Даний урок допоможе: перевірити теоретичні знання учнів з тем "Властивості степенів з однаковою основою", "Одночлен", вдосконалити навички учнів розв'язувати вправи з даних тем. Даний урок є цікавим тим, що учні емпіричним шляхом мають побудувати алгоритм додавання та віднімання многочленів.
І гр ІІ гр
№ 328(2,3,4) № 330
Знайти Звести до стандартного
вигляду та вказати многочлен(и) 5-го
степінь
степеня 1)3a2b3 - ab3 - a3a - a2b2b+
2)12+mm4=12+m5 5 +0,5ab2b2 + 4ab0,5ab2= 3a2b3 -
3)mm+mm2+m2m2= =m2 +m3 +m4 4 4) m5-3-m5= - 3 0
- ab3– a4 - a2b3+ ab3+ 2a2b3=
= 4a2b3– a4 5 1
2)7x2y3- 5x3xy(-x)+2y(-14xy)-
-3yx4y2= 14xy3 +15 x3y - 7xy2-
-12xy3=2xy3+15 x3y - 7xy2 4
При діленні степенів з однаковими основами…
При піднесенні степеня до степеня…
Встановити 2 бали відповідність:
Стандартний
Одночлен
4(-22aa3)2 виглядb2y5
20a
0,1b 10yb 20a6
Встановити відповідність:
Стандартний Многочлен
a2c5y2b+abb–(-3cy+3)2 2виглядa2b+3
9cy+9c2y2+cy 10cy+9c2y2 aab+ba2+3 a2b+ab2+3
2 бали автор: Орел Г.О., вчитель СЗШ_№1, 10cy-9c2y2 м.Дніпро
Що називають степенем одночлена?
Що називають степенем многочлена?
Розкрити дужки: с – (a – b) = …
c – a – b c – a + b
c + a + b
Cпростити вираз:
(5 – 3b) + (3b – 11) = …
5 – 6b + 11 5 – 6b – 11 5 – 11
а) (4х2+5х–12) + (3х–8х2+6)
б)1.(4Розкритих2+5х–12)дужки- (3х–8х2+6)
2. Звести подібні члени
в) (2a–3b)+(a2- 4a+ b2)+(2a-a2- b2)
г) (2a–3b)–(a2- 4a+ b2)–(2a-a2- b2)
Алгоритм додавання та віднімання многочленів
1. Розкрити дужки
2. Звести подібні члени