урок " Електронне спілкування. "

Про матеріал
Не менш цікавими та вражаючими є служби Інтернету, що забезпечують спілкування людей між собою. Завдяки їм ми можемо не лише миттєво обмінюватися повідомленнями з людьми, які знаходяться на великих відстанях від нас, а й бачити цих людей, розмовляти з ними. Потреба людини в швидкому та надійному отриманні повідомлень сприяла розвитку різноманітних засобів для забезпечення цього процесу. За останні роки із цією метою почали використовувати канали супутникового зв’язку та комп’ютерні мережі, телефонний зв’язок став мобільним, традиційне листування витісняється електронним.
Перегляд файлу

Урок №18Електронне спілкування

 

Урок 18. Електронне спілкування.

Цілі:

  • навчальна: сформуватиуявлення про спільноти та електронне спілкування;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення;
  • виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, активність, вміння самостійно здобувати знання.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення:браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Не менш цікавими та вражаючими є служби Інтернету, що забезпечують спілкування людей між собою. Завдяки їм ми можемо не лише миттєво обмінюватися повідомленнями з людьми, які знаходяться на великих відстанях від нас, а й бачити цих людей, розмовляти з ними.

Потреба людини в швидкому та надійному отриманні повідомлень сприяла розвитку різноманітних засобів для забезпечення цього процесу. За останні роки із цією метою почали використовувати канали супутникового зв’язку та комп’ютерні мережі, телефонний зв’язок став мобільним, традиційне листування витісняється електронним.

ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

ІV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Робота з підручником: § 18.

V. Фізкультхвилинка

Хто старався — притомився. Я прошу, щоб він підвівся. 

З рук струсили слабкість й втому, побілили стіни дому, 

Постругали ми дошки, забивали в них цвяшки. 

Фарбували ми підлогу, брудні руки в нас від того, 

Їх ми добре вимиваєм, і за парти всі сідаєм.

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

Підручник ст. 91-92

3) Вправи для очей.

Роботу нашу знов кидаймо,

Подалі погляд направляймо.

Роздивившись те, що далі,

Знов поглянем на деталі.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «Ланцюжок»

Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.

1. Що нового сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі?

VIІI. Домашнє завдання

Підручник § 18

docx
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
1154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку