План уроку No 9 Біомеханіка веслування
Мета:
Мета цього уроку - допомогти студенту зрозуміти мускулатуру, яка бере участь у веслуванні, роль під час гребного удару та їх вплив на результати.
Стандарт NASPE 2: Демонструє розуміння рухових концепцій, принципів, стратегій і тактик, коли вони застосовуються до навчання та виконання фізичних навантажень.
Обладнання:
• Concept2 тренажер
• Роздатковий матеріал на
Біомеханіка веслування
• М’язова група та веслування
Діаграми
Очікування:
2-5 класи:
Слід зробити акцент на знанні того, які групи м’язів відіграють найбільшу роль під час веслування. Учень може ідентифікувати ці м’язи на діаграмах веслувальної мускулатури.
6-8 класи:
Слід зробити акцент на знанні того, яка група м’язів відіграє найбільшу роль під час кожної фази гребного удару (улов, драйв, фініш, відновлення). учень може заповнювати таблицю веслувальної мускулатури невеликими групами.
9-12 класи:
Слід зробити акцент на знанні того, яка група м’язів відіграє найбільшу роль під час кожної фази гребного удару (улов, драйв, фініш, відновлення). учень грає в гру Залишитися в живих учень може заповнити таблицю веслувальної мускулатури самостійно.
Методика:
1. Проведіть короткий огляд етапів гребного удару (захват, провідка, закінчення, підїзд).
2. Перегляньте роздатковий матеріал з Біомеханіки веслування
3. Обговоріть роль м’язів під час кожної фази веслувального гребка.
4. Продемонструйте, як м’язи плавно координуються та поєднуються, створюючи гребний удар.
5. Попросіть учнів виконувати тренування з техніки веслування, ізолюючи та ідентифікуючи м’язи, що використовуються на різних стадіях удару.
6. Учні заповнюють схему м’язової групи та веслування.
Оцінювання:
• Учень заповнює схеми веслувальної мускулатури як домашнє завдання.
• Учні заповнюють схему веслувальної мускулатури невеликими групами.