Дата________________
Прізвище, Ім’я _______________________
Тема:Лабораторна робота № 6. Вивчення однієї з властивостей звуку за допомогою сучасних цифрових засобів.
Мета: дослідити, як залежить гучність звуку від відстані між джерелом та приймачем, закріпити знання про звукові хвилі та їх характеристики в процесі дослідницької діяльності.
Тип уроку:урок застосування знань, умінь і навичок.
Наочність і обладнання: проектор, екран, ноутбук, програма «Камертон», смартфон з встановленим додатком «Шумомір», демонстраційний метр, колонки, дзвоник.
Інтерактивний тест
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хід роботи
Гіпотеза_____________________________________________________
____________________________________________________________
№ |
Відстань між джерелом і приймачем, м |
Гучність фону, дБ |
Виміряна гучність, дБ |
Розрахована гучність,дБ |
1. |
0 |
|
|
|
2. |
0,1 |
|
|
|
3. |
0,2 |
|
|
|
4. |
0,3 |
|
|
|
5. |
0,4 |
|
|
|
6. |
0,5 |
|
|
|
7. |
0,6 |
|
|
|
8. |
0,7 |
|
|
|
9. |
0,8 |
|
|
|
10. |
0,9 |
|
|
|
11. |
1 |
|
|
|
Розрахунки
Висновок_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольне питання______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка___________
Тема: Експериментальна робота. Вивчення однієї з властивостей звуку за допомогою сучасних цифрових засобів.
Мета: дослідити, як залежить гучність звуку від відстані між джерелом та приймачем, закріпити знання про звукові хвилі та їх характеристики в процесі дослідницької діяльності.
Тип уроку:урок застосування знань, умінь і навичок.
Наочність і обладнання: проектор, екран, ноутбук, програма «Камертон», смартфон з встановленим додатком «Шумомір», демонстраційний метр, колонки, дзвоник.
Хід уроку.
І. Правила техніки безпеки у фізичному кабінеті. (Демонструються на екрані. Слайд 1)
ІІ. Актуалізація опорних знань.
За кожну правильну відповідь учні ставлять «+» у протоколі для самоконтролю.
ІІ. Виконання роботи
№ |
Відстань між джерелом і приймачем, м |
Гучність фону, дБ |
Виміряна гучність, дБ |
Розрахована гучність,дБ |
1. |
0 |
|
|
|
2. |
0,1 |
|
|
|
3. |
0,2 |
|
|
|
4. |
0,3 |
|
|
|
5. |
0,4 |
|
|
|
6. |
0,5 |
|
|
|
7. |
0,6 |
|
|
|
8. |
0,7 |
|
|
|
9. |
0,8 |
|
|
|
10. |
0,9 |
|
|
|
11. |
1 |
|
|
|
ІІІ. Виконання додаткового завдання.
Диференційоване додаткове завдання.
На 4-6 балів. Опишіть якими способами у повсякденному житті люди захищають себе від зайвого шуму, користуючись підказками.
На 7-9 балів. Дайте відповідь на попереднє запитання, навівши власні приклади.
На 10-12 балів. Поясніть чому коли навушники покласти до склянки, гучність звуку збільшується.
ІV. Підведення підсумків.