2 клас
План-конспект
Тема. Дозвілля
Підтема. Мої іграшки
Цілі:
практичні:
- узагальнити та систематизувати знання учнів по темі «Дозвілля»;
- активізувати лексичний матеріал в усному мовленні;
- формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;
- удосконалювати навички читання;
освітня:
-розширювати лінгвістичний кругозір учнів;
розвиваючі:
- розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;
- розвивати увагу, пам’ять, кмітливість;
виховна:
- виховувати у школярів бережне ставлення до предметів, які їх оточують;
- підвищити мотивацію до вивчення англійської мови.
Обладнання уроку: підручник, коробка для іграшок, дошка, іграшки, сигнальні картки, м’яч.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll have an unusual lesson. We’ll repeat words from our topic, we’ll read, write, play games and at the end of the lesson you’ll try talk about your favourite toy. Let’s start, my dear friends!
3. Фонетична зарядка.
T: А зараз я вам розповім казочку про Mr. Tongue, а ви будете повторювати всі звуки, які почуєте.
Mr. Tongue не любить довго спати. Він прокидаϵться раненько, відкриваϵ вікно
[ w ] [ w ] [ w ]. Погода чудова, і він каже [ a: ] [ a: ] [ a: ]. Швиденько робить ранкову гімнастику, прибираϵ в кімнаті, вибиваϵ килим [ p-b ] [ p-b ] [p-b], трохи попрацював пилососом [ t-d ] [ t-d ] [ t-d ]. Подивився у зеркало, а воно забруднилось, і вигукнув [ ai ]. Похекав на нього [ h ] [ h ] [ h ]. Почав витирати в одну сторону [au] [au] [au], і в іншу [ ie ]. Все дзеркало чисте.
Пішов Mr. Tongue на кухню снідати, п’ϵ чай, але чай гарячий, він його студить [ f-v ] [ f-v ] [ f-v ] . Вибігаϵ з будинку і збираϵться у подорож. Але вирішив мандрувати на автомобілі. Гріϵ мотор [ r ] [ r ] [ r ]. Нарешті поїхав. Are you ready?
ІІ. Основна частина уроку.
Учні читають слова. (впр. , стор. )
Head and shoulders, knees and toes,
Knees and toes, ( 2 р. )
Eyes and ears and mouth and nose
Head and shoulders, knees and toes
Knees and toes, ( 2 р. )
Put your right hand
Put your left hand
Head and shoulders, knees and toes
Knees and toes.
Listening
Pre-listening
А тепер послухайте розповідь про хлопчика і запам’ятайте, які іграшки він має.
Listening
Hello. My name is Buggy. I am 5. I am from Africa. I have got a mother, a father and a sister. I have got toys. I have got 4 cars. I have got two kittens. I have got 5 dogs. I love my family and toys.
Post-listening
Hello!
My name is … . I am … . I am from … .
I have got toys.
I have got…
K_tten b_ar p_zzle _lain boa_
D_g c_r t_ain ba_l to_
Letters: o, r, l, y, a, u, e, i, p, t
Bye!
ІІІ. Заключна частина уроку.
Iнтерактивна вправа “Мікрофон».
- Чим саме сподобався урок?
- Що найбільше запам’яталось ?
- Який у вас настрій після уроку ? Чому?