Конспект уроку з фізичної культури на тему «Школа м’яча»
для учнів 4 класів
Вчитель фізичної культури: Рижа Галина Михайлівна
Баранівський ліцей №1
Тема: Школа м’яча (Елементи баскетболу)
Мета:
Завдання уроку:
Інвентар: м’ячі, стійки,свисток.
№ |
З м і с т |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
до12 хв |
|
|
1 .Шикування. |
|
В шеренгу по одному |
|
2. Привітання. |
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд, наявність спортивного одягу, стан здоров’я учнів. |
|
3. Повідомлення задач уроку. |
|
Отримати зворотну інформацію |
|
4. Інструктаж з техніки безпеки |
|
Отримати зворотну інформацію |
|
5. Організаційні та стройові вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”, ”Кругом!” «На перший, другий – відлічись!» «В дві шеренги -шикуйсь» |
0,5 хв |
В шеренгу. Звернути увагу на правильність виконання. |
|
6. Комплекс ЗРВ в русі: а) ходьба по залу(на носочках, п'ятках, зовнішній стороні стопи, на внутрішній); б) багато скоки,по сигналу – зміна напрямку; в) біг приставним кроком , по сигналу – зміна напрямку; г) звичайна ходьба з відновленням дихання; |
0,5 хв
0,5 хв
0,5-1 хв.
0,5 кола |
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Дотримуватись дистанції. Нагадати, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки. |
|
Перешикування класу в 2 шеренги. |
|
Розрахунком на 1-й , 2-й. |
|
Загально-розвивальні вправи на місці: |
|
Фронтальний метод. Темп середній. |
|
В.п. о.с.- ноги нарізно, руки на поясі. 1-нахил голови вперед, 2- назад,3- вліво,4- вправо. |
4-6 повторень |
Темп середній. Спина пряма. |
|
В.п. о.с.- ноги нарізно, ліва рука зверху –права внизу. 1-2ривкове відведення рук назад ліва рука зверху, 3-4 права рука з верху. |
4-6 повторень |
Спина пряма. Підборіддя віще. Руки прямі. |
|
В.п. о.с.- ноги нарізно, руки на плечах.1-4 колові рухи вперед, 1-4 колові рухи назад |
4-6 повторень |
Широка амплітуда рухів. |
|
В.п. о.с.- ноги нарізно, руки на поясі. Почергові викрути вправо- вліво. |
4-6 повторень |
Виконувати одночасно. |
|
В.п. о.с.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво, 2-вправо,3-4 теж саме. |
4-6 повторень |
Широка амплітуда кроків. |
|
В.п. о.с. - ноги нарізно, руки на плечах. Присідання. |
4-6 повторень |
Спину тримати прямою. Виконувати одночасно. |
|
В.п. – О.с. рукина поясі. 1-нахил тулуба вперед,2- назад,3-вліво,4- вправо. |
4-6 повторень |
Максимальний нахил. |
|
В.п. о.с.– присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги. |
4-6 повторень |
Виконувати одночасно. |
ІІ |
Основна частина |
30-33 хв. |
|
|
Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці. |
8-10 повторів. |
Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки. |
|
Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови на місці. |
10-12 повторів. |
Вся увага на м’яч. |
|
Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком. |
8-10р. |
Працювати в парах. |
|
Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі із зміною місць |
8-10 повторів |
Працювати в трійках, відстань 4-5 кроків,інтервал 2-3 кроки. |
|
Ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча. |
8-10 повторів |
Працювати в трійках |
|
Розподіл класу на 3 групи: |
|
Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й. |
|
Ведення м’яча з наступним кидком в кошик |
1 хв |
Поточний метод. |
|
Кидки м’яча в кошик з місця |
1 хв |
Поточний метод. |
|
Рухлива гра «По порядку номерів». Діти шикуються в коло обличчям до центру. Вчитель в середині кола, кидає м’яч будь – кому (не по черзі). Завдання учня зловити м’яч і кидаючи вчителю, назвати наступний порядковий номер числа. Учень який не зловив м’яч, виходить з гри. Гра продовжується до рахунку 50,або 100. Хто залишився в грі, вважається переможцем. |
|
Ігровий метод організації діяльності учнів. Гра на увагу. Гра розвиває швидкість прийняття рішень. |
ІІІ |
Заключна частина |
До 3 хв |
|
|
1. Вправи на відновлення: легкий біг, ходьба. |
1-2хв |
У спокійному темпі не порушуючи стрій. |
|
2. Шикування. |
30с. |
В ширенгу по одному |
|
3. Підведення підсумків. |
1хв |
Наголосити на позитивні і негативні моменти. |