Урок "Екскурсія в магазин"

Про матеріал
Бінарний урок ,який проводимо у магазині . Показуємо потрібність таких предметів , як економіка та математика та їх зв'язок у повсякденному житті. Урок нестандартний перш за все тим, що проводиться поза школою та ще й в магазині.Діти були дуже задоволені уроком .
Перегляд файлу

Тема:  Екскурсія в магазин.  (Вивчення асортименту магазину. Знаходження відсотка від числа. ) 5 –й клас.

Мета: удосконалити вміння знаходження відсотка від числа та застосовувати  дані знання на практиці.

Формувати вміння аналізувати, грамотно формулювати свої думки; розвивати логічне мислення.

Виховувати інтерес до вивчення математики, розвивати економічну компетентність та економічну грамотність, старанність.

Форма проведення уроку: пленерно -бінарний урок .

Місце проведення : магазин продовольчих товарів «Дзінь-дзінь» .

Обладнання: планшетки , таблиця ,калькулятор ,ручка .

Очікувані результати: учні зможуть пояснити ,що таке відсоток , знаходження відсотка від числа; розв'язувати задачі, що передбачають  знаходження відсотка від числа,вміють навчитися класифікувати продовольчі товари, зрозуміти,що означає ціна товару,з чого вона складається.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Перевірка готовності  учнів до уроку, налаштування на роботу. Ділимо клас на декілька команд.

ІІ. Формулювання мети і завдань уроку

У нас сьогодні незвичний урок , який відбувається у магазині. Ви повинні у своїй групі виконати певні завдання , які стосуються і економіки , і математики.  А саме знайти три види товару ,вияснити фірму виробника та оцінити ціну  товару.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування  (математична складова ).

  1. Що називається відсотком ?
  2. Як записати певну кількість відсотків у вигляді десяткового дробу ?
  3. Як записати у відсотках десятковий  дріб ?
  4. Чи актуально на сьогодні знати відсотки ?
  5. Чи потрібно мені особисто знати про відсотки?
  6. Як знайти відсоток від числа?

Усні вправи :

Перетворити у десятковий дріб :

  1. 50%;  2) 25%;  3) 37%; 4) 3%;  5) 137%; 6) 10%.

Як десятковий дріб виразити у відсотках :

  1. 0.05; 2) 0,33; 3) 0.7; 4) 1.4.

Знайти :

5% від 20 ; 24 % від 120 ; 50% від  250.

IV.Удосконалення та застосування знань та умінь .

Кожна команда заповнює відповідні таблиці, використовуючи калькулятор. При виникненні певних питань звертаємося до вчителів.

Учні  діляться на команди  і розходяться по магазину під наглядом вчителів .

Кожна команда вибирає три види товару та вивчає виробника та інші економічні складові , і згадуючи  усе про відсотки , обчислюємо , з яких  частин складається ціна  товару .

 

Картинки по запросу товари господарського

 

 

ТАБЛИЦЯ №1

 

 

НАЗВА ТОВАРУ

 

 

ВИД  ТОВАРУ

 

 

ФІРМА

 

 

ЦІНА ТОВАРУ

100%

грн

Собівартість товару

23%

грн

Заробітна плата працівників

12%

грн

Прибуток підприємства

15%

грн

ПДВ(податок на додану вартість)

20%

грн

ТОРГОВА НАДБАВКА

20%

грн

РОБОТА ЛОГІСТА                            ( транспорт)

10%

грн

ТАБЛИЦЯ №2

 

 

НАЗВА ТОВАРУ

 

 

ВИД  ТОВАРУ

 

 

ФІРМА

 

 

ЦІНА ТОВАРУ

100%

грн

Собівартість товару

23%

грн

Заробітна плата працівників

12%

грн

Прибуток підприємства

15%

грн

ПДВ(податок на додану вартість)

20%

грн

ТОРГОВА НАДБАВКА

20%

грн

РОБОТА ЛОГІСТА                            ( транспорт)

10%

грн

ТАБЛИЦЯ №3

 

 

НАЗВА ТОВАРУ

 

 

ВИД  ТОВАРУ

 

 

ФІРМА

 

 

ЦІНА ТОВАРУ

100%

грн

Собівартість товару

23%

грн

Заробітна плата працівників

12%

грн

Прибуток підприємства

15%

грн

ПДВ(податок на додану вартість)

20%

грн

ТОРГОВА НАДБАВКА

20%

грн

РОБОТА ЛОГІСТА                            ( транспорт)

10%

грн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Домашнє завдання . Придумати задачу економічного змісту , де використовуються відсотки.

 

VI.Підсумок уроку.  Визначаємо найкращі команди .

 

 

C:\Users\Kateryna\Desktop\фотки\IMG_0902.JPG

C:\Users\Kateryna\Desktop\фотки\IMG_0910 (1).JPG

 

 

 

 

             

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
7 липня 2019
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку