Урок "Досліджую дієслово"

Про матеріал
Завдання, які впроваджуються в процесі уроку, передбачають розвиток усного і писемного мовлення, досліджують дану тему. Використовуючи інтерактивні форми роботи, діти вчаться обирати "Дієслово - мого дня".
Перегляд файлу

 

УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ                                                                                                            3 клас (підручник К.Пономарьова, 2020 рік)

 

Тема: розпізнаю дієслова

Мета:  розширити знання учнів про дієслово як частину мови; вживати їх у зв’язному мовленні; вправляти в навичках знаходити дієслова у тексті та ставити до них питання; розвивати увагу, логічне мислення; збагачувати словниковий запас учнів; вчити самостійності, охайність при письмі. Виховувати любов до рідної мови.

Обладнання: підручник (К.Пономарьова, 2020 рік), комп’ютер, екран, таблиця.

Тип уроку: систематизація знань, узагальнення вивченого.

     Хід уроку

1.Організація учнів до уроку 

Слайд 1

Зошит свій я розгортаю,

Навскоси його кладу.

Ручку правильно тримаю,

Буду я писати вправно,

Сяду прямо, не зігнуся,

До роботи вже беруся.

 

Діти записують в зошитах   число, класна робота.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань        

Слайд 2

Дніпро — третя за довжиною й площею басейну ріка Європи (після Волги й Дунаю), ріка з найдовшою течією в Україні. Довжина Дніпра — 2 201 км; в межах України — 981 км. 

 Дніпро- велика річка. Наше місто стоїть на берегах Дніпра.                                                                     Робота над вправою № 1(усно).

ІII. Мотивація навчальної діяльності

Слайд 3

 

 Дієслово- це частина мови, яка означає дію предмета і відповідає на питання що робити? що зробити? що робиться з предметом?                                                                                        У реченні дієслово найчастіше виконує роль присудка .

1. Прийом «Емоційне налаштування»

 

Гра «Хто краще»    https://learning.ua/mova/tretii-klas/utvoriuiemo-diieslovo                            

IV. Повідомлення теми і завдань уроку    

Слайд 4

Дуже я люблю всі дії

І що хочеш, я умію,

Є у мене вид і час,

Спосіб маю повсякчас.

Лиш учіть мене сумлінно,

Озвусь я неодмінно.

Вмію діяти чудово,

Отже, звусь я Дієслово.

 

 Вірно. Сьогодні ми продовжуємо вивчення великої теми −  дієслово. На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися розрізняти дієслова серед інших частин мови.

Робота над вправою № 2                      

На дошці записаний зразок дієслова       -   розкинулося

 

 

V. Узагальнення і систематизація знань учнів

Усна робота над вправою № 3.

Письмова робота над вправою № 4 (самостійно).

VI. Фізкультхвилинка   

Патріотична руханка-відео.

https://www.youtube.com/watch?v=mXhB0WW_RYw

 

VII. Колективна робота

Вправа № 5.

Розповідь  про Дніпро.

Слайд 5

 

Дніпро  місто контрастів, яке приховує багато секретів і загадок. Тут знаходиться найдовша в Європі набережна в 23 км і найбільший єврейський центр Менора. Дніпровське метро – найкоротше у Європі, протяжністю всього 7,8 км.

 

 Робота над вправою № 7.

Слайд 6

Фото

 

Постановка проблеми:
 Під час читання тексту учні вставляють пропущені дієслова та записують відредагований текст. За потреби можна користуватися довідкою.

 

VІІІ. Підсумок уроку. Оцінювання

Гра «Що правильно?»(вчитель показує таблицю на дошці, де записані різні слова, дітям необхідно вибрати,що називає дієслово).

  • Що  називає  дієслово?
  • На які питання відповідає?
  •  

ІХ. Домашнє завдання    

Вправа № 8, с. 109.

 

Х. Оцініть свої знання за урок.

Слайд 7

Презентація до уроку "Показникові рівняння"

 

ХІ. Позитивна мотивація закінчення уроку.

 

Слайд 8

Урок "Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і  місцевому відмінках однини"

1

 

docx
Додано
17 квітня 2023
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку