Урок фізчної культури 5 клас " Баскетбол"

Про матеріал
Укрок з фізичної культури модуль "Баскетбол" удосканалення ведення і передачі мяча вивченими способами, навчальна гра за спрощенними правилам.
Перегляд файлу

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

План-конспект

відкритого заняття з

 фізичної культури

модуль «Баскетбол»

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладач: Курпієва Ю.А.

вчитель фізичної культури

Бериславського ЗПЗСО №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

відкритого уроку з фізичної культури

Дата проведення:

Розділ: Модуль баскетбол.

Тема уроку.  Удосконалення техніки передачі та ведення м’яча

Завдання заняття:

1.Удосконалення  техніки передачі м’яча вивченими способами.

       2.Удосконалення техніки ведення м’яча вивченими способами.

       3.Формування швидкості і спритності під час проведення навчальної гри.

  4. Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів шляхом засвоєння знань про     усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності.

5.Закріплення технік ведення м’яча, прийому  – передачі м’яча, кидок у кошик.

6. Розвивати в учнів наскрізні вміння: критично мислити, організовувати свою діяльність, співпрацювати , рефлексувати.

 

Місце проведення заняття: спортивна зала.

Час: 45 хвилин.

Обладнання: свисток, секундомір, м’ячі баскетбольні, фішки, карточки.

Зміст уроку

Дозування

Примітки

І

Підготовча частина

15хв

 

 

 

 

  1. Шикування класу в одну шеренгу.

«Добрий день!»

Опитування учнів про самопочуття.

2. Повідомлення завдань уроку

Удосконалення техніки ведення м’яча .

Удосконалення техніки прийому  – передачі м’яча .

Навчальна гра «Баскетбол» ( за спрощеними правилами)

3. Нагадати правила техніки безпеки і поведінки на уроці.

 

40с.

 

 

 

1хв

 

 

 

 

40с

Для шикування в шеренгу подаю команду: «Клас, в одну шеренгу – шикуйсь» .

Фронтальний метод. Особливу  увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки.

 

 

 

 

 

 

5. Перевірка частоти серцевих скорочень

 

 

40с

Норма не більше 15 ударів за 10с. Учням, пульс яких перевищує норму, помітити спеціальною маркувальною наліпкою  для того, щоб під час уроку звертати на них більше уваги.

 

6.Стройові вправи

 

 

Під час поворотів слідкую, щоб учні не розмахували руками, зберігали правильну поставу. Виправляти помилки .

2.

Вправи в русі:

Ходьба та її різновиди

 

  • Ходьба на носках, м’яч у  руках над головою

 

  • Ходьба на п’ятках, м’яч за спиною

 

  • Ходьба на внутрішній стороні стопи, м’яч попереду

 

 

  • Ходьба на зовнішній стороні стопи, тримаючи м’яч обома руками за спиною

 

  • У повному присіді , м’яч за спиною.

 

3хв

«Наліво в обхід, кроком – руш!»

«М’яч у  руках над головою!», «На носках  – руш!»

Слідкувати за поставою

«М’яч за спину – став!», «На п’ятках – руш!»

Слідкувати за поставою

«М’яч попереду – став!», «На внутрішній стороні стопи – руш!»

Слідкувати за поставою

«М’яч  за спину – став!», «На зовнішній стороні стопи – руш!» Слідкувати за поставою

 

 

 Біг та його різновиди.

 

- Виконуємо звичайний біг з веденням м’яча правою рукою та лівою рукою;

 - Біг змійкою з веденням м’яча .

 

 

 

Перешикування із колони по одному в колону по два

 

3хв

«Бігом – руш!»

В середньому темпі.

Слідкувати за правильним диханням.

 

 

«Наліво, в колону по два – руш!»

3.

Загально розвивальні вправи з м’ячем

8-7хв

 

 

Потягування

В.п. – вузька стійка,  м’яч внизу;
1-ліву ногу назад на носок, мяч вгору;
2-в.п.;
3-праву назад на носок, мяч вгору;
4-в.п.

7-8 р

«В.п.- прийнять!», «Вправу почи-най!», 1-2-3-«Стій!»

Звертаю увагу на чіткість виконання рухів.

 

Нахили праворуч, ліворуч

В.п.-основна стійка, м’яч угорі.  нахил праворуч, дивитися на м’яч; 2-в.п. Те саме в іншу сторону.

7-8 р

«В.п.- прийнять!», «Вправу почи-най!», 1-2-3-«Стій!»

Звертаю увагу на чіткість виконання рухів.

 

 

Випади вперед

 

В.п. – вузька стійка, м’яч внизу;
1-випад лівою, м’яч вперед;
2-в.п.;
3-випад правою, м’яч вперед;
4-в.п.

7-8 р

 

«В.п.- прийнять!», «Вправу почи-най!», 1-2-3-«Стій!»

Звертаю увагу на чіткість виконання рухів.

Слідкую за координацією рухів.

 

Стрибки

 

В.п.-вузька стійка, м’яч внизу. Стрибки. На рахунок «Один» - стрибок ноги нарізно, м’яч вгорі, «Два» - в. п.

7-8 р

«В.п.- прийнять!», «Вправу почи-най!», «Стій!»

Звертаю увагу на чіткість виконання рухів.

 

Вісімка

В.п. :ноги нарізно, руки внизу з м’ячем.

1-4 Описати «вісімку» навколо розставлених ніг від правої ноги.

5-8 .Аналогічні дії від лівої ноги.

 

«В.п.- прийнять!», «Вправу почи-най!», «Стій!»

Звертаю увагу на чіткість виконання рухів.

4

Спеціальні вправи.

  • Підкидання м’яча в гору та ловля його

двома руками.

  • Підкидання м’яча в гору, ловіння після відскоку від підлоги

 

8-10р.

 

 

Показати, виправляти помилки.

Слідкувати за правильністю ловлі м’яча

 

5

 Вимірювання пульсу за 10с. Визначення середнього показника ЧСС у класі.

10с.

Звернути увагу на учнів,  пульс яких перевищує норму на початку уроку.

 

Основна частина

25 хв.

 

 

 

Питання :

– Де зародився  гра  у баскетбол? (США)

– Скільки гравців в одній команді? (5)

 

Повторення стійкі баскетболіста

 

  1. Повторити  техніку передачі м’яча в парах:

 

  • Передача м’яча від грудей;
  • Передача м’яча від плеча;
  • Передача м’яча об підлогу

 

 

 

  1. Повторити  техніку ведення м’яча   русі.

ведення в русі;

 

  • ведення правою та лівою рукою, передача м’яча вивченими способами;

 

 

 

  • ведення м’яча по прямій , навколо товариша з подальшою передачею м’яча;
  • ведення м’яча , кидок у кошик, передача м’яча від грудей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

5хв.

 

 

1-2хв

1-2хв

2хв

 

 

 

7-6 хв.

1-3хв.

 

 

 

 

 

3хв

 

Фронтальний метод.

B079

 

Звернути увагу на учнів, які не згинають ноги. Виправлення рук з додатковим натиском пальців на м’яч і перенесення маси тіла на виставлену ногу

 

 

 

Ведення м’яча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи вбік і попереду себе, але так, щоб він   не піднімався вище пояса. М’яч слід прикривати корпусом, ведучи протилежною від суперника рукою. Пересуватися необхідно на напівзігнутих ногах.

 

 

B083

B080

 

 

 

 

  1. Навчальна гра за спрощеними правилами 5х5.

Команди , які не грають на карточках відмічають помилки граючих команд.

12-8хв

Клас розподілити на чотири  команди.  Дві команда хлопців і дві дівчат. Пояснити правила спрощеної гри в «Баскетбол». Звертати увагу на порушення зупинкою гри свистком. Виправляти помилки.

 

ІІІ

 

 

 

Заключна частина

5 -  хв.

 

1.Шикування в одну шеренгу

30 сек

«Клас, розійдись!» «В одну шеренгу – шикуйся!»

2.Дихальні вправи.

2- хв.

Виконання гри – медитації під музичний супровід.

 

3.Перевірка частоти серцевих скорочень

 

10 сек.

Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початку уроку.

4.Підведення підсумку заняття.

На сьогоднішньому занятті ми удосконалили техніку ведення м’яча  .

Підведення підсумків по карточкам, які порушення були в кожній команді.

Виставлення оцінок з урахуванням кількості наліпок , які учні отримали протягом уроку.

2хв сек.

Визначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає.

Домашнє завдання

Робити ранкову зарядку

 

30 сек.

 

5.Організований вихід зі спортивного залу

 

Вивожу клас зі спортивного залу.

30 сек.

«Право - руч!»,  «За направляючим в роздягальню кроком – руш!»

 

 

docx
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку