Тема заняття: Уявлення про десяткові дроби
Мета заняття: Удосконалити вміння читання й записування десяткових дробів, називати розряди десяткових знаків у запису десяткових дробів; сформувати уміння використовувати десяткові дроби для запису значень велиличини.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання: комп'ютер, проектор, екран, картки для роботи в парі і групі, презентація розроблена у Microsoft PowerPoint.
План заняття:
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ- ЕСТАФЕТИ
Тема заняття: Уявлення про десяткові дроби
Мета заняття: Удосконалити вміння читання й записування десяткових дробів, називати розряди десяткових знаків у запису десяткових дробів; сформувати уміння використовувати десяткові дроби для запису значень велиличини.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, картки для роботи в парі і групі, презентація розроблена у Microsoft PowerPoint.
План заняття:
Використана методична література:
Хід уроку (розгорнутий конспект уроку)
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
Давайте пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці? (діти відповідають)
Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і за необхідності роблять виправлення.
Сьогодні ми з вами будемо узагальнювати та закріплювати знання з теми «Уявлення про десяткові дроби». І головне завдання нашого уроку – навчитися правильно перетворювати звичайні дроби у десяткові.
- А тепер перевіримо, як ви засвоїли тему. Завдання естафети полягає у тому що клас ділиться на команди. Кожна команда вибирає капітана і потім вибирає будь – який номер на турнірній таблиці, і розв’язує завдання, яке під цим номером. Якщо команда розв’язала усі завдання правильно отримує певний бал і може вибирати наступний номер. Виграє та команда у якої більше балів.
Турнірна таблиця складається із 20 завдань різних рівнів складності. Тому кожний номер має свою кількість балів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
12 |
|
13 |
|
14 |
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
17 |
|
18 |
|
19 |
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 Бал |
|
2 Бали |
|
3 Бали |
Повторити теоретичний матеріал за відповідною темою. §33. №875, №877, №879.
Команда яка виграла отримає найбільші бали і так по спаданню. Капітани команд отрують імунітети до самостійної роботи.
Інтерактивна гра «Незакінчене речення».