Легка атлетика Стрибки у довжину
План-конспект
уроку фізичної культури
Солодкого Юрія Васильовича
Клас: 11
11 клас
Тема: Легка атлетика. Стрибки в довжину.
Мета:
Завдання уроку:
навчальні: повторити техніку низького старту; техніку відштовхування під час стрибків; сприяти розвитку швидкості витривалості, сили і спритності;удосконалювати стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись»; техніку метання малого м’яча на дальність з розбігу; формувати індивідуальні здібності учнів під час уроку;
оздоровчі і розвиваючі: формувати правильну поставу; розвивати силу м’язів рук, ніг і черевного пресу, якість реакціі та координаціі рухів;
виховні: виховувати в учнів дисциплінованість, товаришування, наполегливість, рішучість, уміння самостійної роботи на уроці та вдома.
Інвентар та обладнання: свисток, скакалки, музичний супровід для проведення підготовчої частини.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Хід уроку
№ |
Зміст уроку
|
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина
1.Шикування.
2.Привітання.
3.Пояснення завдань уроку.
4.Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів на уроках з легкої атлетики.
5.Різновиди ходьби(малим кроком, широким кроком, звичайним кроком).
6. Повільний біг, прискорена ходьба. 7. ЗРВ на місці.
8. ЗРВ в русі.
9. Вправа для відновлення дихання у відносно спокійний стан.
10. Спеціальні бігові вправи.
Вимірювання ЧСС. |
10 хв.
1 хв.
1 хв.
2 хв.
1хв.
5хв.
5хв.
За 10 сек. |
Фронтальний метод.
Звернути увагу на поставу.
Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань уроку. Розповісти про правила поведінки на уроці фізичного виховання. Прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення.
Слідкувати за поставою, виправляти помилки. Слідкувати за диханням. Учні поступово збільшують швидкість в спортивній ходьбі та вибирають для себе оптимальний руховий режим.
Прослідкувати за правильним виконанням вправи. Досягти одночасного виконання вправи.
Темп середній, виконувати за командами. Виправляти помилки( розпорядженням, вказівкою, порадою, зауваженням, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням).
Виконувати потоком. Звернути увагу на техніку виконання.
У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв.
|
ІІ |
Основна частина 1.Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». 2. Повторити з учнями загальні відомості про легкоатлетичні стрибки. Створити уяву про розбіг, відштовхування, політ та приземлення. 3. Вдосконалити техніку виконання розбігу в стрибках у довжину з розбігу. Стрибки у довжину з середнього розбігу ( до 10 кроків). 4. Естафета «Збережи рівновагу». -Вимірювання ЧСС. |
30 хв.
10 хв.
5 хв.
10 хв.
5 хв.
за 10 сек. |
РОЗБІГ - найбільш важлива частина стрибка у довжину. При цьому стрибун має встигнути набрати до моменту відштовхування максимальну швидкість, точно показати місце відштовхування і не втомитися до початку відштовхування. ВІДШТОВХУВАННЯ. При виконанні останнього кроку коліно поштовхової ноги менше виноситься вгору, а постановка стопи на брусок відбувається з п'яти швидким перекатом на всю стопу.
ПОЛІТ. Після відштовхування починається фаза польоту. її мета - зберегти стійке положення тіла і перед приземленням винести ноги вперед, але так, щоб не зменшувати дальність стрибка після приземлення тазом, спиною чи руками. У нормі ЧСС 90 уд/хв.
|
ІІІ |
Заключна частина -Вправи для збільшення еластичності м’язів.
В.п. стійка ноги нарізно, відвести руки назад опираючись на сідниці, прогнутися. -Шикування. Вимірювання ЧСС -Ходьба -Вправа на увагу. -Підведення підсумків уроку. -Інструктаж домашнього Завдання. - Організований вихід зі спортивного майданчика.. |
5 хв.
1 хв.
2 хв.
2хв.
30 сек.
|
Фронтальний метод. У середньому темпі. Звернути увагу на поставу. Виконувати вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.
У нормі ЧСС 90 уд/хв.
|
1