Урок-естафета «Десяткові дроби»

Про матеріал

Тема заняття: Уявлення про десяткові дроби

Мета заняття: Удосконалити вміння читання й записування десяткових дробів, називати розряди десяткових знаків у запису десяткових дробів; сформувати уміння використовувати десяткові дроби для запису значень велиличини.

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Обладнання: комп'ютер, проектор, екран, картки для роботи в парі і групі, презентація розроблена у Microsoft PowerPoint.

План заняття:

  • I.Організаційний етап.
  • II.Перевірка домашнього завдання.
  • III.Оперування знаннями та використання умінь і навичок.
  • IV.Домашнє завдання.
  • V.Оцінювання учнів.
  • VI.Підбиття підсумків уроку.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ- ЕСТАФЕТИ

 

Тема заняття:  Уявлення про десяткові дроби

 

Мета заняття: Удосконалити вміння читання й записування десяткових дробів, називати розряди десяткових знаків у запису десяткових дробів; сформувати уміння використовувати десяткові дроби  для запису значень велиличини.

 

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

 

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, картки для роботи в парі і групі, презентація розроблена у Microsoft PowerPoint.

 

План заняття:

  1. Організаційний етап.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  3. Оперування знаннями та використання умінь і навичок.
  4. Домашнє завдання.
  5. Оцінювання учнів.
  6. Підбиття підсумків уроку.

 

Використана методична література:

 

  1. Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Бочко О. П. Математика. 5. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2013.
  2. Бевз Г. П. Методика викладання математики. — К. : Вища школа, 1977.
  3. Інтерактивні технології на уроках математики / Упорядник І. С. Маркова. — Х. : Вид. група «Основа», 2007.
  4. Глейзер Г. И. История математики в школе. 4–6 классы // Пособие для учителя. — М. : Просвещение, 1991.

 

Хід уроку (розгорнутий конспект уроку)

 

  1. Організаційний етап.

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

Давайте пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці? (діти відповідають)

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і за необхідності роблять виправлення.

 

  1. Оперування знаннями та використання умінь і навичок.

Сьогодні ми з вами будемо узагальнювати та закріплювати знання з теми «Уявлення про десяткові дроби». І головне завдання нашого уроку – навчитися правильно перетворювати звичайні дроби у десяткові.

- А тепер перевіримо, як ви засвоїли тему. Завдання  естафети полягає у тому що клас ділиться на команди. Кожна команда вибирає капітана і потім вибирає будь – який номер на турнірній таблиці, і розв’язує завдання, яке під цим номером. Якщо команда розвязала усі завдання правильно отримує певний бал і  може вибирати наступний номер. Виграє та команда у якої більше балів.

Турнірна таблиця складається із 20 завдань різних рівнів складності. Тому кожний номер має свою кількість балів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Бал

 

2 Бали

 

3 Бали

 

  1. Домашнє завдання.

Повторити теоретичний матеріал за відповідною темою. §33.   №875, №877, №879.

 

  1. Оцінювання учнів

Команда яка виграла отримає найбільші бали  і так по спаданню. Капітани команд отрують імунітети до самостійної роботи.

 

  1. Підбиття підсумків уроку.

Інтерактивна гра «Незакінчене речення».

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку