Урок Фізичної культури (Біомеханіка веслування на ергометрі)

Про матеріал
Один з найстаріших олімпійських видів спорту: академічне веслування включене в програму Олімпійських ігор з 1900 року (у жінок з 1976 року). Крім Олімпійських ігор щороку проводяться Чемпіонат світу, Кубок світу, Кубок Націй, Чемпіонат Європи. Впровадження академічного веслування в школах як ніколи корисна для формування здорової постави.
Перегляд файлу

План уроку No 9 Біомеханіка веслування

Мета:

Мета цього уроку - допомогти студенту зрозуміти мускулатуру, яка бере участь у веслуванні, роль під час гребного удару та їх вплив на результати.

Стандарт NASPE 2: Демонструє розуміння рухових концепцій, принципів, стратегій і тактик, коли вони застосовуються до навчання та виконання фізичних навантажень.

 

Обладнання:

• Concept2 тренажер

• Роздатковий матеріал на

Біомеханіка веслування

• М’язова група та веслування

Діаграми

 

Очікування:

2-5 класи:

Слід зробити акцент на знанні того, які групи м’язів відіграють найбільшу роль під час веслування. Учень може ідентифікувати ці м’язи на діаграмах веслувальної мускулатури.

 

6-8 класи:

Слід зробити акцент на знанні того, яка група м’язів відіграє найбільшу роль під час кожної фази гребного удару (улов, драйв, фініш, відновлення). учень може заповнювати таблицю веслувальної мускулатури невеликими групами.

 

9-12 класи:

Слід зробити акцент на знанні того, яка група м’язів відіграє найбільшу роль під час кожної фази гребного удару (улов, драйв, фініш, відновлення). учень грає в гру Залишитися в живих учень може заповнити таблицю веслувальної мускулатури самостійно.

 

Методика:

1. Проведіть короткий огляд етапів гребного удару (захват, провідка, закінчення, підїзд).

2. Перегляньте роздатковий матеріал з Біомеханіки веслування

3. Обговоріть роль м’язів під час кожної фази веслувального гребка.

4. Продемонструйте, як м’язи плавно координуються та поєднуються, створюючи гребний удар.

5. Попросіть учнів виконувати тренування з техніки веслування, ізолюючи та ідентифікуючи м’язи, що використовуються на різних стадіях удару.

6. Учні заповнюють схему м’язової групи та веслування.

 

Оцінювання:

• Учень заповнює схеми веслувальної мускулатури як домашнє завдання.

• Учні заповнюють схему веслувальної мускулатури невеликими групами.

 

docx
Додано
28 березня 2021
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку