Урок. " Розвязування задач і вправ. Підготовка до підсумкової контрольної роботи" 6 клас.

Про матеріал
Мета. Повторити матеріал через питання "Актуального інтерв'ю".Розвязування задач прикладного змісту, які розширюють кругозір учнів,розвиток компетентностей, логічного мислення, прищеплювати любов до математики, розвиває вміння висловлювати свою думку та слухати інших
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування задач і вправ. Підготовка до підсумкової контрольної роботи18.05.2023 6 – Б клас

Номер слайду 2

Актуальне інтерв’ю. . . Які ви знаєте числа ?Назвіть найменше та найбільше раціональне число. Сформулюйте правила порівняння раціональних чисел. Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак мінус ( знак плюс)?5) Які доданки називаються подібними?6) Що означає звести подібні доданки?7) Сформулюйте алгоритм розв'язання рівнянь.8)Скільки коренів має рівняння 0х = 0?9)Скільки коренів має рівняння 0х = 10?10) Сформулюйте алгоритм розв'язання задач на складання рівнянь?11) Скільки коренів має рівняння │х – 3 │ = 14

Номер слайду 3

Давайте пригадаємо . . .1) Сформулюйте ознаки подільності на 2, 3, 5,9 Серед даних чисел 42,248,480,525,965,12 330,5676,154 600запишіть такі які діляться на 2, на 3, на 2 і на 92) Запишіть усі непарні значення х, при яких є правильною нерівність < Х < 7223) Знайдіть найбільше двоцифрове число х, при якому значення виразух – 48 ділиться націло на 5

Номер слайду 4

Купили 2,5 кг печива за ціною 58,6 грн та 1,6 кг цукерок, ціна яких у 1,5 рази більше за ціну печива. Яку решту отримали з копюри номіналом 500 грн?Округліть до цілого числа гривень.

Номер слайду 5

Завдання на повторення Розташуйте в порядку спадання числа – 9,8, 4,5, 0,47,4, - 3,24, - 452) Знайти суму всіх цілих розв'язків нерівності 6 < х < 23)Знайдіть значення виразу - 4х – 3, якщо х = - 4

Номер слайду 6

Скільки грошей буде на рахунку вкладника через рік. Якщо він поклав до банку 9000 грн під 15% річних ?У двох кошиках 36 яблук. Із першого кошика переклали до другого 2 яблука після цього в першому кошику яблук стало 80% кількості яблук другого кошика. Скільки яблук було в кожному кошику спочатку?

Номер слайду 7

6) Розкрийте дужки та зведіть подібні доданки2,5 ( 4у + 2) + 8 (2 – 1,25у)7) Розв'яжіть рівняння 2 (х – 2 ) + 3 (2 – 3х) = 212,1 ( 2у – 0,3) = 0,5 (у – 12) – 0,18

Номер слайду 8

Знайти 30% значення виразу ( 6 𝟒𝟓 -2 𝟑𝟒 ) : ( 2 𝟏𝟔 𝟐𝟏 + 3 𝟐𝟑)9) У двох бочках було води порівну. Коли з першої бочки взяли 53 л, а з другої – 6л , то в першій бочці залишилося в 4 рази менше води, ніж у другій. Скільки літрів води було в кожній бочці спочатку? 

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Домашнє завдання Повторити дії з раціональними числами, відсотки, розв'язування задач та рівнянь. Виконати завдання на повторення№ 1422,1423,1384

Номер слайду 11

Дякую за урок !До скорої зустрічі !!!

pptx
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку