Урок фізичної культури 4 клас " Школа м'яча"

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури на тему "Школа м'яча" для учнів 4 класів.
Перегляд файлу

Конспект уроку  з фізичної культури на тему «Школа м’яча»

 для учнів 4 класів

Вчитель фізичної культури: Рижа Галина Михайлівна

Баранівський ліцей №1

 

Тема: Школа м’яча (Елементи баскетболу)

Мета:

  1. Розвивати фізичні якості учнів (увагу, спритність, орієнтацію  просторі)
  2. Виховувати почуття колективізму засобами рухливих ігор
  3. Повторити техніку виконання:
  • передачі м’яча способом від груде й, однією рукою від плеча та з-за голови;
  • ведення м’яча;
  • кидка м’яча в кошик.

Завдання уроку:

  1. Повторити передачі м’яча, ведення та кидки у кошик.
  2. Рухлива гра
  3. Розвиток фізичних   якостей.

Інвентар:  м’ячі, стійки,свисток.

З  м  і  с  т

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча  частина

до12 хв

 

 

1 .Шикування.

 

В шеренгу по одному

 

2. Привітання.

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд,

наявність спортивного одягу, стан здоров’я  учнів.

 

3. Повідомлення задач уроку.

 

Отримати зворотну інформацію

 

4. Інструктаж з техніки безпеки

 

Отримати зворотну інформацію

 

5. Організаційні та стройові

вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”,

”Кругом!” «На перший, другий – відлічись!» «В дві шеренги -шикуйсь»

0,5 хв

В шеренгу. Звернути увагу на правильність виконання.

 

6. Комплекс ЗРВ в русі:

а) ходьба по залу(на носочках, п'ятках, зовнішній стороні стопи, на внутрішній);

б) багато скоки,по сигналу – зміна напрямку;

в) біг приставним кроком , по сигналу – зміна напрямку;

г) звичайна ходьба з відновленням дихання;

0,5 хв

 

0,5 хв

 

0,5-1 хв.

 

0,5 кола

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній.

Дотримуватись дистанції. Нагадати, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки.

 

Перешикування  класу  в  2 шеренги.

 

Розрахунком на 1-й , 2-й.

 

Загально-розвивальні вправи  на місці:

 

Фронтальний метод. Темп середній.

 

В.п. о.с.- ноги нарізно, руки на поясі. 1-нахил голови вперед, 2- назад,3- вліво,4- вправо.

4-6 повторень

Темп середній.

Спина пряма.

 

В.п. о.с.- ноги нарізно,  ліва рука зверху –права внизу. 1-2ривкове відведення рук назад ліва рука зверху, 3-4 права рука з верху.

4-6 повторень

Спина пряма. Підборіддя віще. Руки прямі.

 

 В.п. о.с.- ноги нарізно, руки на плечах.1-4 колові рухи вперед, 1-4 колові рухи назад

4-6 повторень

Широка амплітуда  рухів.

 

 В.п. о.с.- ноги нарізно,  руки на поясі. Почергові викрути вправо- вліво.

4-6 повторень

Виконувати одночасно.

 

В.п. о.с.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво, 2-вправо,3-4 теж саме.

4-6 повторень

Широка амплітуда  кроків.

 

В.п. о.с. - ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.

4-6 повторень

Спину тримати прямою. Виконувати одночасно.

 

 В.п. – О.с. рукина поясі.  1-нахил тулуба вперед,2- назад,3-вліво,4- вправо.

4-6 повторень

Максимальний нахил.

 

В.п. о.с.– присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги.

4-6 повторень

Виконувати одночасно.

ІІ

Основна частина

30-33 хв.

 

 

Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці.

8-10

повторів.

Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.

 

Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови на місці.

10-12

повторів.

Вся увага на м’яч.

 

Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком.

8-10р.

Працювати в парах.

 

Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі  із зміною місць

8-10 повторів

Працювати в трійках, відстань 4-5 кроків,інтервал 2-3 кроки.

 

Ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча.

8-10 повторів

Працювати в трійках

 

Розподіл класу на 3 групи:

 

Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й.

 

Ведення м’яча з наступним кидком в кошик

1 хв

Поточний метод.

 

Кидки м’яча в кошик з місця

1 хв

Поточний метод.

 

Рухлива гра «По порядку номерів».

Діти шикуються в коло обличчям до центру. Вчитель  в середині кола, кидає м’яч будь – кому (не по черзі). Завдання учня зловити м’яч і кидаючи вчителю, назвати наступний порядковий номер числа. Учень який не зловив м’яч, виходить з гри. Гра продовжується до рахунку 50,або 100. Хто залишився в грі, вважається переможцем.

 

Ігровий метод організації діяльності учнів.

Гра на увагу.

Гра розвиває швидкість прийняття  рішень.

ІІІ

Заключна частина

До 3 хв

 

 

1. Вправи на відновлення: легкий біг, ходьба.

1-2хв

У спокійному темпі не порушуючи стрій.

 

2. Шикування.

30с.

В ширенгу по одному

 

3. Підведення підсумків.

1хв

Наголосити на позитивні і негативні моменти.

 

docx
Додав(-ла)
Рижа Галина
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку