учням правила гігієни письма та культури оформлення письмових робіт).

* Формуємо логічну компетентність: розв'язуємо практичні проблеми, застосовуємо математичні техніки, правила, закони.

5. Розкласти на розрядні доданки числа.

6. Обчислити, застосовуючи переставний і сполучний закони .

  

200 + 60 + 400 + 10 =

800 + 40 + 10 + 100 =

300 + 20 + 500 + 30 =

Підсумок етапу уроку. - Виконали завдання, які підготували нас до вивчення нової теми.

III. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Тема сьогоднішнього уроку: «Усне додавання круглих трицифрових чисел». На уроці будемо вправлятися у розв'язанні прикладів, щоб навчитися усно додавати числа в межах 1000.

IV. Розвиток математичних знань.

1. Пояснення нового матеріалу вчителем.

- Щоб знайти суму чисел 240 і 430, треба кожне з чисел розкласти на розрядні доданки: сотні і десятки. Потім до сотень додаємо сотні (200 + 400 = 600), а до десятків додаємо десятки (40 + 30 = 70). Знайдені результати додаємо (600 + 70 = 670).

Висновок. Сотні додаємо до сотень, десятки до десятків. А знайдені результати додають.

3. Первинне закріплення матеріалу

- Обчислити приклади з усним поясненням:

150 + 140 = 290             530 + 430 = 970

310 + 220 = 530             610 + 260 = 870

- Яке правило застосовували? – Як виконати додавання круглих чисел?

   V. Фізкультпауза

*Сучасний школярик тренує увагу, координацію.

-Виконаємо вправу «Заборонений рух» (нейробіка)

VІ. Розвиток математичних знань.

* Формуємо пізнавальну компетентність: розв’язуємо задачі, прикладаємо зусилля і досягаємо мети.

1. Розв'язання  задачі.

- Складіть та розв'яжить задачу за коротким записом і малюнком.

 2. Первинне сприйняття задачі.

- Про що розповідається в задачі? Зміст задачі.

3. Вторинне сприйняття задачі.

-Скільки коштують штани? ( 350грн.)

- Скільки коштує куртка?( Незнаємо,)

-Яке питання у задачи?

-   Яке головне питання?

5. Розв'язання задачі виразом.

Відповідь: всього 640 грн.

Підсумок етапу уроку. Ми прикладали зусилля і досягли мети: розв’язали задачу.

     VІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

*Формуємо соціальну компетентність: вчимося самостійно працювати, спираємося на отримані знання.

Робота з картками.   Самостійна робота

630 + 330 =               200 + (160 + 410) =

180 + 710 =               420 + (930 - 600) =

240 + 420 =               510 + (140 + 10) =

420 + 110 =               540 + 140 - 300 =

VІІІ. Підсумок уроку

- Сьогодні на уроці ми вчилися додавати круглі трицифрові числа, вправлялися у розв’язанні  задачі, вдосконалювали обчислювальні навички, успішно крокували у розділі "Тисяча", оволоділи ще однією навичкою усного обрахунку.

* На уроках математики формуємо компетентність самоаналізу: вчимося управляти собою: адекватно оцінюємо себе, демонструємо самоконтроль.

- Яке правило застосовували, щоб додавати круглі числа?

- Хто, на Вашу думку, був активним на уроці?

- Як Ви вважаєте, а хто був старанним?

  • Самооцінка своєї діяльності на уроці.

-         Сьогодні на уроці ми навчилися …

-         Тепер я вмію …

-         Знання мені знадобляться, щоб …

-         Мені сподобалось …

 Інструктаж домашнього завдання.)

Дякую за роботу!  

 

 

 

ТРЕНАЖЕР « СОТНІ   ДЕСЯТКИ   ОДИНИЦІ»

C:\Users\SuperPC\Desktop\Одиниці Десятки сотні\IMG-8233.JPG

 

 

 

 

 

C:\Users\SuperPC\Desktop\Одиниці Десятки сотні\IMG-8230.JPG

C:\Users\SuperPC\Desktop\Одиниці Десятки сотні\IMG-8231.JPG

C:\Users\SuperPC\Desktop\Одиниці Десятки сотні\IMG-8232.JPG

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
28 січня 2023
Переглядів
1274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку