Олексик Я.В. 14,09,2018
УРОК №8
Тема. Шкала. Координатний промінь.
Мета: сформувати в учнів поняття про координатний промінь, його елементи та спосіб побудови заданого числа на координатному промені та визначення координати точки на координатному промені; закріпити знання термінології («координатний промінь», «початок відліку», «одиничний відрізок», «координата точки») та сформувати вміння будувати точки із заданими координатами на координатному промені і знаходити координати точок за числовими (повними і неповними) рисунками.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань
Усні вправи (на дошці)
II. Формування нових знань
Методичні рекомендації
(промінь хО — координатний промінь, О — початок відліку, ОЕ — одиничний відрізок; точка О зображує число 0, або О(0); точка Е зображує число 1, або Е(1); точка М зображує число 2, або М(2); числа, що зображені точками — координати точок)
III. Закріплення знань. Формування вмінь
Для закріплення нової термінології доречно виконати завдання 1.
Завдання 1
№120
Умова:
Відповідь:
№133
Умова:
Відповідь:
№125
IV. Підсумок уроку
«Німий диктант». Вчитель показує на певні елементи рисунку, що був зроблений на початку уроку (записи треба закрити), а учні записують у зошитах назви понять (рис. 12).
(1 — початок відліку; 2 — координатний промінь;
3 — одиничний відрізок; 4 — координата точки)
V. Домашнє завдання
п. 5 (с. 36); №№ 121, 122, 138, 139.