Урок. " Додавання та віднімання раціональних чисел. Розвязування вправ"

Про матеріал
Систематизувати й узагальнити матеріал, щодо додавання та віднімання раціональних чисел; відпрацьовувати навички застосування властивостей додавання та віднімання розв’язування вправ; формувати математичні компетентності; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, кмітливість, вміння узагальнювати; виховувати інтерес до математики та культуру користування Інтернетом. 
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання та віднімання раціональних чисел. Розв'язання задач 23.02.2023

Номер слайду 2

Мета уроку:систематизувати й узагальнити матеріал, щодо додавання та віднімання раціональних чисел; відпрацьовувати навички застосування властивостей додавання та віднімання розв’язування вправ; формувати математичні компетентності; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, кмітливість, вміння узагальнювати; виховувати інтерес до математики та культуру користування Інтернетом. 

Номер слайду 3

1) Які числа називаються додатними?2) Які числа називаються від’ємними?3) Яке число не є ні від’ємним, ні додатним?4) Які числа називаються протилежними?5) Яке число не має протилежного?6) Які числа називаються натуральними?7) Які числа називаються цілими?8) Які числа називаються раціональними?9) Що називають модулем числа?10) Що означає порівняти два числа? 11) Як порівняти два раціональних числа? 12) Як порівняти два від’ємних числа?13) Чому дорівнює сума двох чисел з однаковими знаками, різними знаками?Актуальне інтерв’ю…

Номер слайду 4

7 + (-5)= -12 +3,4 = 1,6 + (-0,75)= -2𝟏𝟑+ 4 = 1,85 + (- 5) = -6𝟕𝟏𝟐 + 2𝟐𝟑 = 2 + (-2) = 3𝟑𝟓 + (-3𝟑𝟓) =  Виконати дії:

Номер слайду 5

«Визначаємо знак результату» -5+12 13-18 4,5-12,5 -2+9 -8-(-6) -25+120 -15+(-6) 11-(-25) -11+0,8+11

Номер слайду 6

Математичний словничок

Номер слайду 7

ЗНАЙДІТЬ ПОМИЛКУ1) -9+(-16)=-25 2) 14+(-8)=6 3) 14+(-5)=-9 4) -17-10=-27 5) -16+6=10 6) -12-(-54)=42 7) -27+14=-13 8) -42+79=-36 9) 14-80=66 10) 79+(-42)=37 11) 21+(-28)=-7 12) 1-3,8=2,8 13) 0-(-11,9)=-11,9 14) 12,7+(-1)=11,7

Номер слайду 8

ВІДНОВІТЬ ЗАПИСИ а) -6 + … = -8; б) … + (-3,8) = -4; в) -6,5 + … = - 10; г) … + (-9,1) = -10,1; д) … + (-3,9)= -13,9; е) – 0,2 + … = - 0,4.

Номер слайду 9

Якщо а = -3,1; в = 5,7; с = -4,8.а+в+сІа+в+сІІаІ+ІвІ+ІсІ=-3,1 + 5,7 + (-4,8) = -2,2=І -3,1 + 5,7 + (-4,8)І =2,2 Обчисліть=І -3,1 + 5,7 + (-4,8)І =2,2

Номер слайду 10

Розв’яжіть рівняння І 4 – х І =3;4 – х = 3 або 4 – х = -3х = 1. х = 7. Відповідь: 1 і 7.3 + х = 5 або 3 + х = -5 х = 2. х = -8. Відповідь: -8 і 2. в) 6 + І 4 – х І = 9; а) І 3+ хІ = 5;

Номер слайду 11

1) 23-14;2) 23-1,4;3) 2,3-1,4;4) 2,3-0,14;5) 7,4-0,39;6)512 - 38; 7) 1- 919;8) 51942 −3821;9) 616 − 56 №1 Виконайте віднімання:

Номер слайду 12

№2 Назвіть три яких-небудь значення x, при яких є правильною нерівність: 1) 𝑥<0;   2) 𝑥>3,7; 3) 𝑥<−2,8 №3 На координатній прямій позначили числа a і b. Порівняйте ці числа та їх модулі : б)aв)а)0b0а0abb

Номер слайду 13

№31) -8+4,2+(-9)+5,8;2) -1,7+(-3,3)+5;3) -19+18,74+(-18,74);4) -4916+5718+4916+−5718. Виконайте додавання:

Номер слайду 14

«Життєва математика»Раціональні числа поруч. Вправа 1. На яку суму треба поповнити рахунок клієнту, щоб користуватися інтернетом протягом тижня, якщо щоденна вартість послуги 5 грн.?

Номер слайду 15

Вправа 3. Найвищий хмарочос України знаходиться у Києві – це житловий комплекс в 46 поверхів. Його висота 168 м, що на 273 м вище за станцію метро «Арсенальна», яка є найглибшою станцією метро у світі. На якій глибині побудовано станцію метро «Арсенальна»?

Номер слайду 16

Вправа 4. Перша згадка про українських козаків у писемних джерелах датується 1489 роком. Остаточно ліквідовано Запорізьку Січ у 1775 році. Скільки років існувало таке неповторне явище, як Запорізьке Козацтво?

Номер слайду 17

Вправа 5. Видатний давньоримський державний і політичний діяч, полководець Гай Юлій Цезарь загинув у 44-му році до нашої ери у віці 56 років. У якому році він народився?

Номер слайду 18

Не обчислюючи значення виразів, порівняти їх:

Номер слайду 19

Розв’язати рівняння (колективна робота):

Номер слайду 20

Домашнє завдання переглянути презентацію, опрацювати параграф 24,Виконати завдання

Номер слайду 21

Підсумки уроку. Сьогодні я повторив (зрозумів)…На уроці я дізнався…Мене зацікавило (здивувало)…Було складно…Тепер я зможу…У мене вийшло (не вийшло)…Мені потрібно зробити…Я можу похвалити себе…Я міг би поставити собі за урок оцінку…Урок математики для мене…

Номер слайду 22

ДЯКУЮ ЗА УРОК

pptx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку