Урок "Додавання раціональних чисел"

Про матеріал
Тема. Додавання раціональних чисел Формування компетентностей: предметна компетентність:  удосконалити вміння виконувати додавання раціо¬нальних чисел;  сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають додавання раціональних чисел; ключові компетентності:  спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово);  уміння вчитися впродовж життя — доводити правильність власного судження або визнавати помилковість;  соціальна та громадянська компетентності — висловлювати власну думку, слухати й чути інших
Зміст архіву
Перегляд файлу

Дата: ___/___/___                                      Клас: 6                                    Предмет: математика

 

Тема. Додавання і віднімання раціональних чисел

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність:
  • удосконалити вміння виконувати додавання раціо­нальних чисел;
  • сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають додавання раціональних чисел;
  • спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово);
  • уміння вчитися впродовж життя — доводити правильність власного судження або визнавати помилковість;
  • соціальна та громадянська компетентності — висловлювати власну думку, слухати й чути інших;

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Обладнання та наочність: картки з індивідуальним завданням, зображення зірок.

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

Перевірка готовності до уроку.

 

II. Перевірка домашнього завдання

Гра «Загублені відповіді»

Відповіді до завдань (разом із неправильними) заздалегідь записані на картках і прикріплені на дошці. Вчитель повідомляє учням, що всі відповіді були правильними, але випадково хтось переплутав картки і вивісив їх в довільному порядку. Треба поновити правильний порядок і знайти серед запропонованих карток ті, що відповідають домашнім вправам.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Важко уявити життя людини без математики. Вона потрібна нам завжди і всюди. Без математики ми нині як без рук. А саме із нею з казки дійсність творять люди. Скажіть, будь ласка, для чого нам потрібні раціональні числа? (Учні наводять приклади використання раціональних чисел: температура, висота предмета над рівнем моря, майно і борг, майбутній та минулий час, тощо)

 

ІV. Актуалізація опорних знань

У давнім Римі вміння в небі прочитати знак звали Чарівним Даром Прометея.

А давайте ми перевіримо, чи є цей дар у нас.

 (З’єднайте приклад із правильною відповіддю – Додаток 1)

 

V. Застосування знань і вмінь

Робота з підручником

№№ 964, 966

Робота в зошиті (завдання на партах у учнів)

 №1   Виконати додавання, обираючи зручний порядок обчислень:
  а)  7,29 + (- 5,126) + (- 6,29) + 5,126;           

   б)   - 3 + 9,84 + 1  + (-20,84);                

  в)  - + + (- ) + .                      

 №2  Спростити вираз і знайти його значення:
     7,44 + а + (- 3,5) + (- 5,44) + (- 12,5) + b, якщо а = 9,6;  b = - 5,6;

                     Відповідь:  - 5,1

 

VІ. Підсумок уроку

 «Математика-гімнастика розуму»,- сказав великий полководець О.В.Суворов. Саме такою гімнастикою займемося й ми, Розгадавши шифрограму, ви прочитаєте прізвище вченого-математика праці якого сприяли визнанню від’ємних чисел.

1)12+ (-26)    2) -4,3+(-9,8)

3) 4,23+ (-5,23)  4)-5,9+(-3,7) 

5)-45,3+(-24,7)   6) -2,4+(-3,8)

  

-70

-9,6

-14

-1

-6,2

-14,1

Р

А

Д

К

Т

Е

Рене Декарт - французький математик. Він запропонував геометричне визначення додатніх та від’ємних чисел.

 

VІІ. Домашнє завдання

№ 965,

Додаткове завдання: У записі числа 3 728 954 106 закресліть такі три

цифри, щоб цифри, які залишилися, у тому самому

порядку утворили найменше з можливих чисел.

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку