Урок "Дозвілля. Мої іграшки"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови для учнів 2 класу на тему "Дозвілля. Мої іграшки".
Перегляд файлу

                                                                                             2 клас

План-конспект

Тема. Дозвілля

Підтема. Мої іграшки

Цілі:

практичні:

- узагальнити та систематизувати знання учнів по темі «Дозвілля»;

- активізувати лексичний матеріал в усному мовленні;

- формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;

- удосконалювати навички читання;

освітня:

-розширювати лінгвістичний кругозір учнів;

розвиваючі:

- розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

- розвивати увагу, пам’ять, кмітливість;

виховна:

- виховувати у школярів бережне ставлення до предметів, які їх оточують;

- підвищити мотивацію до вивчення англійської мови.

Обладнання уроку: підручник, коробка для іграшок, дошка, іграшки, сигнальні картки, м’яч.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Today we’ll have an unusual lesson. We’ll repeat words from our topic, we’ll read, write, play games and at the end of the lesson you’ll try talk about your favourite toy. Let’s start, my dear friends!

3. Фонетична зарядка.

 T:  А зараз я вам розповім казочку про  Mr. Tongue, а ви будете повторювати всі звуки, які почуєте.

Mr. Tongue не любить довго спати. Він прокидаϵться раненько, відкриваϵ вікно

 [ w ] [ w ] [ w ]. Погода чудова, і він каже [ a: ] [ a: ] [ a: ].  Швиденько робить ранкову гімнастику, прибираϵ в кімнаті, вибиваϵ килим [ p-b ] [ p-b ] [p-b], трохи попрацював пилососом [ t-d ] [ t-d ] [ t-d ]. Подивився у зеркало, а воно забруднилось, і вигукнув    [ ai ]. Похекав на нього [ h ] [ h ] [ h ]. Почав витирати в одну сторону  [au] [au] [au], і в іншу  [ ie ]. Все дзеркало чисте.

Пішов Mr. Tongue  на кухню снідати, п’ϵ чай, але чай гарячий, він його студить [ f-v ] [ f-v ] [ f-v ] . Вибігаϵ з будинку і збираϵться у подорож. Але  вирішив мандрувати на автомобілі. Гріϵ мотор [ r ] [ r ] [ r ]. Нарешті поїхав. Are you ready?

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Перевірка домашнього завдання.

Учні читають слова. (впр.   , стор.     )

  1. Актуалізація знань учнів.
  1. Гра «Ball» (питання What is your name? How are you? How old are you? Where do you live? Where are you from? What is you favourite toy?)
  2. Гра «Guess toys» (коробка з іграшками) – What is it? What colour is it? How many toys?
  1. Фізкультхвилинка.

Head and shoulders, knees and toes,

Knees and toes,   ( 2 р. )

Eyes and ears and mouth and nose

Head and shoulders, knees and toes

Knees and toes, (  2 р. )

Put your right hand

Put your left hand

Head and shoulders, knees and toes

Knees and toes.

  1. Аудіювання.

Listening

Pre-listening

А тепер послухайте розповідь про хлопчика і запам’ятайте, які іграшки він має.

Listening

Hello. My name is Buggy. I am 5. I am from Africa. I have got a mother, a father and a sister. I have got toys. I have got 4 cars. I have got two kittens. I have got 5 dogs. I love my family and toys.

Post-listening

  1. What toys has Buggy got?
  2. Визначте, чи правильне речення, використовуючи сигнальні картки.( червона картка, якщо відповідь неправильна та зелена, якщо правильна)

 

 

 

  • Ніs name is Ted.  F
  • His name is Buggy.    T
  • He is from Africa.  T
  • He is 7.   F
  • He has got a mother, a father and a brother.    F
  • He has got 2 kittens.   T
  • Buggy has got 5 cars.   F

 

  1. Складання розповіді про себе та свої іграшки за опорою.

Hello!

My name is … . I am … . I am from … .

I have got toys.

I have got…

  1. Підібрати правильні літери в слова

K_tten     b_ar     p_zzle     _lain     boa_

 

D_g         c_r       t_ain       ba_l        to_

 

          Letters:  o, r, l, y, a, u, e, i, p, t

 

                      Bye!

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.
  1. Намалювати улюблену іграшку.
  2. Розповідати про себе та свої іграшки.

Iнтерактивна вправа “Мікрофон».

- Чим саме сподобався урок?

- Що найбільше запам’яталось ?

- Який у вас настрій після уроку ? Чому?