уроку фізичної культури для 1-го класу.
Тема уроку: Рухливі ігри.
Тип уроку: Комбінований
Мета уроку: Розвивати предметні та ключові компетентності здобувачів освіти засобами рухливих ігор та естафет, розвивати силу, спритність, швидкість в рухливих іграх, виховувати дисциплінованість, чесність, дружність, свідоме ставлення до занять фізичною культурою, навчити берегти природу.
Завдання уроку:
1.Ознайомити здобувачів освіти з навколишнім середовищем свого краю.
1. Розучування нових рухливих ігор та естафет .
2. Розвиток швидкості, координації.
3. Формувати і зміцнювати здоров'я засобами фізичного навантаження розвивального характеру;
4. Виховувати свідоме ставлення до вдосконалення свого фізичного розвитку; та навколишнього середовища.
Місце проведення : спортивна зала
Інвентар : фішки, конуси, смужки з ліноліума, корзини для сміття.
№п/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки
|
І. |
Підготовча частина |
12' |
|
1. |
Організований перехід до спортивної зали. Шикування. Привітання. |
30’’ |
Звернути увагу на зовнішній вигляд, поцікавитися самопочуттям учнів. |
2. |
Введення учнів у сюжет уроку: «Шановні діти, сьогодні у нас з вами не звичайний урок. Сьогодні у нас урок- екогра. Ми з вами дізнаємося яке буває сміття, і як потрібно його сортувати. Це дуже важливо для вашого повсякденного життя. |
30’’ |
Інтонаційно та емоційно виокремити ключові моменти сюжету уроку. |
3.
4. |
Бліц опитування:
Повідомлення завдань та розкриття сюжету уроку: « Отже на уроці ви спробуєте виконати сортування сміття по категоріям, і стати справжнім екологом . |
1’
30’’ |
Правильні відповіді: Органічні, пластикові, скляні, хімічні, паперові. Дати дітям можливість висловити свою думку
Запропонуємо дітям в ході уроку виконати це завдання ( пластикові бутилки ,папір, батарейки, пластмасові іграшки, м’які іграшки. |
5. |
Міні-бесіда з учнями на тему: «Як не отримати травму на уроці фізичної культури»:
|
1’ |
Підвести учнів до таких відповідей: 1. Одягнути спортивну форму. 2. Виконувати вказівки вчителя. 3. Слідкувати за самопочуттям, при його погіршенні або отриманні травми негайно повідомити про це вчителю. 4. Під час виконання вправ поточним способом, необхідно дотримуватися належної дистанції, не штовхатися, не зупинятися, не ставити підніжок. 5. Без дозволу вчителя забороняється користуватися спортивним обладнанням та інвентарем. |
6.
8.
|
Розкриття сюжету уроку: «Шановні екологи, будь-які змагання або випробування потрібно починати з чого? Правильно, розминки!»
Ходьба:
|
1’ |
Дистанція 2-3 кроки, стежити за поставою, за положенням рук та ніг. |
9. |
Біг повільний.
|
1’ |
Слідкувати за самопочуттям, за темпом бігу, не прискорюватися. |
10. |
Міні-бесіда з учнями: 1.Для чого потрібно виконувати вранці , ранкову зарядку? 2.Яка їжа користна , а яка шкодить вашому здоров'ю?
Комплекс загальнорозвиваючих вправ під музичний супровід. |
30’’
3’ |
Підвести учнів до наступних відповідей: 1.За допомогою ранкової зарядки можна: вибірково впливати на окремі м’язові групи і на весь руховий апарат; розвивати потрібні рухові якості; формувати гарну поставу або виправляти окремі недоліки постави 2.Корисні овочі та фрукти, шкідливі чипси, кола, фастфуди. Комплекс загально- розвиваючих вправ виконується під музичний супровід Слідкувати за дотриманням правильної постави та чіткого положення рук |
11.
|
1-8 кроки на місці,
1-приставний крок вправо; приставити ліву ногу; 2- приставний крок ліво приставити праву ногу.
1-приставний крок вправо, 2- ліва нога назад на передню частину стопи, 3-приставний крок вліво; 4-права нога назад на передню частину стопи.
1-приставний крок вправо; 2-ліва нога вперед на передню частину стопи; 3- приставний крок вліво; 4-права нога вперед на передню частину стопи.
|
|
Індивідуальний підхід до навантаження учнів (за станом здоров'я, ЧСС та статтю)
Комплекс загально- розвиваючих вправ виконується під музичний супровід Слідкувати за дотриманням правильної постави та чіткого положення рук.
|
|
Вправа на відновлення дихання: 1-2 – руки через сторони дугами догори; 3-4 – руки через сторони дугами донизу
|
1’ |
|
II. |
Основна частина |
18' |
|
12. |
Вправи зі смужками із ліноліума
|
5’ |
Розвиток уваги , не наступати на смужку) Вказувати дітям на помилки та намагатися їх виправляти. Складання квадрата, трикутника. |
13. |
Естафета-1. Естафета зі смужками « Намалюй ялинку |
5’ |
Ознайомити учнів з правилами гри, та слідкувати за правельним виконанням. |
14.
|
Естафета з фітнес м’ячами « Стрибунець» |
3’ |
Вчити дітей чесної гри, та не порушувати правила техніки безпеки. |
15. |
Естафета-2 «Сортування сміття» |
5’ |
В обручі лежать папір, пакети , пластик. Учні повинні сортувати за категоріями .слідкувати за правельним виконанням завдання. |
III. |
Заключна частина |
5’ |
|
16.
|
Вправа на відновлення дихання: 1-2 – руки через сторони дугами догори; 3-4 – руки через сторони дугами донизу |
1’ |
Темп повільний. Глибокий вдих, повільний видих.
|
17.
|
Міні-бесіда з учнями щодо підведення підсумків уроку:
Організований вихід із спортивної зали. |
30’’ |
Запитати в учнів про самопочуття, провести при необхідності додаткові дихальні вправи. Мотивувати дітей до активних занять , на уроках фізичної культури.
|
|