Урок "Додавання тексту до графічних зображень та його форматування"

Про матеріал

Методична розробка уроку інформатики у 6 класі за новою програмою та підручником "Інформатика, 6 клас" (автори Н. В. Морзе, О. В. Барна, В.П. Вембер. та інші) з теми "Додавання тексту до графічних зображень та його форматування (у графічному редакторі Inkscape)" з використанням здоров'язберігаючих , інтерактивних технологій, інтерактивних онлайн-сервісів (віртуальна дошка, генератори ребусів та кросвордів)

Перегляд файлу

Результат пошуку зображень за запитом "малювання"Урок №8  Інформатика 6 клас

 

Методична розробка уроку інформатики у 6 класі

 

 

 

 

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель інформатики Лучанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Лохвицької районної ради

Полтавської області

Сухаренко Ірина Василівна

 

 

 

 

 

 

2017

 

 

 

Урок №8

Тема уроку: Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

Очікувані результати:

Знаннєва складова

  • Знає алгоритм додавання текстових об’єктів до зображення.
  • Пояснює призначення інструментів та їх параметрів для створення та форматування текстових об’єктів.

Діяльнісна складова

  • Створює та редагує текстові об’єкти у векторному редакторі.
  • Змінює формат і налаштовує параметри текстових об’єктів у векторному редакторі.
  • Групує та розгруповує, обертає, вирівнює та масштабує текстові об’єкти на зображенні.
  • Використовує шари для створення зображень.

Ціннісна складова

  • Обґрунтовує вибір способу подання зображення та додавання до нього текстових об’єктів для різних потреб

Мета уроку:

навчальна: формувати навички створення та опрацювання текстових об’єктів у середовищі векторного графічного редактора;

розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру, творчі здібності учнів; удосконалювати навички роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання, інтерес до вивчення інформатики.

Обладнання та наочність: ітерактивна дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор Inkscape.

Тип уроку : комбінований

Структура уроку:

Організаційна частина. (1 хв.).

Повторення вивченого матеріалу( 8 хв.)

Мотивація навчального процесу ( 3 хв.)

Визначення мети, теми уроку( 2 хв.)

Засвоєння знань, умінь і навиків (15 хв.)

Закріплення вивченого матеріалу.( 10 хв.)

Підведення підсумків уроку (5 хв. )

Домашнє завдання.( 1 хв.)

 

Хід уроку.

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

«Самоналаштування»

Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

Вправа «Очікування»

Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Запишіть ваші очікування від уроку на віртуальній дошці Padlet 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Кросворд
  2. Відновити порядок створення об’єкту «Зірка» у векторному графічному редакторі Inkscape. (використання карток)

Вибрати інструмент Створення зірок та багатокутників на панелі інструментів

Встановити вказівник миші у потрібне місце

Клацнути лівою клавішею миші (вказати початкову точку малювання об’єкта)

Перетягти вказівник миші при затиснутій лівій клавіші у кінцеву точку малювання об’єкта

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Сьогодні на уроці ми будемо додавати до зображення: (Ребус) 

 

Оголошення теми та мети уроку (запис теми уроку до зошита).

Мотивація навчання:

Інколи наші малюнки потребують ефективних надписів та текстових пояснень. На уроці ви дізнаєтеся, як це зробити засобами векторного графічного редактора Inkscape.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання. Робота за комп’ютером.

  1. Інструктаж учителя.
  2. Виконання практичного завдання за комп’ютерами.

У нас у школі зараз проходить тиждень толерантності. Створіть листівку-побажання своєму товаришу, використовуючи файли-заготовки з папки:

D:\6 клас\Навчання\Урок 8\ за зразком

  1. Вправи для очей.

VI. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

Як користуватися інструментом Текст?

Як розмістити створений текст по контуру?

Як розмістити текст у фігурі (огорнути в рамку)?

Які ви знаєте варіанти оформлення текстового блоку?

VІІ. Домашнє завдання

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

 

 

 

 

 

 

 Література та використані ресурси

Віртуальна дошка Padlet  https://padlet.com/a8434a/cpjwx0od0dms

Генератор ребусів http://rebus1.com/ua/

Генератор кросвордів  https://childdevelop.com.ua/generator/letters/cross.html

Сухаренко І.В.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Лукан Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лукан Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лукан Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лукан Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
11511
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку