Урок "Додавання трьох чисел"

Про матеріал
Заняття з математики на тему: "Додавання трьох чисел" О.Р. читають і записують натуральні числа, обчислюють суму(додають) користуючись предметами, які їх замінюють, знаходять значення математичних виразів, розв’язують прості математичні ситуації з опорою на прості математичні моделі
Перегляд файлу

Наумець Марія     1 клас Тема: Додавання трьох чисел

О.Р. читають і записують натуральні числа, обчислюють суму(додають) користуючись предметами, які їх замінюють, знаходять значення математичних виразів, розв’язують прості математичні ситуації з опорою на прості математичні моделі, 

 

Організація класу

Хто здоровий , той сміється все в житті йому вдається Він долає всі вершини  це ж чудово для людини

Тож давайте додамо собі здоров’я, посміхнемося і подаруємо один одному посмішки.

 

Мотивація навчальної діяльності

З перших літер зображених предметів складіть слово і ви дізнаєтесь про що ми будемо говорити на сьогоднішньому уроці

МОДА

Скільки голосних звуків у цьому слові?

Скільки складів?

Що ви знаєте про число 2?

Назвіть його сусідів?

Каліграфічна хвилинка

Давайте пригадаємо написання цифри 2

Уважно подивіться на екран (відео)

Пропишіть у повітрі цифру 2

Пропишіть у зошиті

Оцінювання

Гляньте на зразок. Порівняйте написання своїх цифрів. Знайдіть найкращу цифрукоролеву і обведіть в кружечок.

 

На полі біля цифри 2 оцініть свою роботу за допомогою смайлика

 

Сьогодні ми будемо вчитися додавати три числа та виконувати математичні завдання і дізнаємося, що є модним.  

Усний рахунок (LEGO)

 

Пограємо у гру «Ліхтарик». 

Розкладіть перед собою цеглинки зеленого, жовтого та червоного кольорів. Ваше завдання обчислити рівності , а результат просигналізувати за допомогою цеглинки, після сигналу …

Ви вправно впоралися із завданням та у нас відкривається перша картинка. Отже модно бути ввічливим.

- А які слова ввічливості ви знаєте?

У кого на парті є картки з числами, вийдіть до дошки і розмістіть числа в порядку зростання від найменшого до найбільшого А ви, діти, будете експертами.

Якщо діти правильно вишикувалися , підійміть зелену цеглинку Якщо неправильно червону.

Давайте порахуємо числа від найбільшого до найменшого

  7 6 5 4 3 2 1 Пропоную порахувати від 1 до 7 англійською мовою

Діти переверніть листочок і  Цифри перетворяться на літери 

Прочитайте, яке слово  утворилося. ЗДОРОВ’Я

Ви чудово виконали завдання, поаплодуйте собі

У нас з’являється наступна картинка і ми дізналися, що модно бути здоровим  

Що потрібно робити щоб бути здоровим? (займатися спортом, робити зарядку, їсти фрукти та овочі, слідкувати за поставою, тепло одягатися…, спати 9 годин.

А ще діти, пити багато води А де буває вода в природі?

Яка найбільша річка в Україні?

Руханка

Щоб бути здоровим треба багато рухатися. Я запрошую вас на руханку. 

«В здоровому тілі - здоровий дух»

Пояснення нового матеріалу

        Давайте пригадаємо як називаються числа при додаванні.  Сьогодні ми будемо розв’язувати вирази, де є три доданки.

               Давайте запишемо:  4 + 3 + 2

Щоб обчислити суму трьох доданків, ми спочатку обчислюємо суму перших двох доданків.

Суму двох доданків запишемо над плюсиком і візьмемо в кружечок.    До результату додаємо ще 2   . Отже записуємо дорівнює  9

 

image 

Мама купила  3 яблука, 2 апельсини, 1 лимон. Скільки фруктів купила мама?

Давайте розв’яжемо задачу , склавши приклад

 3 + 2 + 1 = 6

Діти як можемо ми назвати одним словом ? (їжа, фрукти)

А ще – це вітамін С, який запобігає інфекціям та захищає від застуди. Слово «вітаміни» походить від лат. «віта» життя.

Якщо вітамінів в організмі не вистачає, то людина починає хворіти.  Треба їсти овочі та фрукти.

Робота в парі

А зараз ми попрацюємо в парі. Давайте пригадаємо правила. 

      Уважно слухаємо завдання 

      Розпочинаємо роботу за сигналом

      Працюємо разом

      Будуємо будиночки

Об’єднайтеся в пари

У магазин привезли одяг для дівчаток і хлоп’ят. Ваше завдання порахувати скільки одягу привезли і записати приклад

image 

Перевірка

Оцініть роботу в парі за допомогою сигналів Діти хто створює одяг? (модельєр) Чи може модельєр отримувати кошти?

Так, але для цього потрібно зробити щось особливе.

                           Відомий український модельєр Андре Тан 

 В 11 років Андре прийшов на курси крою та шиття. Хлопчик мріяв створити щось своє, власне, особливе. 

І йому це вдалося. Андре потрапив до Книги рекордів Гіннеса України як наймолодший і перспективний дизайнер країни.

Зараз компанія ANDRE TANдолучається  до допомоги нашим військовим шиє бронежилети, теплий одяг та спальні мішки,  адже вони ризикують собою, оберігаючи наш спокій і боронячи рідну землю. 

Жираф також захотів придбати шарф від Андре Тана.

Давайте йому допоможемо. Я запрошую вас на руханку. 

А рухатися ми будемо під мелодію німецького композитора Джеймса Ласта «Самотній пастух»

РУХАНКА

На базарі жираф  Вибирає теплий шарф.   Переміряв чималенько — Всі шарфи коротенькі.  

Є великі,   Є маленькі,  

Є широкі, Є вузенькі,  

Є блискучі, наче змії,  

Та нема на довгу шию.  

І, нарешті, в продавщиці Він купив дві гострі спиці.  

І тепер собі жираф

Дома в’яже довгий шарф.

 

Самостійна робота

image 

Оцініть свою роботу за допомогою цеглинок Що ви робите з одягом, який вам не потрібний ? 

Великі обсяги одягу, який збирається на сміттєзвалищах - це проблема для України та світу.

Якщо ви просто винесете на смітник набридлий одяг, то зможеш очистити лише шафу, але не планету.

Що ми можемо зробити з одягом ?

(Продати, Віддати на благодійність. У кожному місті є свої волонтери або громадські організації, які допомагають людям, які цього потребують., для плетіння маскувальних сіток для військових)

Дизайнер Мар’яна Бойко з Києва уже давно не викидає старий зношений одяг. Вона переробляє старі речі  на нові та дає їм нове життя. 

Перегляньте відео та дізнайтеся, що можна зробити із старих джинсів. 

Ми вчора з вами також надавали друге життя шкарпеткам, робили ось такі чудові сніговички, які можуть стати чудовим подарунком для рідних або прикрасити кімнату.

 

Перед тим як викидати старий зношений одяг подумайте можливо можна зробити з нього щось новеньке.

Підсумок

-   Що вам сподобалося на уроці?

-   Що запам’ятали?

Оцініть свою роботу на уроці за допомогою «Сфітлофора»

Якщо ви задоволені своєю роботою на уроці – зелений колір 

Якщо ви добре працювали  -  жовтий колір  Якщо вам було важко працювати - червоний колір 

 

 

 

 

 

image

 

image

 

 

 

 

 

image 

image

 

image 

 

 

 

 

 

image 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку