УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 3 клас (підручник К.Пономарьова, 2020 рік)
Тема: розпізнаю дієслова
Мета: розширити знання учнів про дієслово як частину мови; вживати їх у зв’язному мовленні; вправляти в навичках знаходити дієслова у тексті та ставити до них питання; розвивати увагу, логічне мислення; збагачувати словниковий запас учнів; вчити самостійності, охайність при письмі. Виховувати любов до рідної мови.
Обладнання: підручник (К.Пономарьова, 2020 рік), комп’ютер, екран, таблиця.
Тип уроку: систематизація знань, узагальнення вивченого.
Хід уроку
1.Організація учнів до уроку
Слайд 1
Зошит свій я розгортаю,
Навскоси його кладу.
Ручку правильно тримаю,
Буду я писати вправно,
Сяду прямо, не зігнуся,
До роботи вже беруся.
Діти записують в зошитах число, класна робота.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Слайд 2
Дніпро — третя за довжиною й площею басейну ріка Європи (після Волги й Дунаю), ріка з найдовшою течією в Україні. Довжина Дніпра — 2 201 км; в межах України — 981 км.
Дніпро- велика річка. Наше місто стоїть на берегах Дніпра. Робота над вправою № 1(усно).
ІII. Мотивація навчальної діяльності
Слайд 3
1. Прийом «Емоційне налаштування»
Гра «Хто краще» https://learning.ua/mova/tretii-klas/utvoriuiemo-diieslovo
IV. Повідомлення теми і завдань уроку
Слайд 4
Дуже я люблю всі дії
І що хочеш, я умію,
Є у мене вид і час,
Спосіб маю повсякчас.
Лиш учіть мене сумлінно,
Озвусь я неодмінно.
Вмію діяти чудово,
Отже, звусь я Дієслово.
Вірно. Сьогодні ми продовжуємо вивчення великої теми − дієслово. На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися розрізняти дієслова серед інших частин мови.
Робота над вправою № 2
На дошці записаний зразок дієслова - розкинулося
|
V. Узагальнення і систематизація знань учнів
Усна робота над вправою № 3.
Письмова робота над вправою № 4 (самостійно).
VI. Фізкультхвилинка
Патріотична руханка-відео.
https://www.youtube.com/watch?v=mXhB0WW_RYw
VII. Колективна робота
Вправа № 5.
Розповідь про Дніпро.
Слайд 5
Дніпро – місто контрастів, яке приховує багато секретів і загадок. Тут знаходиться найдовша в Європі набережна в 23 км і найбільший єврейський центр Менора. Дніпровське метро – найкоротше у Європі, протяжністю всього 7,8 км.
Робота над вправою № 7.
Слайд 6
Постановка проблеми:
Під час читання тексту учні вставляють пропущені дієслова та записують відредагований текст. За потреби можна користуватися довідкою.
VІІІ. Підсумок уроку. Оцінювання
Гра «Що правильно?»(вчитель показує таблицю на дошці, де записані різні слова, дітям необхідно вибрати,що називає дієслово).
ІХ. Домашнє завдання
Вправа № 8, с. 109.
Х. Оцініть свої знання за урок.
Слайд 7
ХІ. Позитивна мотивація закінчення уроку.
Слайд 8
1