Урок фізичної культури

Про матеріал
Організаційні вправи. Дитячий фітнес. Елементи акробатики. Вправи для розвитку гнучкості. Лазіння горизонтальній та вертикальному канаті різними способами. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. О.Р.:учень виконує організаційні вправи в ; стрибкові вправи, вправи для розвитку швидкості, вправи для розвитку гнучкості; виконує лазіння по горизонтальній та вертикальному канаті різними способами; дотримується правил безпеки під час уроку; пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю. Завдання:удосконалити навички виконувати бігові та стрибкові вправи ;закріпити вміння виконувати вправи лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові ;розвивати гнучкість, силу, спритність, відчуття ритму ; виховувати зацікавленість грою, увагу , вміння концентрувати
Перегляд файлу

3 клас ___________________

Тема. Організзаційні  вправи. Загальнорозвивальні  вправи з предметами. Комбінація із вправ на рівновагу. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

О.Р.:учень виконує:елементи вправ танцювальних вправ ; стрибкові вправи, вправи для розвитку швидкості, координації рухів; вправи для розвитку координації;дотримується правил безпеки на уроці фізичної культури; пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю.

Місце проведення:спортзал. 

Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.

  

Зміст уроку

 

Організаційно-методичні   вказівки

I

 

 

Підготовча частина ( 12хв.)

1.Організовучні вправи.

 Загальнорозвивальні вправи з предметами.

4. Чергування ходьби та бігу.

Ходьба:

- звичайна;

- навшпиньки;

-на п’ятках ;

-на зовнішній та внутрішній частині стопи;

- звичайна.

5. Біг та його різновиди:

-звичайний;-приставними кроками;

-спиною вперед;-з високим підніманням стегна;

-з закиданням гомілки назад;

-по купинах;-з прискоренням

6.Дихальні вправи: « Лісоруби», « Квітка»

 

Фронтальний метод організації діяльності.

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття.

Чіткість виконання.

Стежити за інтервалом.

Біг  по «діагоналі».

 Середній темп.

Кількість повторів кожної вправи: 2 рази.

Руки за спиною.

Руки на поясі.Голову тримаємо рівно

Слідкую за правильністю виконання.

Повільний темп.

Діти рубають дрова( хлопчики), а дівчатка вдихають аромат квітів

II

 

 

 

Основна частина( 24хв.)

  1. Комбінація із вправ на рівновагу.
  2. Танцювальні імпровізаційні вправи.
  3. Дихальні вправи.
  1.                            4.Вправи для розвитку координації.
  2.                             
  3.                            5. Рухлива гра.

 -------- пояснення правил гри;

------ підсумок гри.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Допомога учням.

Стежити за поставою.

Стежити за правильним виконанням пояснити, показати.

Змагальний метод.

 

III

 

 

 

Заключна частина (4хв.)

1.Шикування в одну шеренгу.

2. -  вправа на відновлення дихання «Насос»

1-2-вдих носом,руки вгору;

3-4- видих ротом,вимовляємо «пш-ш-ш»

 

3.Підсумок уроку

 

Імітація положень руками

темп повільний,

вдих носом,видих ротом.

 

 

 

doc
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
1302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку