Урок "Електричні машини та напівпровідникові прилади"

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації знань, метою якого є повторити і узагальнити вивчений матеріал з тем: “Кола постійного струму”, “Електричні машини”, “Трансформатори” , “Електромагнетизм”, “Напівпровідникові прилади", розвивати інтерес учнів до електротехніки шляхом створення позитивних емоцій, вміння спостерігати, узагальнювати, уміння творчо мислити, швидко і вірно орієнтуватися у нестандартній ситуації, знаходити правильну відповідь, виховувати активність, самостійність, наполегливість учнів, вміння відповідально і зосереджено працювати.
Перегляд файлу

Управління освіти і науки

Волинської обласної державної адміністрації

Старовижівський професійний ліцей

 

 

 Методична розробка уроку електротехніки на тему:

 

« Електричні машини та напівпровідникові прилади»

 

 

 

 

Розробив викладач електротехніки

Александрук Н.І.

 

 

 

 

2018 р.

 

Тема уроку: Електричні машини та напівпровідникові прилади

(урок-вікторина)                    (слайд № 1)

Мета уроку:

навчальна: повторити і узагальнити вивчений матеріал з тем: “Кола постійного струму”, “Електричні машини”, “Трансформатори” , “Електромагнетизм”,     “Напівпровідникові     прилади ”.

розвиваюча: розвивати інтерес учнів до електротехніки шляхом створення позитивних емоцій, вміння спостерігати, узагальнювати, уміння творчо мислити, швидко і вірно орієнтуватися у нестандартній ситуації, знаходити правильну відповідь.

виховна: виховувати активність, самостійність, наполегливість учнів, вміння відповідально і зосереджено працювати.

Методична мета уроку: оптимізація форм і методів повторення, закріплення знань учнів.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

Обладнання: екран, ноутбук, мультимедійний проектор, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Не бійтесь помилятись на шляху до істини, бо ніколи не помиляється лише той, хто нічого не робить.”

Хід уроку

1. Організаційний момент.

2. Мотивація навчальної діяльності. (розповідь викладача)

    Узагальнення та систематизацію знань ми з вами проведемо в цікавій для вас і мене формі. Вам буде приємно показати свої знання, а мені послухати. Нас чекає вікторина, виконуючи завдання якої ви матимете можливість отримати бали, які будуть враховані при оцінюванні ваших досягнень.

3. Узагальнення та систематизація вивченої теми.

Об’єднайтесь в три команди, придумайте назву і оберіть капітана. Починаємо !

У вас на столі є пам’ятка з правилами розгадування ребусів. Ознайомтесь.

Розгадати ребус  ( слайд 3 -15).

Необхідно розгадати ребус і дати коротку характеристику відгаданому явищу, предмету і т.д.

 За кожну правильну відповідь команда отримає 1 бал.

Розгадати кросворд ( слайд 16).

Необхідно за відведений час правильно розгадати кросворд.

За правильну відповідь команда отримає 5 балів.

 

Скласти кросворд ( слайд 17).

Необхідно скласти кросворд таким чином, щоб можна було прочитати слово «Електротехніка». Визначення повинні мати відношення до електротехніки. За правильну відповідь команда отримає 7 балів.

«Напівпровідник» ( слайд 18).

На кожну букву, що містить в собі слово «напівпровідник» необхідно написати визначення, явище і т.д., що стосується електротехніки.

За правильну відповідь команда отримає 7 балів.

4. Підведення підсумків (слайд 19).

Оголошення результатів вікторини.

5. Домашнє завдання (слайд 19).

Повторити раніше вивчені теми: “Кола постійного струму”,  “Електричні машини”, “Трансформатори” ,“Електромагнетизм” , “Напівпровідникові прилади” .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключі до ребусів

1.  Назви всіх зображених на малюнку предметів потрібно читати тільки в називному відмінку і однині. Іноді потрібний об'єкт на малюнку вказується стрілкою.

2. Слово або речення ділиться на такі частини, які можна зобразити у вигляді малюнка.

3. Якщо кома стоїть ліворуч від малюнка, то це значить, що від його назви потрібно відкинути першу букву, якщо праворуч від малюнка - то останню. Якщо стоять дві коми, то відповідно відкидають дві букви й т.д.

 4. Якщо предмет на малюнку перевернути, це значить, що слово читається «задом наперед».

5.Якщо над або під  малюнком зображена закреслена буква (або цифра- номер букви у слові), її треба виключити з назви предмета.

 6. Якщо під малюнком стоять цифри, букви варто читати в зазначеному порядку.

7. Якщо поруч із закресленою буквою написана інша, її варто читати замість закресленої. Іноді в цьому випадку між буквами ставиться знак рівності.

8.  Якщо у букві находиться  буква , то пам’ятаємо що тут читаємо  і букву В.

9. Якщо одна буква або предмет зображені за іншою буквою( або складом), то це розшифровується як «За» або «Перед».

        10. Якщо праворуч або ліворуч від малюнку стоїть буква або декілька букв, то це означає, що ці букви треба додати або на початку або в кінці слова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

     3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Пристрій призначений для трансформації струму.
  2. Напівпровідниковий прилад,  який дозволяє керувати струмом.
  3.  Електрична машина, яка перетворює механічну енергію в електричну.
  4. Провід в якому присутня напруга.
  5. Напівпровідниковий прилад, який має два стійких положення.

 

 

е

л

е

к

т

р

о

т

е

х

н

і

к

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напівпровідник

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
1 лютого 2019
Переглядів
907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку