План конспект уроку з баскетболу
«Формування навиків володіння мячем»
Тема: Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи з великим м'ячем. Вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча різними способами). Рухлива гра «Займи вільне коло».
Завдання уроку:
1.Повторити комплекс ЗРВ з м’ячем.
2. Удосконалювати навички виконання передачі і ловіння м’яча різними способами.
3.Розвивати швидкісно – силові якості учнів.
4. Сприяти формуванню у дітей позитивної мотивації до занять фізичною культурою.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м'ячі,волейбольні м’ячі.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготов ча частина (15хв.) |
|
до 2хв. |
В одну шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд |
|
до 30с. |
У нормі до 70-80 уд/хв. |
|
|
до 1хв |
Фронтальним методом |
|
-з високим підніманням коліна- руки на поясі; -широким кроком - руки до низу; -з поворотами – руки на поясі; -гусячим кроком – руки на коліна.
|
до 2хв. |
В колону по-одному Дотримуватись дистанції,чітке виконання вправ. |
|
|
2хв. |
Звернути увагу на правильність дихання учнів
|
|
1. В. п.- основна стійка, м'яч униз. 1-мяч вгору ліву ногу назад на носок (вдих); 2 – в.п (вдих); 3- мяч вгору праву ногу назад на носок (вдих);4 - в. п. (видих).
2. В.п. – ноги нарізно, м’яч внизу; 1-мяч вперед; 2-3 – колові рухи вправо в лицевій площині;4 – в.п.;5-8 – теж саме, вліво.
3. В. п.- стійка ноги нарізно, м'яч біля грудей. 1- поворот тулуба ліворуч м’яч вперед (вдих); 2 – в.п (видих); 3- поворот тулуба праворуч м’яч вперед (вдих); 4 - в. п. (видих).
4. В. п.- стійка ноги нарізно, м'яч за головою. 1-нахил тулуба ліворуч м’яч вгору (вдих); 2-в.п. (видих); 3-нахил тулуба праворуч м’яч вгору (вдих); 4-в.п. (видих)
5. В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч за головою; 1-присід, м’яч вперед; 2-в.п.; 3-присід, м’яч вгору; 4-в.п.
6. В.п. – ноги нарізно, м’яч вгору;
7. В.п.-вузька стійка, ноги нарізно, м’яч перед грудьми; 1-випад лівою вперед, м’яч вгору; 2-в.п.; 3- випад правою вперед, м’яч вгору; 4-в.п.
8. В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч внизу; 1-випад лівою вліво, м’яч вперед;
9. В.п- основна стійка, руки на пояс м’яч біля ноги; 1- стрибок ліворуч; 2- в.п.; 3- стрибок праворуч; 4 –в.п.; 5- стрибок вперед; 6-в.п.; 7- стрибок назад; 8 –в.п.
10. Повільна ходьба, підкидаючи обома руками м'яч, перед собою |
7хв
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р
4-6 р
2-3р
30с.
|
Слідкувати за координацією і поставою
Руки в ліктях не згинати.
Повороти виконувати до кінцевої точки
Амплітуда рухів максимальна
Спину тримати рівною.
При нахилах вперед ноги в колінах не згинати.
Спина пряма, випад якомога більше, нога яка знаходиться позаду зігнута у коліні.
Спину тримати рівною.
Вправу виконувати чітко під рахунок.
З лівої ноги
|
|
|
30 с. |
Вдих –видих |
|
ІІ. Основна частина (20-22хв.) |
Розподіл на 1-2 1.Передача і ловіння м’яча двома руками від грудей з ударом в підлогу.
2. Передача м’яча однією рукою від плеча(лівою, правою) і ловіння його двома руками.
3. Ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей у русі.
4. Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком.
4.Передача двох м’ячів одночасно.
5. Рухлива гра „Займи вільне коло“ На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і перекидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкнутися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає свисток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим. |
3хв
3хв
3хв
3хв
3 хв
5-7хв
|
Стати на відстані 8м
Дотримуватись правил безпеки.
Використати волейбольні м’ячі.
Працювати в парах
Уважно слідкувати за мячем
Дотримуватися правил гри
|
ІІІ. Заключ на частина (3-5хв.) |
1. Шикування |
30с. |
В шеренгу по одному |
2. Вправи для відновлення дихання |
1-2 хв. |
В повільному темпі |
|
3. Вимірювання ЧСС учнів за 6с.*10 |
до 30с. |
До 90уд/хв |
|
4. Підведення підсумків уроку |
до 2хв. |
Оцінити діяльність учнів |
|
|
5.Вихід зі спортзалу |
до 30с |
|