урок-квест у пошуку математичних скарбів_5клас

Про матеріал
урок-квест "У пошуку математичних скарбів" для учнів 5класу. навчити використати знання на практиці в нестандартній ситуації. Показати як застосовуються математичні знання на практиці зацікавити учнів математикою.
Перегляд файлу

Тема. У пошуку математичних скарбів

Мета: Уміння використати знання на практиці в нестандартній ситуації. Формування вміння працювати в команді долати труднощі ставити мету і досягати її. Формування навичок самостійної роботи вміння приймати  рішення. Показати як застосовуються математичні знання на практиці зацікавити учнів математикою. Формувати ключові компетентності.

Тип уроку: Урок - квест

Хід уроку

У нас сьогодні незвичайний урок, урок - гра - квест. Будемо змагатися дівчата проти хлопців. Урок проходить у вигляді гри розв’яжи завдання і знайди підказку до іншого. При правильному виконанні завдань ви знайдете скарб.

 

Завдання для команди 1

1. Розминка

Знайти суму чисел 26715 і 56338.

Розшифруй користуючись таблицею

1

2

3

4

5

6

7

8

9

0

н

о

а

в

т

м

з

к

у

р

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

2. Атлас 1

Знайти висоту гори Магура і висоту гори Сивуля - Мала.

Скільки метрів має кожна гора ? Яка гора більша і наскільки ?

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

3. Ялинка

Загадка: «Не байдужа до прикрас, На свята спішить до нас.»

План дії:

1. На листку побудуйте рівнобедрений трикутник , периметр якого 38 см. , а його основа 10см .

2. Необхідно відрізати смужку 1шт. - 10см.

1шт. - 9см.

1шт. - 7см.

1 шт. - 3см.

3. Приклейте смужки на рівнобедрений трикутник

4. Ножицями необхідно вирізати дану фігуру (трикутник)

5. Відгадайте загадку

Відповідь: ____________

6. Отримайте зірочку за відгадку і наклейте її на вершину трикутника

7. Отримайте ключ до наступного завдання

 

4. Вазон

Знайти корінь рівняння:

852 - (х + 124) = 315

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

5. Двері (більші)

Завдання:

Зробіть потрібні вимірювання і обчисліть периметр і площу цієї дверки.

Знайти суму знайдених чисел.

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

6. Ангелик

Завдання «Зроби Ангелика»

План дій:

1) Необхідно вирізати два прямокутника 16 см. і 20 см.

2) Зігніть у гармошку кожен прямокутник шириною смужки по 2 см.

3) Від кожної гармошки відігнути по 4 см.

4) Склеїти разом 2 смужки довшими сторонами.

5) Отримайте сердечко за виріб.

6) отримайте ключ до наступного завдання.

 

 

 

Завдання для команди 2

1. Розминка

Знайти різницю чисел 50617 і 6896.

Розшифруй користуючись таблицею

1

2

3

4

5

6

7

8

9

0

н

о

а

в

т

м

з

к

у

р

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

2. Вазон

Знайти корінь він допоможе вам пройти далі

Х: 7 - 53 = 17

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

3. Двері (малі)

Завдання:

Зробіть потрібні вимірювання і обчисліть периметр і площу цієї дверки.

Знайти суму знайдених чисел.

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

 

4. Атлас 2

Знайти висоту гори Говерла і висоту гори Менчул.

Скільки метрів має кожна гора? Яка гора більша і наскільки?

Відповідь: ____________

І прямуй до наступного завдання.

 

5. Ялинка

Загадка: «Зимою і літом Майорить одним цвітом.

План дії:

1. На листку побудуйте рівнобедрений трикутник, периметр якого 38 см., а його основа 10см.

2. Необхідно відрізати смужку 1 шт. - 10см.

1 шт. - 9см.

1 шт. - 7см.

1 шт. - 3см.

3. Приклейте смужки на рівнобедрений трикутник

4. Ножицями необхідно вирізати дану фігуру (трикутник)

5. Відгадайте загадку

Відповідь: ____________

6. Отримайте зірочку за відгадку і наклейте її на вершину трикутника

7. Отримайте ключ до наступного завдання

 

6. Ангелик

Завдання «Зроби Ангелика»

План дій:

1) Необхідно вирізати два прямокутника 16 см. і 20 см.

2) Зігніть у гармошку кожен прямокутник шириною смужки по 2 см.

3) Від кожної гармошки відігнути по 4 см.

4) Склеїти разом 2 смужки довшими сторонами.

5) Отримайте сердечко за виріб.

6) отримайте ключ до наступного завдання.

 


Загадка:

Має повно колючок

Мов зелений їжачок

А в зимові гарні свята

Має ще й прикрас багато.(ялинка)

Під ялинкою знаходиться скринька, а ключик на ялинці.

Підсумок уроку:

Відкривши скриньку діти знаходять мого листа

Лист:

Молодці!

Ви пройшли цей математичний квест!

Ваш скарб - це оцінка за сьогоднішній урок.

Поставте її в щоденник самі і несіть на підпис.

Сподіваюсь вам було весело і цікаво!

                                  Олександра Олексіївна

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 січня 2019
Переглядів
645
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку