Урок фізичної культури з елементами футболу
План-конспект
уроку фізичної культури
Солодкого Юрія Васильовича
Клас: 11
План-конспект
уроку фізичної культури для учнів 11 класу
Тема: Футбол
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Мета уроку:
Завдання уроку:
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, свисток.
Місце проведення: спортивний майданчик.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування хв |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (10-12 хв) |
|||
1 |
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку |
1 хв |
Звернути увагу на зовнішній стан учнів і стан здоров’я |
2 |
Бесіда з учнями про правила безпеки на уроці футболу
|
3-4 хв |
Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя |
3 |
Замірювання ЧСС за 15с |
1 хв |
Звернути увагу на самопочуття учнів |
4 |
Виконання організуючих вправ |
1 хв |
Чітко виконувати повороти в русі |
5 |
Вправи для формування постави. Ходьба: - звичайним кроком - на носках - на п’ятках - на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - у напівприсіді - у присіді |
1 хв
10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с |
В русі, стежити за поставою В середньому темпі Руки на поясі Руки за голову Руки на поясі Руки на поясі Руки на поясі Руки на колінах |
6 |
Біг:
|
5хв 3хв 10-12 с 10-12 с 10-12 с
10-12 с
10-12 с 2 спр. |
Дистанція 2-3 кроки Темп середній Стежити за роботою рук і ніг
Руки позаду. Діставати п’ятами долоні По 10-15 м
Можна виконувати простий біг |
7 |
Замірювання ЧСС за 15 с |
1 хв |
120-140 уд/хв |
Основна частина (28-30 хв) |
|||
1 |
техніка пересування та техніка володіння м’яча: - стартові прискорення по прямій,після поворотів і зупинки та ведіння м’яча; - стартові прискорення з різних вихідних положень та ведіння м’яча; - стрибки на одній і двох ногах у різних напрямках і послідовності та ведення м’яча |
5-8 хв |
Робота у групах. Виконується по черзі. Ведення м’яча виконується середньою та зовнішньою частиною підйому ноги |
2 |
техніка удару м’яча на точність : - удари по м’ячу з місця - удари по м’ячу з невеликого розбігу |
5-8 хв |
Робота у парах.(удар середньою частиною підйому). Потрібно влучити між фішками. |
3 |
техніка зупинки м’яча внутрішньою стороною підйому:
|
4-5 хв |
Зупинка внутрішньою частиною ступні. Приділяти увагу техніці виконання вправи |
4 |
гра «Передай м’яч» естафета «Футбольна» |
2- 3 хв 3-4 хв. |
Яка пара швидше виконає 10 передач |
Заключна частина ( 3-5 хв ) |
|||
1 |
Шикування |
|
В одну шеренгу |
2 |
Вправи на відновлення дихання. Гра на увагу « Клас струнко!» |
|
|
3 |
Тести. (додаток) Підведення підсумків уроку |
|
Звернути увагу на роботу кращих учнів на уроці
|
4 |
Замірювання ЧСС |
|
До 100 уд/хв |
5 |
Домашнє завдання |
|
Відпрацювати удари по м’ячу ногою біля стіни |
Додаток
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
для перевірки теоретичних знань
з теми «Футбол»
для учнів 11-го класу
1 варіант
1. Яка країна вважається батьківщиною футболу?
а) Іспанія
б) Голландія
в) Англія
2. Коли київське «Динамо» стали чемпіонами Європи?
а) 1960 рік
б) 1986 рік
в) 1975 рік
3. Чи обов’язково футбольний майданчик повинне мати трав’яний покрив?
а) так
б) бажано
в) ні, але майданчик повинен бути рівним, без будь яких ям
4. Якщо гравець ненавмисно перетинає одну з обмежувальних ліній поля, чи вважається, що він залишив поле без дозволу арбітра?
а) так
б) ні
5. Чи дозволяється воротарю вкидати м’яча через бокову лінію?
а) так
б) ні
6. Чи може гравець без дозволу арбітра залишити межі футбольного майданчика?
а) так
б) ні
7. Чи може капітан команди видалити з поля свого партнера за серйозний недисциплінований вчинок?
а) так
б) ні
8. Чи зараховується гол, якщо м’яч був забитий у ворота команди суперника безпосередньо з початкового удару?
а) так
б) ні
9. Якщо м’яч після вільного удару торкається іншого гравця і влітає у ворота, чи слід зараховувати гол?
а) так
б) ні
10. Якщо гравець, що пробиває пенальті, відкидає п’ятою м’яч своєму партнеру, що забиває його у ворота, чи зараховується гол?
а) так
б) ні
11. Чи зараховується м’яч, безпосередньо забитий з кутового удару?
а) так
б) ні
12. Що таке тактика гри?
а) взаємодія всіх гравців у досягненні командних цілей
б) виконання частини завдань кількома гравцями - партнерами
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
для перевірки теоретичних знань
з теми «Футбол»
для учнів 11-х класів
2 варіант
1. Чи може капітан команди видалити з поля свого партнера за серйозний недисциплінований вчинок?
а) ні
б) так
2. Чи зараховується гол, якщо м’яч був забитий у ворота команди суперника безпосередньо з початкового удару?
а) ні
б) так
3. Якщо м’яч після вільного удару торкається іншого гравця і влітає у ворота, чи слід зараховувати гол?
а) ні
б) так
4. Якщо гравець, що пробиває пенальті, відкидає п’ятою м’яч своєму партнеру, що забиває його у ворота, чи зараховується гол?
а) ні
б) так
5. Чи зараховується м’яч, безпосередньо забитий з кутового удару?
а) ні
б) так
6. Що таке тактика гри?
а) виконання частини завдань кількома гравцями - партнерами
б) продумане застосування технічно виконаних ігрових прийомів
в) взаємодія всіх гравців у досягненні командних цілей
7. Яка країна вважається батьківщиною футболу?
а) Голландія
б) Англія
в) Іспанія
8. Коли київське «Динамо» стали чемпіонами Європи?
а) 1986 рік
б) 1975 рік
в) 1960 рік
9. Чи обов’язково футбольний майданчик повинне мати трав’яний покрив?
а) ні, але майданчик повинен бути рівним, без будь яких ям
б) так
в) бажано
10. Якщо гравець ненавмисно перетинає одну з обмежувальних ліній поля, чи вважається, що він залишив поле без дозволу арбітра?
а) ні
б) так
11. Чи дозволяється воротарю вкидати м’яча через бокову лінію?
а) ні
б) так
12. Чи може гравець без дозволу арбітра залишити межі футбольного майданчика?
а) ні
б) так