3 клас ___________________
Тема. Організзаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Комбінація із вправ на рівновагу. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.
О.Р.:учень виконує:елементи вправ танцювальних вправ ; стрибкові вправи, вправи для розвитку швидкості, координації рухів; вправи для розвитку координації;дотримується правил безпеки на уроці фізичної культури; пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю.
Місце проведення:спортзал.
Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.
№ |
Зміст уроку |
|
Організаційно-методичні вказівки |
I
|
Підготовча частина ( 12хв.) 1.Організовучні вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. 4. Чергування ходьби та бігу. Ходьба: - звичайна; - навшпиньки; -на п’ятках ; -на зовнішній та внутрішній частині стопи; - звичайна. 5. Біг та його різновиди: -звичайний;-приставними кроками; -спиною вперед;-з високим підніманням стегна; -з закиданням гомілки назад; -по купинах;-з прискоренням 6.Дихальні вправи: « Лісоруби», « Квітка» |
|
Фронтальний метод організації діяльності. Звернути увагу на спортивний одяг і взуття. Чіткість виконання. Стежити за інтервалом. Біг по «діагоналі». Середній темп. Кількість повторів кожної вправи: 2 рази. Руки за спиною. Руки на поясі.Голову тримаємо рівно Слідкую за правильністю виконання. Повільний темп. Діти рубають дрова( хлопчики), а дівчатка вдихають аромат квітів |
II
|
Основна частина( 24хв.)
-------- пояснення правил гри; ------ підсумок гри. |
|
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Допомога учням. Стежити за поставою. Стежити за правильним виконанням пояснити, показати. Змагальний метод.
|
III
|
Заключна частина (4хв.) 1.Шикування в одну шеренгу. 2. - вправа на відновлення дихання «Насос» 1-2-вдих носом,руки вгору; 3-4- видих ротом,вимовляємо «пш-ш-ш»
3.Підсумок уроку |
|
Імітація положень руками темп повільний, вдих носом,видих ротом.
|