Урок фізичної культури баскетбол

Про матеріал
Тема: Органі¬зовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи з великим м'ячем. Вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча різними способами). Рухлива гра «Займи вільне коло». Завдання уроку: 1.Повторити комплекс ЗРВ з м’ячем. 2. Удосконалювати навички виконання передачі і ловіння м’яча різними способами. 3.Розвивати швидкісно – силові якості учнів. 4. Сприяти формуванню у дітей позитивної мотивації до занять фізичною культурою. Місце проведення: спортивний зал. Інвентар: баскетбольні м'ячі,волейбольні м’ячі.
Перегляд файлу

План конспект уроку з баскетболу

 «Формування навиків володіння мячем»

Тема:  Органі­зовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи з великим м'ячем. Вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча різними способами). Рухлива гра «Займи вільне коло».

Завдання уроку:

1.Повторити комплекс ЗРВ з м’ячем.

2. Удосконалювати навички виконання передачі і ловіння м’яча різними способами.

3.Розвивати швидкісно – силові якості учнів.

4. Сприяти формуванню у дітей позитивної мотивації до занять фізичною культурою.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м'ячі,волейбольні м’ячі.

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготов

ча

частина

(15хв.)

  1. Шикування, привітання,перевірка наявності учнів,  завдання уроку,правила  безпеки на уроці.

до 2хв.

В одну шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд

  1. Вимірювання частоти серцевих  скорочень (ЧСС) 6с. помножити на 10

до 30с.

У нормі до 70-80 уд/хв.

  1. Стройові вправи на місці (повороти ліворуч, праворуч, кругом)

до 1хв

Фронтальним методом

  1. Різновиди ходьби з різним положенням рук:

-з високим підніманням коліна- руки на поясі;

-широким кроком - руки до низу;

-з поворотами  – руки на поясі;

-гусячим кроком – руки на коліна.

 

до 2хв.

В колону по-одному

Дотримуватись дистанції,чітке виконання вправ.

  1. Різновиди бігу:
  • повільний біг;
  • з підскоком;
  • з викиданням прямої ноги вперед ;
  • швидкий біг;
  • повільний біг

2хв.

Звернути увагу на правильність дихання учнів

 

 

 

  1. Комплекс загально-розвиваючих вправ з мячем:

 1.     В. п.- основна стійка, м'яч униз. 1-мяч вгору ліву ногу назад на носок (вдих); 2 – в.п (вдих);  3- мяч вгору праву ногу назад на носок (вдих);4 - в. п. (видих).

 

2. В.п. – ноги нарізно, м’яч внизу; 1-мяч вперед; 2-3 – колові рухи вправо в лицевій площині;4 – в.п.;5-8 – теж саме, вліво.

 

3.  В. п.-  стійка ноги нарізно, м'яч біля грудей. 1- поворот тулуба ліворуч м’яч вперед (вдих); 2 – в.п (видих); 3- поворот тулуба праворуч м’яч вперед (вдих); 4 - в. п. (видих).

 

4.  В. п.-  стійка ноги нарізно, м'яч  за головою. 1-нахил тулуба ліворуч м’яч вгору (вдих); 2-в.п. (видих); 3-нахил тулуба праворуч м’яч вгору (вдих); 4-в.п. (видих)                                                                                                                           

 

5. В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч за головою; 1-присід, м’яч вперед; 2-в.п.; 3-присід, м’яч вгору; 4-в.п.

 

6. В.п. – ноги нарізно, м’яч вгору;
1-нахил вперед, м’яч до лівої ноги; 2-в.п.;
3- нахил вперед, м’яч до правої ноги;
4-в.п.

 

7. В.п.-вузька стійка, ноги нарізно, м’яч перед грудьми; 1-випад лівою вперед, м’яч вгору; 2-в.п.; 3- випад правою вперед, м’яч вгору; 4-в.п.

 

8. В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч внизу; 1-випад лівою вліво, м’яч вперед;
2-в.п.; 3-випад правою вправо, м’яч вперед; 4-в.п.

 

9. В.п- основна стійка, руки на пояс м’яч біля ноги; 1- стрибок ліворуч; 2- в.п.; 3- стрибок праворуч; 4 –в.п.; 5- стрибок вперед; 6-в.п.; 7- стрибок назад; 8 –в.п.

 

10. Повільна ходьба, підкидаючи обома руками м'яч, перед собою

7хв

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

2-3р

 

 

 

30с.

 

 

 

 

Слідкувати за координацією і поставою

 

 

Руки в ліктях не згинати.

 

Повороти виконувати до кінцевої точки

 

 

Амплітуда рухів максимальна

 

 

 

Спину тримати рівною.

 

 

При нахилах вперед ноги в колінах не згинати.

 

 

Спина пряма, випад якомога більше, нога яка знаходиться позаду зігнута у коліні.

 

Спину тримати рівною.

 

 

 

Вправу виконувати чітко під рахунок.

 

 

З лівої ноги

 

  1. Відновлення дихання.

30 с.

Вдих –видих

ІІ. Основна

частина

(20-22хв.)

 

Розподіл на 1-2

1.Передача і ловіння м’яча двома руками від грудей з ударом в підлогу.

 

2. Передача м’яча однією рукою від плеча(лівою, правою) і ловіння його двома руками.

 

3.  Ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей у русі.

 

4. Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком.

 

4.Передача двох м’ячів одночасно.

 

5. Рухлива гра  „Займи вільне коло“

На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і пере­кидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкну­тися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає свисток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим.

 

 

 3хв

 

 

3хв

 

 

 

3хв

 

 

3хв

 

 

3 хв

 

 

5-7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стати на відстані 8м

 

 

Дотримуватись правил безпеки.

 

 

Використати волейбольні м’ячі.

 

Працювати в парах

 

 

Уважно слідкувати за мячем

 

Дотримуватися правил гри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.

Заключ

на частина

(3-5хв.)

1. Шикування

30с.

В шеренгу по одному

2. Вправи для відновлення дихання

1-2 хв.

В повільному темпі

3. Вимірювання ЧСС учнів за 6с.*10

до 30с.

До 90уд/хв

4. Підведення підсумків уроку

до 2хв.

Оцінити діяльність учнів

 

5.Вихід зі спортзалу

до 30с

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2019
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку