Тема уроку: English and Ukrainian customs and traditions.
Мета уроку: освітня: поглибити знання учнів про англійські звичаї і традиції; повторити лексичні одиниці по темі; практична: практикувати учнів у говорінні, складанні діалогів, розвивати вміння починати і закінчувати бесіду, обмінюватися думками в межах вивченого мовного матеріалу, удосконалювати навички читання та аудіювання; розвивати монологічне і діалогічне мовлення; розвиваюча: розвивати уміння та навички письма, розвивати готовність до практичного вживання набутих знань, формувати навички конкретного та логічного висловлювання з використанням вивчених лексико – граматичних структур, розвивати уміння творчо мислити; розвивати вміння висловлювати свою точку зору та відстоювати її; виховна: захоплювати учнів змістом заняття, сприяти пробудженню інтересу до вивчення теми; викликати в учнів бажання отримувати знання та використовувати їх на практиці.
Методи і прийоми навчання: «мозковий штурм», повторення, мовна здогадка, лексична розминка, доповнення речень, переставлення букв (анаграма), доповнення слів з пропущеними буквами, вводна бесіда за темою заняття, комунікативні, демонстраційні, пояснювально– ілюстративні, фронтальні, групові, інтерактивні, робота в групах, робота в парах, фонетична зарядка, мовленнєва зарядка, вправляння, метод вправ, розповідь за малюнком, лексична гра, кросворди, проекти, «мережа».
Види діяльності учнів: бесіда, самостійна робота, розповідь, читання, аудіювання, говоріння, письмо,.
Форма: урок – екскурсія.
Обладнання: картки з тематичною лексикою, тематичні малюнки, картки – завдання, диски, папки з ілюстративним матеріалом, комп’ютер, проектор, мультимедійна дошка, CD – диски, комп’ютерні програми, аркуші паперу із зображенням видів природи для проекту.
Методичне забезпечення: роздавальний матеріал.
Організація навчального процесу.
1.Організаційний момент.
2. Фонетична зарядка. “A sailor went to see…”
3. Активізація навчального матеріалу. «Мозковий штурм».
3. Мовленнєва розминка. Опрацьовування лексичних одиниць у мовленнєвих вправах.
4. Мотивування навчальної діяльності учнів. “Competitions”.
5. Перегляд та обговорення презентацій “English traditions”, “English holidays”, “Great Britain”.
6. Активізація опорних знань, умінь і навичок по застосуванню тематичної лексики в усному мовленні. Розвиток мовленнєвих навичок в групах.
6. Узагальнення і систематизація вивченого. Робота з дидактичним матеріалом.
7. Робота в парах. Відпрацювання лексики.
8. Хвилинка релаксації. Навчальні ігри (комп’ютерні програми на дисках).
9. Робота з картками.
10. Підсумок занять.
English and Ukrainian customs and traditions.
I.Introduction.
Let’s revise the special questions, where we use the words WHAT, WHERE, WHY, WHEN, WHO, WHOSE, HOW.
What, where, why, when, who, how, whose
I think, we got the Questions Blues
How many, which, how much, how long
It helps, if you sing this little song.
Phonetic drill.
A sailor went to sea
To see what he could see,
And all he could see
Was sea, sea, sea.
Warming up activities.
“Brainstorm”. Halloween
Easter Christmas May Day Victory Day
English holidays Women’s Day
New Year’s Day
Boxing Day Valentine’s Day
Please, remind us the rules of the Future Simple Tense.
Now, let us do some exercises using these tense forms.
1.Change the sentences as needed and translate.
1) We study chemistry. She …………..
2) I learn terms. My friend ……………
3) They read a dictionary. He …………
4) He writes an exercise. We ………….
5) You like biochemistry. My father ………….
6) They will watch reactions. I ……….
7) We shall discuss results. You ………….
2. Open the brackets and choose the correct form of the verb.
1) Chemistry (study, studies) the composition of substances.
2) Many sciences (find, finds) their way in chemical laboratory.
3) They (want, wants) to know of what things are made.
Competition 1.Write the menu on the breakfast, lunch and supper.
For example: Breakfast: bread, butter, boiled or roasted eggs, boiled or roasted potatoes, porridge (kasha), a salad , vegetables, or fruits.
Dinner: bread, a soup, a borsch, potatoes, meat, kasha, a salad, a compote or uzvar or kvass.
Supper: halushky, milk.
Competition 2. Name as more Ukrainian dishes as you can.
Varenyky, holubtsi, halushky, borsch, uzvar, pasky, krashanky, pampushky, smetana, pyrohy, kvass, knish, kissel,kasha, mlyntsi.
Competition 3. Name the variants of borshch.
Children. Borsch with meat, borsch with mushrooms, borsch with beans, borsch with leavened cabbage, green borsch.
Guess the animals.
xof – flow -
ckud – rosch -
bitrab – rookanga –
Find the animal.
g |
o |
a |
t |
r |
w |
o |
L |
f |
F |
K |
C |
t |
F |
L |
b |
P |
K |
g |
O |
I |
A |
I |
F |
I |
e |
U |
A |
I |
x |
T |
T |
G |
H |
O |
a |
P |
N |
R |
R |
T |
C |
E |
N |
N |
r |
P |
G |
A |
A |
E |
O |
R |
K |
G |
M |
y |
A |
F |
B |
N |
W |
D |
K |
O |
O |
D |
R |
F |
B |
D |
P |
U |
L |
O |
U |
C |
O |
E |
I |
O |
I |
C |
U |
S |
S |
S |
o |
L |
t |
G |
G |
k |
t |
e |
e |
a |
c |
h |
e |
Find false word.
*Hedgehog, giraffe, fox, bear, pig.
*Horse, pig, kangaroo, cock.
*Lion, elephant, monkey, duck, rabbit.
Make up the names of animals from the letters.
G, o, h, e, d, n, t, o, s, I, r, q, w, l, f, p, a
Divide animals.
Domestic |
Wild |
Zoo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A hedgehog, a hen, a wolf, a giraffe, a pig, a lion, a cock, a goose, a cow, a hippоpotamus.