17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Урок "Дозвілля та заняття у вільний час"

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови за темою "Pastimes & Free-time Activities"
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови з теми

«Дозвілля та заняття у вільний час»

(Pastimes & Free-time Activities)

 

Клас: 8

 

Тема уроку: Дозвілля та заняття у вільний час (Pastimes & Free-time Activities)

 

Тип уроку: комбінований урок

 

Мета уроку:

освітня:

  • продовжувати розвивати навички аудіювання, читання та говоріння за тематикою ситуативного спілкування «Дозвілля»;
  • опрацювати ЛО за темою «Дозвілля» та створити умови для їх ефективного уживання у різних комунікативних ситуаціях;
  • забезпечити оволодіння учнями необхідними знаннями та навичками для створення проекту, що має на меті розвиток навичок писемного мовлення із висловленням власних ідей

розвивальна: розвивати увагу, зіставне, логічне й критичне мислення

виховна:

  • виховувати відповідальне ставлення до навчання,
  • прищеплювати усвідомлення необхідності раціонального планування власного дозвілля та ведення здорового способу життя

 

Засоби роботи: роздруківки з завданнями, Word List, аудіододаток

 

Зміст уроку

 

І. Орієнтація та мотивація діяльності.

  1. Привітання.
  2. Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.
  3. Визначення відсутніх.

ІІ. Цілепокладання.

  1. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Цілереалізація.

  1. Warming up (Уведення в іншомовну атмосферу): ознайомлення учнів з епіграфом до уроку – Variety is the spice of life – та складання асоціативної мапи (Mind Map) “Favourite Pastimes”.

 

  1. Перевірка домашнього завдання (у якості елементу «перевернутого» уроку учні мали самостійно опрацювати Word List з лексичними одиницями за темою “Extreme Kinds of Sport”). Працюючи в групах, учні складають таблицю із опрацьованих слів, розподіляючи їх за відповідними категоріями.

 

Sports/Hobbies

 

 

Equipment

 

Skills/Qualities

windsurfing

knitting

rafting

fishing

stamp-collecting

scuba-diving

rock-climbing

painting

skydiving

football

jet-skiing

board

wetsuit

sail

needles

ropes

wool

patterns

paddles

life-jacket

raft

boat

fishing rod

hook

helmet

magnifying glass

oxygen tank

flippers

bat

palette

canvas

brushes

club

skis

gloves

goggles

stick

jet ski

knee pads

fit

patient

impatient

imaginative

courageous

good sense of balance

cooperative

strong

determined

good training

adventurous

 

  1. Reading. Читання тексту “Healthy Habits?” та заповнення таблиці з метою визначення корисних та шкідливих звичок у способі життя дівчини. Доповнення таблиці власними ідеями, зокрема власними корисними та шкідливими звичками.

 

Healthy Habits?

Alice usually wakes up very early, because she has to take her dog out every morning in any weather. So she gets up at seven o’clock, washes and gets dressed. Then she goes for a walk with her dog. She is back in twenty minutes and has breakfast. For breakfast Alice usually has a cup of coffee with milk and two teaspoons of sugar and two cheese sandwiches. After breakfast Alice is ready to leave for school. The lessons start at 8.30 am and finish at 2 pm. After school is the weather is fine Alice likes to go for a walk with her friends. Alice usually comes home at 3 pm and has dinner – usually soup and meat or fish with vegetables. After dinner Alice usually does her homework, and then watches TV or plays computer games for about three hours, sometimes even more. Twice a week Alice visits a dance club. At about eight she has supper – that’s usually milk with cakes. Then she reads or watches TV till half past eleven, takes shower and goes to bed.

Healthy Habits

Unhealthy Habits

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Vocabulary Exercise. Виконання лексичного завдання з метою засвоєння учнями нових ЛО та активізації раніше вивчених ЛО на визначення зайвого слова у групі.

 

wind-surfing: board, camera, wetsuit, sail

knitting: needles, ropes, wool, patterns

rafting: paddles, life-jacket, raft, binoculars

fishing: trainers, boat, fishing rod, hooks

stamp-collecting: album, stamps, helmet, magnifying glass

scuba-diving: mask, oxygen tank, life-jacket, flippers

rock-climbing: ropes, boots, light clothes, bat

painting: palette, canvas, brushes, club

skydiving: skis, parachute, gloves, goggles

football: shorts, stick, trainers, ball

jet-skiing: life jacket, jet ski, flippers, swimming suit

 

  1. Speaking. Виконання комунікативного завдання на визначення якостей та навичок, необхідних для заняття тим чи іншим хобі.

 

Using the word list say which skills/qualities are needed for the above sports and hobbies.

 

Example: You need to be fit and strong and you must also have a good sense of balance to go wind-surfing.

 

  1. Listening & Speaking. Виконання завдання з аудіювання, спрямованого на заповнення пропущеної інформації у таблиці про різні види спорту, з наступним описом поданих видів спорту у вигляді усного висловлювання.

 

 

Read the table, then listen to the tape and fill in the missing information.

sport

equipment

pros

cons

skills/qualities

windsurfing

board,

wet-suit

keep fit,

……………..

expensive

courageous,

………………,

sense of balance

skateboarding

skateboard,

knee pads,

helmet

fun,

……………..

hurt yourself

sense of balance,

fit

parachuting

parachute

thrilling

 

……………..,

expensive

courageous,

good training,

fit

basketball

ball,

trainers,

shorts

 

………….....,

cheap

 

……………..

cooperative,

………………,

good training

 

  1. Reading & Speaking. Читання коротких висловлювань про якості та риси характеру різних людей та визначення найбільш та найменш прийнятних хобі для них. Визначення найбільш та найменш прийнятних хобі для своїх однокласників.

Read the following information and decide what hobby/sport would be best/worst for each person, giving reasons as in the example. Then say which hobby/sport you would like to do and why.

1) Jim likes adventure a lot and is in excellent physical condition. He works well with others but he is impatient.

e.g. I think that the best hobby for Jim would be rafting because you have to be fit and cooperative. I think that fishing would be the worst hobby for him because he isn’t patient.

2) Antony is a very active person and quite fit, but he can’t afford to buy expensive equipment.

3) Peter is a very energetic person who enjoys taking risks. He loves anything to do with the sea.

4) David is very adventurous. He loves being close to nature, especially in the mountains

 

  1. Reading & Writing. Читання тексту, у якому порівнюються гольф (golf) та катання на роликах (roller-blading) з визначенням їх переваг та недоліків. Надання інструкцій щодо виконання домашнього завдання у вигляді проекту, де учні матимуть порівняти (на вибір) віндсерфінг (windsurfing) та стрибки з парашутом (parachuting), або скейтбординг (skateboarding) та баскетбол (basketball), або скористатися власними ідеями.

Read the text below.

Картинки по запросу golf    Картинки по запросу roller-blading

Golf is a very relaxing and enjoyable sport because you can spend time in natural surroundings, but it is also one that requires great skill. Learning how to play golf takes a long time, so you need a lot of patience. It’s also a rather expensive sport because the equipment costs a lot of money, and prices at golf courses can be very high.

On the other hand, roller-blading is an exciting sport and is easy to learn. It’s fast and fun and keeps you fit because you have to use your muscles. It’s also cheap because you only need a helmet and a pair of roller-blades. However, roller-blading can be a dangerous sport as you might lose your balance and hurt yourself.

 

 

 

 

Making a project

Using information from the text above write two paragraphs comparing and contrasting a) windsurfing and parachuting or b) skateboarding and basketball. You may also use your own ideas. Say which you would like to do most and why. Find some photos to use with your project.

IV. Рефлексивно-оцінюючий етап.

  1. Самооцінювання. Заповнення таблички “My Self-Assessment”.

 

Now I know

 

very well

 

OK

 

not very well

 

new words connected with sports and hobbies

 

 

 

how to describe different pastimes according to their pros, cons and qualities needed

 

 

 

how to compare and contrast different pastimes

 

 

 

how to talk about my favourite free-time activities

 

 

 

how important it is to lead a healthy lifestyle

 

 

 

 

  1. Повідомлення домашнього завдання.
  • Підготувати проект за вище наданою інструкцією.
  • Опрацювати прислів’я, яке слугувало епіграфом до уроку (Variety is the spice of life). Кількома реченнями описати зміст прислів’я у власному розумінні. Дібрати українські або російські еквіваленти до нього. Знайти подібні за значенням прислів’я або висловлювання відомих людей в англійській мові.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 8 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
20 березня 2019
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку